Auteur Topic: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.  (gelezen 4625 keer)

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #40 Gepost op: 15-05-2021, 09:14:48 »
Het valt me op dat de enige die namen durft te noemen sanmol is, de rest is vrij afwachtend. En dan zijn er nog genoeg spelers die niks van zich laten horen. Hmmm

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #41 Gepost op: 15-05-2021, 09:28:44 »
Geen idee nog maar ik vind het argument dat JaccoS en Hautoa verdacht zijn omdat ze stil zijn niet heel overtuigend want de halve groep is stil  :P
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #42 Gepost op: 15-05-2021, 10:24:42 »
uit mijn bloot hoofd:

Ik
Dennis
Tim
HIDM
Hans

Ben wel niet zeker of die laatste 2 Swifty ooit ontmoet hebben.

Hans sowieso volgens mij, HIDM weet ik niet zeker. Is helaas wel al weer een hele tijd terug, hopelijk kunnen we snel spelletjesdagen organiseren.

Ondertussen moeten we op jacht naar de villians in deze groep ::vergroot::

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #43 Gepost op: 15-05-2021, 10:31:35 »
Ik zou graag eens wat nuttige input horen van Chardo en Brent.

Chardo spamt anders toch alleen maar Marvel-gerelateerde zaken zonder ooit inhoudelijk over dit spel te praten.

Brent is een sterke hulp, maar soms doet hij helemaal niets zoals vorig spel totdat hij in het nauw gedreven werd. Dus Brent: shoot!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #44 Gepost op: 15-05-2021, 11:17:00 »
Zeg wie verdenk jij dan Fabiann. Noem eens een naam.
Ik verdenk jou. Ik vond de campagne die je voerde nogal grotesk. Als jij een villain zou zijn, dan zou je geen moederrol (wat dat ook moge zijn) aannemen of jezelf kleiner maken dan je bent. Want dat zijn nu net de eigenschappen die je verdacht probeert te maken.
🜃

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #45 Gepost op: 15-05-2021, 11:23:33 »
Korte gedachtespinsel die me net te binnen schiet. De looier wil zo snel mogelijk dood om te kunne winnen? Zou Sanmol de Looier kunnen zijn? En nu juist heel erg de nadruk op zichzelf willen zetten zodat Sanmol wordt gelyncht en dus wint?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #46 Gepost op: 15-05-2021, 11:33:27 »
Ik verdenk jou. Ik vond de campagne die je voerde nogal grotesk. Als jij een villain zou zijn, dan zou je geen moederrol (wat dat ook moge zijn) aannemen of jezelf kleiner maken dan je bent. Want dat zijn nu net de eigenschappen die je verdacht probeert te maken.

Well, zoals ik al zei: ik wou heel graag burgemeester worden, maar dat werd mij weer niet gegund. Ook ben ik niet verrast dat jij mij verdenkt, want volgensmij is dit gewoon een defensie techniek die je gebruikt om de aandacht bij jezelf weg te halen. Leuk bedacht, maar ik trap er niet in. Fabiann krijgt mijn stem.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #47 Gepost op: 15-05-2021, 11:34:17 »
Oh jeetje is er ook een looier?

Ik ga zo in de trein de regels nog even goed lezen. Ik ben een normale superheld zonder vijand ::zwaai::

En jammer Swifty ::hug::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #48 Gepost op: 15-05-2021, 11:38:00 »
Korte gedachtespinsel die me net te binnen schiet. De looier wil zo snel mogelijk dood om te kunne winnen? Zou Sanmol de Looier kunnen zijn? En nu juist heel erg de nadruk op zichzelf willen zetten zodat Sanmol wordt gelyncht en dus wint?

Dat is idd niet zo verkeerd gedacht, hij heeft wel erg veel aandacht getrokken

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #49 Gepost op: 15-05-2021, 11:39:13 »
Oh jeetje is er ook een looier?

Ik ga zo in de trein de regels nog even goed lezen. Ik ben een normale superheld zonder vijand ::zwaai::

En jammer Swifty ::hug::

Haha dat zegt iedereen 😛

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #50 Gepost op: 15-05-2021, 11:42:05 »
Mwah ik geloof er niet zo in dat Sanmol de looier is, dus mijn stem gaat naar Sanmol.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
🜃

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #51 Gepost op: 15-05-2021, 11:43:20 »
Ik vind het heel aardig van Sanmol dat hij mij vraagt met namen te komen als burgemeester. Het enige bewijs dat we hebben is de burgemeesterstemmen en de lunch. De lunch was Swifty, die op mij stemde.

