Poll

Alleen stemmen als je meedoet en leeft!

LuchtManiak tegen Lucy
0 (0%)
Ricardo tegen MollenvangR-Art
0 (0%)
Convans tegen michael90
7 (70%)
Chardo tegen D*N
3 (30%)

Totaal aantal stemmen: 10

Auteur Topic: [P] Dag 2 - De reis naar Brock  (gelezen 12642 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #40 Gepost op: 6-10-2020, 07:46:32 »
Gewoon echt nog 4 stemmen op D*N en Chardo  ::ohno::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #41 Gepost op: 6-10-2020, 08:31:17 »
Er moeten nog twee mensen stemmen; ik stel voor dat zij allebei meteen na het stemmen hier aangeven op wie ze gestemd hebben en waarom.

Oh, en waarschijnlijk is één van die twee Chardo zelf, want die is deze ronde nog niet online geweest.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 08:33:53 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #42 Gepost op: 6-10-2020, 09:10:47 »
Ik heb op D*N en Chardo gestemd maar ik was de eerste en het leek me gewoon een logische battle 🤷🏻‍♀️

Er was toen ook nog helemaal geen sprake van een zienerplan dus ik kon moeilijk weten dat we een ziener moesten gaan beschermen. Overigens vind ik het ook een nogal slecht plan om jezelf als ziener op dag 2 bekend te maken maar oke ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #43 Gepost op: 6-10-2020, 10:01:28 »
Gisteravond voor Alakazams onthulling heb ik al gestemd, die kan ik niet meer wijzigen helaas  :(

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #44 Gepost op: 6-10-2020, 10:49:59 »
Ik heb op D*N en Chardo gestemd maar ik was de eerste en het leek me gewoon een logische battle 🤷🏻‍♀️

Er was toen ook nog helemaal geen sprake van een zienerplan dus ik kon moeilijk weten dat we een ziener moesten gaan beschermen. Overigens vind ik het ook een nogal slecht plan om jezelf als ziener op dag 2 bekend te maken maar oke ::)

Hoezo? D*N had me volgens mij wel bijna gezien.. en ik kan 2 dagen extra overleven

We zijn nog met 9 en er zijn 3 wolven, hoelang moest ik nog wachten dan?

Wie heeft nog voor D*N en Chardo gestemd? Ricardo of MV? 1 van jullie is een wolf. Dan hebben we er al 2
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 10:53:47 door Convans »

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #45 Gepost op: 6-10-2020, 11:11:09 »
Ik heb nog niet gestemd hoor? Waar haal je dat vandaan Michael?

Edit: Ik snap trouwens ook niet wat het probleem is? De extra stem is toch voor morgen net als de vrijstelling? Of heb ik het weer eens verkeerd gelezen? Morgen is D*N toch al gelyncht neem ik aan dus zou hij niks aan die vrijstelling hebben.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 11:14:16 door Ricardo »
Så hva gjør vi nå?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #46 Gepost op: 6-10-2020, 11:18:38 »
Hoezo? D*N had me volgens mij wel bijna gezien.. en ik kan 2 dagen extra overleven

We zijn nog met 9 en er zijn 3 wolven, hoelang moest ik nog wachten dan?

Wie heeft nog voor D*N en Chardo gestemd? Ricardo of MV? 1 van jullie is een wolf. Dan hebben we er al 2
Ik heb gestemd op jouw duel  ::jaja:: Ik weet dat ik geef wolf ben, maar Ricardo daar uitte ik op dag 1 volgens mij ook mijn twijfels over uit. Ik gaf hem toen nog het voordeel van de twijfel en stemde op Lucy.

Ik zei over/tegen hem:
Citaat
Waarom denk je dat? Deze Pokémonronde is toch weer een andere ronde van weerwolven dan de vorige keer? :P En ik ben benieuwd naar de reactie van Ricardo op mijn vraag. Het de "oh na vorige keer neemt toch niemand me serieus" tactiek heb ik ook wel eens gebruikt. Iets met een underdogrol


Citaat
Ricardo, hoewel je mijn vraag prima gepareerd heeft, is er iets dat me niet lekker zit. Hoezo heb je nog geen verdachten? Je kunt je op zijn minst ergens over uitspreken toch? Doe ik ook.

En als Convans zou liegen over zijn Alakazam rol als wolf zijnde en D*N voor de bus gooit, lijkt me dat niet heel slim. Dan is hij sowieso de volgende ronde de sigaar.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 11:20:39 door MollenvangR-Art »

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #47 Gepost op: 6-10-2020, 11:26:23 »
Dan stemmen we morgen toch op mij? Als ik de nacht overleef wat ik wel denk.
Så hva gjør vi nå?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #48 Gepost op: 6-10-2020, 12:21:33 »
Ik snap hier echt helemaal niks van, maar dat scheelt...

Maar goed, een Pokémongevecht tussen mij en die halve kenner van een D*N en zijn roze Pokémon team met Jigglypuff, Whismur, Sylveon, Lickitung, Munna en Clefairy. Ik ben helemaal voor!


Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #49 Gepost op: 6-10-2020, 12:41:23 »
Ik schrijf me uit.

