Auteur Topic: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain  (gelezen 3634 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #20 Gepost op: 25-05-2021, 09:47:30 »
Like dat is gewoon zo ricardo, ik ben zelfs gestart met mitch ::rofl:: Dus echt stop met floppen aub.
Zonder dollen, ik ben wel echt benieuwd wat jouw rol in het geheel was bij Fabiann, Hautoa, Timvdons? Anders dan op hun stemmen? Net als ik zelf bijvoorbeeld heb gedaan. Ja ik heb bijgedragen aan hun dood maar het is niet zo dat ik er nu alleen verantwoordelijk voor ben en doe alsof ik hun de dood in heb geleid.
Je riep het namelijk al voor we wisten dat Mitch een wolf was.. Dat gezegd hebbende, ik ga voorlopig nog niet op je stemmen Mrchipie.

Bedankt voor de opsomming Michael. Ik kan me er wel in vinden om voorlopig de stemmers op Mitch en de verklaarde goede af te strepen en dus dat lijstje van 8 over te houden.

Ik ben er mee eens dat Ricardo wel wat verdacht over komt. Zijn actie gisteren met doen alsof hij captain America was, was misschien goed geprobeerd, maar dat ze niet happen... De wolven weten zelf wel wie ze geprobeerd hebben te eten, dus die wisten wel of Hillo beschermd was of niet.

HIDM vind ik ook nog steeds wat verdacht.

Convans doet wat gek en tegendraads, maar dat deed hij vorig rondje ook en toen was hij geen wolf, dus dat wil niet per se iets zeggen. Of hij doet het nu bewust zodat we denken dat hij met als vorige keer wat tegendraads speelt.

Brent heb ik nauwelijks wat van gehoord.
D*N is ook vrij stil (net als vorig potje toen hij populist was), lastig te peilen.

LuchtManiak heb ik wat vreemde acties van gezien maar geef ik voorlopig het voordeel van de twijfel.

Monkatoky vond ik eerder ook al verdacht. Zijn theorie over de verschillende kamers klinkt wel logisch maar misschien was dit deels zo gedaan door de wolven en maakt hij dat nou handig gebruik van om zichzelf vrij te pleiten.

Michael heb ik ook niet echt een mening over qua villain zijn.

Ik denk dat ik voorlopig op Hadewychisdemol ga maar ik sta er zeker voor open om mijn stem te veranderen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #21 Gepost op: 25-05-2021, 09:57:33 »
Ik ben nu wel klaar met Kaaasje dan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #22 Gepost op: 25-05-2021, 10:18:07 »
Ik ben nu wel klaar met Kaaasje dan.

Laat ons niet zomaar op mekaar gaan stemmen ook.

Het lijkt hier dus gewoon dat iedereen die verdachten aanhaalt, meteen gecounterd worden met een tegenstem.

Ik noem Chipie, Monkatoky en DRenziboy als verdachte en krijg meteen hun stemmen op mij.. zo is het makkelijk voor de wolven  ::ok::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #23 Gepost op: 25-05-2021, 10:23:33 »
Ik stem voorlopig op Ricardo, aangezien hij twee avonden terug maar bleef herhalen dat de ziener zich openbaar moest maken. Met zijn Captain America claim wilde hij die rol misschien ook uitlokken om te openbaren. Om die redenen - plus de redenen van DRenzi stem ik voorlopig op hem.

Verdere verdachten zijn: D*N (als gevaarlijke neutral of villian, Convans en Chardo.

Ik snap wel waarom jij uit widm ligt. Vertel nou eens over die stenen van je...

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #24 Gepost op: 25-05-2021, 10:25:53 »
Laat ons niet zomaar op mekaar gaan stemmen ook.

Het lijkt hier dus gewoon dat iedereen die verdachten aanhaalt, meteen gecounterd worden met een tegenstem.

Ik noem Chipie, Monkatoky en DRenziboy als verdachte en krijg meteen hun stemmen op mij.. zo is het makkelijk voor de wolven  ::ok::

Zowel ik als Drenziboy hebben nog geen stem uitgebracht

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #25 Gepost op: 25-05-2021, 10:31:17 »
Het wordt voor de wolven (wolf?) ook makkelijk met een speler die, nadat ik een paar dagen geleden duidelijk mijn rol heb aangegeven* en mijn acties heb toegelicht weer op mij stemt en alweer 'open staat om het te veranderen'. Natuurlijk mogen/moeten mensen verdachten noemen en is het niet de bedoeling dat iedereen die z'n mond opentrekt weggestemd wordt. Maar nadat ze meerdere keren verdenkingen heeft geuit en hardgemaakt waarvan ik weet dat ze vals zijn kan ik moeilijk anders concluderen dan dat Kaaasje, als ze zelf niet evil is, een speler is waar ik persoonlijk in ieder geval niks aan heb in mijn zoektocht tenzij ze een speciale rol heeft.

*Volgens Chardo blijkbaar met informatie die ik alleen kan hebben als ik ook daadwerkelijk Vision ben of een stiekeme Marvelfan, wat D*N kan ontkrachten.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #26 Gepost op: 25-05-2021, 10:34:59 »
Zowel ik als Drenziboy hebben nog geen stem uitgebracht

Ik bedoelde met ‘ik krijg meteen hun stem op mij’ dat jullie mij dan ook meteen verdacht vonden ;)

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #27 Gepost op: 25-05-2021, 10:43:24 »
Ik bedoelde met ‘ik krijg meteen hun stem op mij’ dat jullie mij dan ook meteen verdacht vonden ;)

Okay op die manier, Maar ik heb mijn keuze nog niet gemaakt, brent valt af, mitch legde te na drukkelijk de aandacht op hem. Dus dan blijven jij en Ricardo nog over. Waarom ben jij het niet ?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #28 Gepost op: 25-05-2021, 10:51:07 »
Okay op die manier, Maar ik heb mijn keuze nog niet gemaakt, brent valt af, mitch legde te na drukkelijk de aandacht op hem. Dus dan blijven jij en Ricardo nog over. Waarom ben jij het niet ?