Is ze daarom gekozen of is ze gekozen omdat ze een sterke speler is? Ik gok vooral dat tweede en dan schieten we qua namen weinig op. Sanmol probeert wel heel aanwezig te zijn, maar dat deden hun vorig potje ook en ik denk niet echt dat een wolf dit zou doen. Sanmol zakt bij mij dus wel een beetje.

Verder ben ik het met Convans eens dat Chardo vooral GIFjes post en Brent net als de vorige keer vrij stil is.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #52 Gepost op: 15-05-2021, 11:46:00 »
Mwah ik geloof er niet zo in dat Sanmol de looier is, dus mijn stem gaat naar Sanmol.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dit vind ik nou altijd het vervelende van die eerste stemronde. Sanmol is voorlopig de enige die namen durft te noemen en gelijk wordt er dan tegen je gestemd. Ben het ook niet echt met de argumenten eens, maar Sanmol durft tenminste wel ::ok::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #53 Gepost op: 15-05-2021, 11:51:43 »
Hey Convans en MitchK! Ik weet niet of jullie het wel beseffen, maar ik heb een razend drukke acteercarrière en heb dus geen tijd om constant online te zijn, weet je wel! Zeker nu we de nieuwe Marvel film aan het draaien zijn probeer ik me in te leven in mijn rol als superheld of wat het ook zijn mag.

(Eigenlijk heb ik, net als vorige keer, de rollen nog niet gelezen. Dus ik ga dat vandaag maar eens proberen te doen en dan kijk ik even verder. Hoewel enige nuttige input bijna onmogelijk is in deze fase van het spel)
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #54 Gepost op: 15-05-2021, 11:56:29 »
Zo, eens even rustig bijlezen en inlezen...
Eindelijk...

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #55 Gepost op: 15-05-2021, 12:08:53 »
Dat hadden jullie gisteren ook al kunnen doen, tijdens de nacht, maar goed.

Mijn probleem is dat ik op dit moment nog geen vingers durf te wijzen omdat ik nog niks gezien heb wat op weerwolfjes-gedrag kan lijken.

Ik vind het daarentegen wel dapper van Sanmol dat hun als eerste met namen komt.

Het feit dat Fabiann gelijk in de aanval schiet wetende dat daarmee de stand voor nu gelijk blijft vind ik ook een interessant gegeven.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #56 Gepost op: 15-05-2021, 12:25:54 »
Sanmol vroeg mij om een naam te noemen. Op basis van hun gedrag gisteren, maar ook de opmerking dat Swifty dan maar op hen had moeten stemmen, maakt Sanmol voor mij verdacht. Dat heeft niets te maken met het feit dat hen mij als eerste noemde als verdachte. Maar ik snap wel dat dat nu zo over komt.
🜃

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #57 Gepost op: 15-05-2021, 12:55:22 »
We zitten weer in die stomme fase dat we niks hebben om ons op te baseren. Al vind ik de theorie van Swifty is fanatiek (en slim) wel een goeie. Maar dat is ze ook in online spellen, dus ik zou niet alleen willen focussen op mensen van de spelletjesdag. En dan heb je er eigenlijk maar weer één nodig tussen de villains die dat oppert en kan de rest net zo goed nog nooit van Swifty gehoord hebben. Dus dan zijn we eigenlijk weer nergens ;D

Sanmol is potentieel de looier, mee eens ::jaja:: ik ga nu dus nog niet op hun stemmen. Al vraag ik me wel af wat voor nut de looier in de online variant heeft, want de looier wint náást de heroes of villains en is dus niet echt tegenstander? Ergens ook geen ramp dus als de looier nu sterft.
Nieky grab a life vest!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #58 Gepost op: 15-05-2021, 13:13:06 »
Haha dat zegt iedereen 😛
Tot nu toe nog niet!

Nu er toch nog weinig gezegd wordt, vind je het misschien leuk om jezelf voor te stellen Monkatoky? :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #59 Gepost op: 15-05-2021, 14:02:58 »
We zitten weer in die stomme fase dat we niks hebben om ons op te baseren. Al vind ik de theorie van Swifty is fanatiek (en slim) wel een goeie. Maar dat is ze ook in online spellen, dus ik zou niet alleen willen focussen op mensen van de spelletjesdag. En dan heb je er eigenlijk maar weer één nodig tussen de villains die dat oppert en kan de rest net zo goed nog nooit van Swifty gehoord hebben. Dus dan zijn we eigenlijk weer nergens ;D

Is het dan tijd voor een willekeurige stem? Eentje puur gebaseerd op wat je loot?
Lijkt me dan wel het eerlijkst. Gewoon het lot laten bepalen wat er gebeurd.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?