Chardo flopt nog meer dan DRenzieboy. Echt wat een ****

@Mitchkox je stem aanpassen is niet meer mogelijk voor de battle?
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 12:43:32 door Convans »

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #50 Gepost op: 6-10-2020, 12:55:23 »
@Mitchkox je stem aanpassen is niet meer mogelijk voor de battle?

Vergeten het vinkje aan te klikken. Ik kan dat blijkbaar nu niet meer aanpassen. Even aan een moderator gevraagd of zij dat nog kunnen terugdraaien. Volgens mij wel.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #51 Gepost op: 6-10-2020, 13:02:14 »
@Lucy @LuchtManiak red de flop van Chardo!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #52 Gepost op: 6-10-2020, 13:06:24 »
Hallooo waarom gaat iedereen ook gelijk mee met Convans?! Ik vond het iets te vroeg, maar ugh whatever. Ik ben Alakazam. Ik heb nog geen wolven gezien, vandaar dat ik probeerde stil te blijven maar dit laat mij helaas geen keus gezien ik dood lijk te gaan. De eerste nacht heb ik Lucy gezien, de tweede nacht Spacy.

Ik weet vrij zeker dat Convans persian is, die heeft kunnen deduceren dat ik de ziener ben en is bereid zichzelf op te offeren om mij eruit te krijgen gezien de wolven er toch allemaal nog inzitten, die zouden op dit punt al behoorlijk naar een meerderheid kunnen gaan, dus belangrijke rollen eruit krijgen is erg belangrijk. Convans is dus een wolf! Ze proberen nu heel slim een extra ronde te winnen, misschien hebben ze ook maar 1 ronde nodig op dit punt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #53 Gepost op: 6-10-2020, 13:17:56 »
Ik heb nog niet gestemd hoor? Waar haal je dat vandaan Michael?
Het staat om 1 uur s nachts als ik ga slapen 3-3. Mijn wekker gaat om 5 uur en in die tijd was het 3-4 geworden en volgens mij was er in de nacht maar 1 persoon online (jij ::) ). Van Chardo wisten we dat die nog moest stemmen en die heeft dat nu gedaan. Dus blijft er nog 1 persoon over nu die nog mag stemmen en dat ben niet jij maar ik ::zwaai::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #54 Gepost op: 6-10-2020, 13:21:25 »
Het staat om 1 uur s nachts als ik ga slapen 3-3. Mijn wekker gaat om 5 uur en in die tijd was het 3-4 geworden en volgens mij was er in de nacht maar 1 persoon online (jij ::) ). Van Chardo wisten we dat die nog moest stemmen en die heeft dat nu gedaan. Dus blijft er nog 1 persoon over nu die nog mag stemmen en dat ben niet jij maar ik ::zwaai::
Volgens mij klopt hier geen pepernoot van. Als er nog 1 iemand mag stemmen dan ben ik het wel en ik ga gewoon netjes stemmen als ik dat nog ga doen op Convans VS Michael. Dan is onze ziener lekker vrij en krijg jij een extra stem tenzij je niet aan je afspraak gaat houden. Al is de voorsprong van D*N vs. Chardo zo groot dat zij toch gaan battlen.
Så hva gjør vi nå?

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #55 Gepost op: 6-10-2020, 13:22:09 »
Als het goed is, kan je nu je stem wijzigen!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #56 Gepost op: 6-10-2020, 13:22:44 »
Hallooo waarom gaat iedereen ook gelijk mee met Convans?! Ik vond het iets te vroeg, maar ugh whatever. Ik ben Alakazam. Ik heb nog geen wolven gezien, vandaar dat ik probeerde stil te blijven maar dit laat mij helaas geen keus gezien ik dood lijk te gaan. De eerste nacht heb ik Lucy gezien, de tweede nacht Spacy.

Ik weet vrij zeker dat Convans persian is, die heeft kunnen deduceren dat ik de ziener ben en is bereid zichzelf op te offeren om mij eruit te krijgen gezien de wolven er toch allemaal nog inzitten, die zouden op dit punt al behoorlijk naar een meerderheid kunnen gaan, dus belangrijke rollen eruit krijgen is erg belangrijk. Convans is dus een wolf! Ze proberen nu heel slim een extra ronde te winnen, misschien hebben ze ook maar 1 ronde nodig op dit punt.

Bewijs maar dan. Welke rol heb ik?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #57 Gepost op: 6-10-2020, 13:24:02 »
Al is de voorsprong van D*N vs. Chardo zo groot dat zij toch gaan battlen.
Nou inmiddels is het 4-4  ::)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #58 Gepost op: 6-10-2020, 13:26:44 »
Overigens ziet Convans in zijn plan we even over het hoofd dat Michael wel mee moet werken als Convans de vrijstelling wil winnen :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #59 Gepost op: 6-10-2020, 13:27:31 »
Volgens mij klopt hier geen pepernoot van. Als er nog 1 iemand mag stemmen dan ben ik het wel en ik ga gewoon netjes stemmen als ik dat nog ga doen op Convans VS Michael. Dan is onze ziener lekker vrij en krijg jij een extra stem tenzij je niet aan je afspraak gaat houden. Al is de voorsprong van D*N vs. Chardo zo groot dat zij toch gaan battlen.
Nou stem maar dan. Dan zullen we zien of je liegt. Het enige geval waarin je nu de waarheid zou kunnen spreken is als er iemand heeft gestemd die niet meer in het spel zit ::vergroot::