Omdat ik niet zou weten waarom ik als wolf niet op Mitch zou stemmen als het toch zo duidelijk was op het eind.

Idem met Fabiann.

Ik zei nog: jammer Mitch, dit is echt vreemd verlopen als je ziet wie er allemaal zomaar switcht naar jou.

Zou een vreemde tactiek zijn als wolf.


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #29 Gepost op: 25-05-2021, 11:21:23 »
Ik switch naar Luchtmaniak. Gooit weer even wat verdachten op voor komende rondes waaronder twee totaal onverdachte mensen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #30 Gepost op: 25-05-2021, 11:34:03 »
LuchtManiak is een goodie. Ik ben niet de nieuwe ziener, maar heb goede aanwijzingen om dit te kunnen bevestigen.

Voor op wie ik ga stemmen...

Ik ga denk ik toch richting Ricardo. Kwam bij mij eigenlijk een beetje op de radar na dag 5 bleef hangen op dag 6 en met de kamerindeling erbij ga ik er maar voor.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #31 Gepost op: 25-05-2021, 11:39:00 »
Even voor de duidelijkheid.

Kaaasje claimt nu dus Black Panther te zijn vanwege de dubbele stem momenteel.
HIDM claimt Vision te zijn, met als imo sterke argumentatie (maar waarschijnlijk niet zo bedoeld) dat Bruce en Tony een onderdeel van Vision zijn. Dat is zo'n klein detail dat ik zelfs was vergeten. Ofwel die wolven hebben decoy rollen gekregen zodat ze iets kunnen claimen, maar dat zou ik nogal vals vinden van de host. Ofwel het staat ergens op een wikipagina, maar dan moet hij alles hebben doorgelezen voor dat ene detail waar waarschijnlijk alleen ik van weet.

Ik stem voor nu mee op LuchtManiak om de druk bij hem op te voeren, zodat hij eindelijk eens gaat vertellen wat zijn stenenhint was.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2021, 16:03:57 door Chardo »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #32 Gepost op: 25-05-2021, 11:44:11 »
Ik leef met hidm samen en hij heeft geen verdachte dingen gedaan de afgelopen dagen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #33 Gepost op: 25-05-2021, 11:58:22 »
Ik stem voorlopig op Ricardo, aangezien hij twee avonden terug maar bleef herhalen dat de ziener zich openbaar moest maken. Met zijn Captain America claim wilde hij die rol misschien ook uitlokken om te openbaren. Om die redenen - plus de redenen van DRenzi stem ik voorlopig op hem.

Verdere verdachten zijn: D*N (als gevaarlijke neutral of villian, Convans en Chardo.
Ik claimde pas Captain nadat ik een dag na de bekendmaking erachter kwam dat Hillo Ziener was.

Ik ga me niet te heftig verdedigen, want ik heb geen bijzondere rol(zoals omgeveer elk potje). Zou Monkatoky geen wolf kunnen zijn? Eerste potje hier op het forum en de wolven doen het niet bepaald zo goed en het is iemamd uit de vriendengroep van MitchF.
Så hva gjør vi nå?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #34 Gepost op: 25-05-2021, 12:07:50 »
Ik leef met hidm samen en hij heeft geen verdachte dingen gedaan de afgelopen dagen ;D

Kan hij hetzelfde over jou zeggen?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #35 Gepost op: 25-05-2021, 12:09:28 »
Dat denk ik wel ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #36 Gepost op: 25-05-2021, 12:13:39 »
Ja.

Hoe werkt het precies met die extra stem? Zien we dan bij de uitslag gewoon een extra stem verschijnen bij degene waarop die persoon gestemd heeft?

Als Kaaasje echt bevestigd goed is verander ik m'n stem wel, anders doe ik zelf natuurlijk precies hetzelfde als waar ik haar van beschuldig. Al zou het dan wel fijn zijn als je je dubbele stem beter benut.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2021, 12:22:06 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #37 Gepost op: 25-05-2021, 12:26:43 »
Kaaasje heeft een rol van black panther geclaimd die deze ronde een dubbele stem heeft (omdat de aartsvijand van black panther net dood is) en niemand heeft iets tegen die claim ingebracht, dus dat lijkt te kloppen.

Ik blijf Monkatoky in de gaten houden, maar had van LuchtManiak een betere verklaring verwacht. Hij weigert inderdaad constant iets meer te zeggen over die gekleurde steentjes, dus voorlopig ga ik mee op hem.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #38 Gepost op: 25-05-2021, 12:38:21 »
Ik claimde pas Captain nadat ik een dag na de bekendmaking erachter kwam dat Hillo Ziener was.

Ik ga me niet te heftig verdedigen, want ik heb geen bijzondere rol(zoals omgeveer elk potje). Zou Monkatoky geen wolf kunnen zijn? Eerste potje hier op het forum en de wolven doen het niet bepaald zo goed en het is iemamd uit de vriendengroep van MitchF.

Wat een goed argument, omdat ik nieuw ben en bevriend ben met Mitch 😂

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #39 Gepost op: 25-05-2021, 12:40:29 »
Ah ik zie dat je al vrienden aan het worden bent met de andere helft van het flopduo  ;D ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human