Auteur Topic: [MB] Dag 2 - Wie van de drie  (gelezen 5679 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #80 Gepost op: 3-11-2020, 09:16:57 »
Waarom slaat een aprilkikker op een cabaretière? Ik snap de link niet echt. (niet dat ik het verdacht vind, gewoon dat ik het niet snap  ;D )
1 april grappen, cabaretière is een grappenmaker? ;D

Overigens vind ik de kroonhint ook wel mogelijk. Die zou op Daisy kunnen slaan, want Mario's Daisy heeft natuurlijk ook een kroontje of Drenziboy wiens avatar KING Dedede is  ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #81 Gepost op: 3-11-2020, 09:31:05 »
Ja sorry hoor maar dat is toch veel logischer  ???
Frankje Lapi

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #82 Gepost op: 3-11-2020, 09:52:23 »
Ja dat is logischer.

Maar Drenzi is onschuldig verklaard door Monkey. Bij Daisy had ik al een aparte vibe, maar dat zegt helemaal niks en komt denk ik doordat ze vorige keer zo hard tegen me heeft gelogen, ik haar helemaal vertrouwde en ze toen wel wolf was. Ik wil niet op iemand stemmen op basis van een bad vibe. Maar op basis van een kikker met een kroontje daarentegen...  ;D

Oh en die achtergrond waar ik iets in wou zien is gewoon dezelfde achtergrond als waar bvb de woordzoeker op stond. Iets met bloemen, vast geen aanwijzing.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #83 Gepost op: 3-11-2020, 10:03:57 »
Maar DRenziboy kan altijd nog de kroongetuige zijn hé  ;)
Frankje Lapi

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #84 Gepost op: 3-11-2020, 10:06:59 »
Even op een rijtje dan:

Onzekeren (waar 3 wolven tussen zitten):
  • Convans
  • Daisy
  • Hillo
  • FrankLapidus
  • Luchtmaniak
  • Michael90
  • Miek1999
  • MollenvangR-Art
  • Nieky
  • Robbieazerty

De eerste is die 1 april kikker, die vond ik vrij snel met . IK heb even in de kalender gekeken en vond daar niemand in april, wel is Robbieazerty op 31 maart jarig  ::vergroot:: Zou het ook nog kunnen wijzen op de burgemeester? MollenvangR-Art?

De tweede is een man? In bosjes? Of met een baard? Ik heb Google Lens gebruikt om te kijken of ik die afbeelding kon vinden, maar ik kwam hem niet tegen.

De derde afbeelding heb ik wel gevonden met Google Lens, als een afbeelding van PasLotte op Pinterest, geüpload door Judith Lopez. Kom ik ook niet veel verder mee, ik denk niet dat Sanmol er geen Klaashint van heeft willen maken  ::ohno::
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #85 Gepost op: 3-11-2020, 10:08:19 »
Maar DRenziboy kan altijd nog de kroongetuige zijn hé  ;)

Klopt maar D*N en DRenziboy zijn in ieder geval niet een van de drie leden van het geheime genootschap.

Sowieso, als de wolven er allemaal uit zijn, verliest de kroongetuige dan ook, of moet die ook nog ontmaskerd worden Sanmol?
My fall will be for you

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #86 Gepost op: 3-11-2020, 10:10:07 »
Sowieso, als de wolven er allemaal uit zijn, verliest de kroongetuige dan ook, of moet die ook nog ontmaskerd worden Sanmol?

Als alle wolven eruit zijn verliest de kroongetuige.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #87 Gepost op: 3-11-2020, 10:13:01 »
Even op een rijtje dan:

De eerste is die 1 april kikker, die vond ik vrij snel met . IK heb even in de kalender gekeken en vond daar niemand in april, wel is Robbieazerty op 31 maart jarig  ::vergroot:: Zou het ook nog kunnen wijzen op de burgemeester? MollenvangR-Art?
Ik zou zeggen controleer mijn rol, dan weet je het  :P en jarig rond die datum ben ik ook niet.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #88 Gepost op: 3-11-2020, 10:16:41 »
Ik zou zeggen controleer mijn rol, dan weet je het  :P en jarig rond die datum ben ik ook niet.

Grapjas, ik zal het in de afvallersPM melden als Sanmol het mij nog meldt wanneer ik opgegeten word.  ::)
My fall will be for you

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #89 Gepost op: 3-11-2020, 10:17:32 »
Grapjas, ik zal het in de afvallersPM melden als Sanmol het mij nog meldt wanneer ik opgegeten word.  ::)
:P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #90 Gepost op: 3-11-2020, 10:19:10 »
Oh en die achtergrond waar ik iets in wou zien is gewoon dezelfde achtergrond als waar bvb de woordzoeker op stond. Iets met bloemen, vast geen aanwijzing.
Daisies?  ;D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #91 Gepost op: 3-11-2020, 10:40:51 »
Wie trouwens nog geïnteresseerd is in welke namen er in de woordzoeker zaten, mijn lijstje:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #92 Gepost op: 3-11-2020, 10:50:19 »
Ben even topic 1 aan het teruglezen, vooral vanaf het moment dat ik bekend maak de detective te zijn. Iedereen roept dat de switchers verdacht zijn, maar ik vind switchen eigenlijk heel logisch en vind vooral de niet-switchers verdacht. Ik postte het detectiveschap om 19:32:37, daarna stemde Convans op Robbieazerty en michael90 op Hillo. Ricardo (bewezen burger), DRenziboy (bewezen burger), Robbieazerty en miek1999 gingen mee naar Mitchkox, waar we op dat moment nog niet over wisten dat hij "goed" was, maar zijn poging om mij onder de bus te mikken leek wolfs.

