Auteur Topic: [D] Dag 2 - Pretty when I die  (gelezen 15317 keer)

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #80 Gepost op: 29-11-2020, 13:09:30 »
Ik ben eruit met de hint hoor. ::jaja::

https://debestezinnentjes.nl/volslagen-idioot-rijdt-378-kilometer-per-uur-op-de-duitse-autosnelweg/

De wolf die we zoeken is dus een volslagen idioot.  :P



Nee, ik denk dat we er op basis van de hint er vandaag niet uit gaan komen. Het zou me ook niets verbazen als we meer hints nodig hebben die bij elkaar horen.

Iemand nog goede verdenkingen? want anders ga ik lekker random stemmen vandaag.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #81 Gepost op: 29-11-2020, 13:16:56 »
 
Misschien denken we veel te moeilijk. Misschien moeten 3+7+8 doen = 18. Wie is kandidaat 18? HIDM.

Tot zo ver mijn nuttige bijdrage van de dag. ;D

 ::oink:: Dat moet wel goed zijn  ::rofl::
My fall will be for you

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #82 Gepost op: 29-11-2020, 13:17:42 »
Nu na de eerste hint lijkt het me dat er iig wel een wolf burgemeester wilde worden. De kans op gelijkspel lijkt me vrij groot als er random gestemd zou worden ook, dus ik vind Vermoljoen die enorm aan het pushen was om burgemeester te worden nog steeds verdacht  ::jaja::

Daarnaast Sanmol die raar deed over het plan van belg en pas achteraf bevestiging gaf.

Lucy, HIDM en Jacco verlies ik ook nog niet uit het oog, maar die verdenkingen zijn puur gebaseerd op gevoel. 

Ik ga denk ik voor Sanmol of Vermoljoen.
Frankje Lapi

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #83 Gepost op: 29-11-2020, 13:21:01 »
Nu na de eerste hint lijkt het me dat er iig wel een wolf burgemeester wilde worden. De kans op gelijkspel lijkt me vrij groot als er random gestemd zou worden ook, dus ik vind Vermoljoen die enorm aan het pushen was om burgemeester te worden nog steeds verdacht  ::jaja::

Wisten de wolven op het moment van de burgemeester-stemming al dat die act-opdracht ging komen?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #84 Gepost op: 29-11-2020, 13:22:18 »
Alles wat hier nogmaals wordt gezegd kan ook op Mrchipie slaan. 18 als som van de getallen is zijn leeftijd. Zijn welkomsttopic is precies zovaak bekeken (credits aan Michael90) en hij wilde ook heel graag presentator worden. De hint richting HIDM kan ook kloppen alleen ik denk dat D*N een iets moeilijkere hint erin heeft gestopt die met RN zelf te maken heeft dus het welkomstopic.
Så hva gjør vi nå?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #85 Gepost op: 29-11-2020, 13:24:14 »
 ::jaja::

Lijkt me wel, aangezien zij hun liedjes al gekozen hadden? Tenminste, dat maakte ik wel uit de post van D*N op.

Alles wat hier nogmaals wordt gezegd kan ook op Mrchipie slaan. 18 als som van de getallen is zijn leeftijd. Zijn welkomsttopic is precies zovaak bekeken (credits aan Michael90) en hij wilde ook heel graag presentator worden. De hint richting HIDM kan ook kloppen alleen ik denk dat D*N een iets moeilijkere hint erin heeft gestopt die met RN zelf te maken heeft dus het welkomstopic.

Ik sluit chippie zeker niet uit, maar dat welkomstopic is onzin, als ik dat topic nu open is dat getal anders. Dus voordat dat screenshot door iemand gemaakt werd, stond er sws een ander getal, want diegene was de 378 kijken. Dus dat kan niet.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #86 Gepost op: 29-11-2020, 13:26:20 »
Nu na de eerste hint lijkt het me dat er iig wel een wolf burgemeester wilde worden. De kans op gelijkspel lijkt me vrij groot als er random gestemd zou worden ook, dus ik vind Vermoljoen die enorm aan het pushen was om burgemeester te worden nog steeds verdacht  ::jaja::

[...]

Ik ga denk ik voor Sanmol of Vermoljoen.
Ik was maar wat flauw aan het doen tijdens de eerste dag, moet je niet al te serieus nemen hoor. Maar als je ervan bent overtuigd dat ik het ben, dan stem je maar op mij  ::ok::  Meer dan te zeggen dat ik het echt niet ben, kan ik ook niet doen. Zelf heb ik ook nog helemaal geen idee wie het zou kunnen zijn.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #87 Gepost op: 29-11-2020, 13:31:04 »
Dat was inderdaad de reden waarom ik dat zei. Ik wist niet dat D*N ook in die app zat  ;)
Dit was inderdaad overduidelijk een grap gezien Bjorrn op dat moment nog geen eens zijn rol had gezien.

@D*N
Tellen stemmen op jezelf ook mee als je Britney bent?
Nee, ze moet "bevrijd" worden door anderen. Dus stemmen op zichzelf tellen niet mee.
Citaat
Weet Billie in welke moodswing ze zit?
Ja
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #88 Gepost op: 29-11-2020, 13:33:07 »
Ik vind je reactie eigenlijk best wel wolfs Vermoljoen  ::hypocriet:: dus voorlopig gaat mijn stem naar jou  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #89 Gepost op: 29-11-2020, 14:00:26 »
Toch een vreemd gevoel om in een song contest op de winnaar te stemmen. ::hand::

De enige duidelijke link die we met de hint kunnen leggen is naar Sanmol. Misschien is dat te obvious, maar als de hint niet obvious is dan is ie volledig nutteloos en weten we dat we ze de rest van het spel niet meer serieus hoeven te nemen.