FrankLapidus en Hillo doen ook nog een post en passen hun stem niet aan, dat is ook verdacht.

Convans, FrankLapidus, Hillo en michael90 zijn dus verdachter dan Robbieazerty en Miek1999 wat mij betreft.

My fall will be for you

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #93 Gepost op: 3-11-2020, 10:59:38 »
Ik was het gewoon niet eens met stemmen op Mitchkox ::ohno:: dus ik zie niet in waarom ik dan zou veranderen van stem. Daarbij is de kans dat stemmen op Mitchkox een goede zet was 0% en de kans dat op Michael stemmen een goede zet was inmiddels 4 uit 12 ofzo. ::)

Ik ga nog even puzzelen met die leden vh genootschap!
Nieky grab a life vest!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #94 Gepost op: 3-11-2020, 11:24:26 »
Ik was het gewoon niet eens met stemmen op Mitchkox ::ohno:: dus ik zie niet in waarom ik dan zou veranderen van stem. Daarbij is de kans dat stemmen op Mitchkox een goede zet was 0% en de kans dat op Michael stemmen een goede zet was inmiddels 4 uit 12 ofzo. ::)

Ik ga nog even puzzelen met die leden vh genootschap!

Da's makkelijk achteraf praten, natuurlijk was het logischer om op Mitchkox te stemmen, om te zorgen dat in ieder geval de detective niet gelyncht wordt. Wolfse reactie!
My fall will be for you

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #95 Gepost op: 3-11-2020, 11:31:11 »
monkeysuncle postte op 1 november in de ochtend:

Verder valt D*N natuurlijk op door het niet opvallen  ::vergroot::

en claimt 's avonds dat D*N een burger is, wat hij in de ochtend dus ook al wist. Vind ik opvallend, dus ik ga voorlopig op hem.

Nieky, kun je jouw stem op mij toelichten? Je stemt nu al 2x achter elkaar op mij zonder motivatie (ja de eerste keer omdat ik op jou ging, maar die stem heb ik toegelicht en aangepast)
I will follow my inner gold

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #96 Gepost op: 3-11-2020, 11:33:44 »
monkeysuncle postte op 1 november in de ochtend:

en claimt 's avonds dat D*N een burger is, wat hij in de ochtend dus ook al wist. Vind ik opvallend, dus ik ga voorlopig op hem.

Ja natuurlijk, lijntjes uitgooien, kijken wie er hapt en gaan meelopen. Ik wilde nu dat ik jou had bekeken vannacht ipv DRenziboy.
My fall will be for you

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #97 Gepost op: 3-11-2020, 11:42:02 »
Nieky, kun je jouw stem op mij toelichten? Je stemt nu al 2x achter elkaar op mij zonder motivatie (ja de eerste keer omdat ik op jou ging, maar die stem heb ik toegelicht en aangepast)

Uiteraard. Je stemde op mij (en ik ben een burger) en vervolgens ben je ook een van de mensen die switcht naar mitchkox. Dat vind ik ook verdacht, zoals eerder toegelicht.
Daarnaast zie ik nu ook dat je op Monkeysuncle stemt en die wilde ik zelf nog een nachtje de kans geven zoals ik ook eerder heb gezegd.

Dus, vandaar  ;).
Staat overigens nog niet vast. Maar ik heb een studiedag vandaag. Dus ben niet de hele dag beschikbaar en wilde al iets hebben staan.
You'll never walk alone

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #98 Gepost op: 3-11-2020, 11:50:47 »
Monkeysuncle, ik zit al vanaf dag 1 op jou dus tuurlijk heb ik niet geswitcht. Ik zag het als een laatste poging om jezelf te redden - het heeft gewerkt - en misschien zie ik het nog steeds wel zo.
Frankje Lapi

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MB] Dag 2 - Wie van de drie
« Reactie #99 Gepost op: 3-11-2020, 12:06:21 »
Ja natuurlijk, lijntjes uitgooien, kijken wie er hapt en gaan meelopen. Ik wilde nu dat ik jou had bekeken vannacht ipv DRenziboy.

Fair point, al wisten de meesten wel dat D*N bezig was met zijn Big Puzzle opdracht dus zijn inactiviteit was te verklaren.
Mijn stem staat ook nog helemaal niet vast, ik vertel alleen maar wat mij opvalt om je de kans te geven dit te verklaren (en dat doe je nu dus inderdaad  :) Ik plaatste gewoon alvast vroeg een stem om je aan te sporen om te reageren).

@Niek Okee, duidelijk  ::ok::
I will follow my inner gold