Sanmol, waarom heb je op jezelf gestemd? Of... jullie op jullie zelf gestemd? ::)

Ik vind het onConvansioneel om pas 2 minuten voor de deadline het topic te checken. Ik mis een beetje die actieve Control Freak Convans van vorige editie(s). Nu kunnen D*N en Convans volgens mij niet zo goed door één deur, maar ik vertrouw D*N er wel op dat hij eerlijk de rollen verdeelt, dus dit moet geen tegenargument zijn.

Ricardo verdenk ik ook omdat Mitchkox hem niet verdenkt.

Maar dit zijn wel een beetje de usual suspects allemaal.

Ik stem op dit moment op Molfreak Arno. Die doet nou eenmaal het raarst. ::vergroot::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #90 Gepost op: 29-11-2020, 14:07:03 »
Ik had het topic vrijdag en zaterdagmorgen al gecheckt hoor ;)

Maar toen was er geen sprake van een duidelijke strategie en had ik eerst random gestemd.

Ik vind mijn bijdrage enkel nuttig om op het gedrag van mensen te gaan letten en op dag 1 was er iets anders wat we moesten doen en daar kon ik weinig in helpen. Daarom heb ik nergens gereageerd of het topic na de middag nog echt bekeken

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #91 Gepost op: 29-11-2020, 14:12:31 »
Ik sluit chippie zeker niet uit, maar dat welkomstopic is onzin, als ik dat topic nu open is dat getal anders. Dus voordat dat screenshot door iemand gemaakt werd, stond er sws een ander getal, want diegene was de 378 kijken. Dus dat kan niet.
Dat klopt niet, Michael heeft een screenshot gemaakt na het googlen van het getal en RealityNet, dit klopt toch Michael? En het is te toevallig dat iemand precies 1 getal van een hint af zit met zijn eigen welkomsttopic, maar als je iets beters weet, let me know.
Så hva gjør vi nå?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #92 Gepost op: 29-11-2020, 14:17:14 »
Okee Bjorn wil blijkbaar niks zeggen, maar hij zei in t andere topic dat ie Billie had gestemd en daarna niks meer dus dat zal dan wel?

Here’s the deal. Ik kon kiezen tussen niet 2, maar 4 namen. Alleen Ariana had minder stemmen dan de rest.

Dus er zit ten minste 1 wolf/leugenaar in zowel de Maria Carey als de Billie groep

Oh ja en ik denk dat we deze mensen kunnen vertrouwen want Marina
moet volgens mij wel 4 stemmen gehad hebben

23. SpacyColours
24. Ycaris
25. Brtdm
26. michael90

Same for Rihanna

11. Mrchipie
12. Molduck
13. DRenziboy
16. Daisy
« Laatst bewerkt op: 29-11-2020, 14:21:30 door Lucy »
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #93 Gepost op: 29-11-2020, 14:30:17 »
Ik stem op dit moment op Molfreak Arno. Die doet nou eenmaal het raarst. ::vergroot::
Ik doe niet raar, ik ben raar ::jaja::
Maar dit was oprecht een verwarde actie van mij. Ik snap je wel maar ik ga als ik de volgende ronde overleef, proberen te bewijzen dat ik een goede rol heb.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #94 Gepost op: 29-11-2020, 14:32:17 »
*Neemt alles terug van wat hij gezegd heeft over dat dit geen goed plan was*

Maar we weten toch nog niet zeker of Robbie nog op Marina stemde of toch nog gewisseld heeft? als hij niet wisselde, dan kan er toch nog gewoon een wolf in groep E zitten?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #95 Gepost op: 29-11-2020, 14:42:58 »
Oh ja ik had Robbie’s stem gemist. Dan is alleen groep Rihanna wsl vrijgepleit.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #96 Gepost op: 29-11-2020, 14:47:18 »
Ja en waarschijnlijk 2 leugenaars onder de Mariah-stemmers. Want 6 mensen hebben aangegeven hierop te stemmen.
Ricardo geef ik het voordeel van de twijfel, door zichzelf achteraf in deze groep te zetten zorgt hij voor extra focus op deze groep en op zichzelf.
En door het plan van belg zijn we tot deze conclusie gekomen, dus ook hij nog even het voordeel vd twijfel.

Dus ik ga waarschijnlijk stemmen op Jacco, HIDM, Luchtmaniak of Hautoa.


*alles met de gedachte dat we Lucy kunnen vertrouwen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #97 Gepost op: 29-11-2020, 14:47:28 »
Als we veronderstellen dat:
- Robbie op Marina heeft gestemd (waarom zou hij een random-stem veranderen?)
- Bjorn op Billie heeft gestemd (laatste wat we van hem weten) EDIT: bevestigd
- Lucy de waarheid spreekt

Dan is er met een gelijke stand tussen 4 acts maar één mogelijkheid, namelijk dat die acts elk vier stemmen hebben gekregen. Dus:
- er zit 1 wolf in de Marina-groep
- er zitten 2 wolven in de Billlie-groep
- er zitten 2 wolven in de Marey-groep

Dat betekent ook dat volgende personen geen wolf zijn:
monkeysuncle, mitchkox, miek, mrchipie, molduck, drenziboy, daisy en lucy.
EDIT: en Molfreak Arno
« Laatst bewerkt op: 30-11-2020, 12:44:05 door belg »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #98 Gepost op: 29-11-2020, 14:53:30 »
 ::jaja::

Maar we weten niet of Lucy de waarheid spreekt, dat is het ding een beetje  ;D
Frankje Lapi

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #99 Gepost op: 29-11-2020, 14:59:19 »
Daar dient de ziener voor  ;)