Auteur Topic: [GW] Dag 4  (gelezen 1556 keer)

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #20 Gepost op: 12-06-2021, 09:50:51 »
Je punten op D*N zijn ook punten waarom ik juist jou verdacht vind. Vooralsnog gaat mijn stem naar Monkatoky

Als ik een wolf zou zijn had ik me op de achtergrond gehouden, En had ik dit juist niet ge oppert, Ik zie zelf ook wel in dat ik verdacht ben. Daarom wil ik juist actief opzoek gaan naar een wolf. Dan had ik gewoon safe gespeeld en direct op Lm gestemd.

En jij volgt nu D,n ook alleen maar omdat jij ook verdacht word😉

Maar voorlopig gaat mijn stem naar: d,n
« Laatst bewerkt op: 12-06-2021, 10:17:01 door Monkatoky »

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #21 Gepost op: 12-06-2021, 10:38:03 »
Als ik alles op een rijtje zet.

- zijn er nu 3 kluizen geopend

- is de welp nu overgelopen naar de wolven, dus ik vermoed dat er nu 3a 4 wolven totaal nog over zijn.

- nog 4 a 3 burgers in het spel zitten. Aangezien er al 2 uit zijn.

- Er kunnen nog 2 spelers uitgeschakeld worden door de inhoud van de kluizen. Het 🔫 en de 💣


Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #22 Gepost op: 12-06-2021, 10:52:41 »
Dan is het al 5 voor 12 als ik dit zie  ::oink::

Ik kan vandaag weinig bijbrengen, nu de finaletest van WIDMO een beetje aan het voorbereiden en straks BBQ met aansluitend de wedstrijd van de Rode Duivels.


Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #23 Gepost op: 12-06-2021, 11:23:58 »
Ik snap dat mensen mij verdenken door de stemming van vorige ronde. Tegen diegene wil ik alleen maar zeggen: zou ik als wolf als eerste opstaan om zo opvallend een mede-wolf te verdedigen? Of zou ik gewoon geruisloos mee zijn gegaan in een verdenking van iemand anders? Dat laatste lijkt mij logischer wolvengedrag, en dan die kandidaten kijk ik dan ook.

In die categorie is Giorgio mij oogevallen. Maar ik vind eigenlijk alle kandidaten die niet op MU als burgemeester hebben gestemd en meelopen tijdens de stemmingen verdacht. Dat zijn: Monkatoky, Brtdm, Mrchipie, Giorgio, Convans, Michael en D*N.

Van hen staan Mrchipie, Convans, Michael en Brtdm iets lager, vanwege twee keer achter elkaar MU weg willen stemmen. Ik sluit echter niet uit dat er 1 wolf in dit rijtje zit die op die manier verscholen blijft blijven.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #24 Gepost op: 12-06-2021, 11:39:28 »
Ja, ik denk zelf ook dat er nog wel 2 wolven tussen de meelopers zitten en 1 tussen degenen die niet op Monkeysuncle stemden. (Er vanuit gaande dat we nog 3 wolven hebben, minstens)

Op dag 3 ging het zo hard richting Monkey dat je als wolf snel door de mand zou vallen, al hebben ze op het begin vast nog een poging gewaagd.
Grappig trouwens dat je mij ook onder de meelopers schaart.

Had je trouwens nog een reden dat je gisteren niet gestemd hebt? Of gewoon vergeten? Aangezien je wel actief was in de discussie, was dit nogal vreemd. Maar weer te vreemd als wolf.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #25 Gepost op: 12-06-2021, 13:16:38 »
In die categorie is Giorgio mij oogevallen. Maar ik vind eigenlijk alle kandidaten die niet op MU als burgemeester hebben gestemd en meelopen tijdens de stemmingen verdacht. Dat zijn: Monkatoky, Brtdm, Mrchipie, Giorgio, Convans, Michael en D*N.

Huh? Ik heb wel op MU als burgemeester gestemd (als eerste), toen in m'n eentje gestemd, en toen gestart als eerste met op Giorgio stemmen. Hoe ben ik een meeloper? ???

Ik was even vergeten hoe verdacht ik je vond, maar ik verander m'n stem naar Luchtmaniak
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #26 Gepost op: 12-06-2021, 13:37:43 »
Had je trouwens nog een reden dat je gisteren niet gestemd hebt? Of gewoon vergeten? Aangezien je wel actief was in de discussie, was dit nogal vreemd. Maar weer te vreemd als wolf.

Vergeten inderdaad  :-X

@D*N je staat in het lijstje omdat je niet op MU als burgemeester hebt gestemd.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #27 Gepost op: 12-06-2021, 13:40:24 »
Heeft iemand meer info over de kluizen, er moeten er nu al 3 zijn geopend?


Waarom wordt dit door iedereen genegeerd? Geeft de inhoud zoveel voordeel dat niemand erover praten wil?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #28 Gepost op: 12-06-2021, 14:30:18 »
Geen idee, ik heb nog geen kluis geopend.

Ik ga vandaag voor Giorgio. Op de eerste dag niet op Monkeysuncle stemmen en op dag 3 een meeloper. Dag 2 vind ik lastig te beoordelen, durfde hij zijn vingers niet te branden aan deze spannende stemming of was hij echt de tijd vergeten?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #29 Gepost op: 12-06-2021, 15:11:33 »
Dennis echt ::rofl:: Denk dat D*N de volgende wolf is
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #30 Gepost op: 12-06-2021, 15:55:37 »

Waarom wordt dit door iedereen genegeerd? Geeft de inhoud zoveel voordeel dat niemand erover praten wil?

Je zou zeggen van niet, maar ik heb me eerlijk gezegd nog niet erg verdiept in de kluizen. Ikzelf ben in ieder geval niet in de gelegenheid geweest om een sleutel te mogen ontvangen.

Ik lees in ieder geval dat D*N, LM, Giorgio en Monkatoky het meest verdacht zijn? Mijn analytisch vermogen is niet super dus ik vind het lastig om aan de hand van de post van deze dag naar iemand te wijzen. Ik denk dat ik eerst de vorige dagen eens terug ga lezen. Wellicht ontdek ik daar nog iets ::jaja::

Edit:
Dennis echt ::rofl:: Denk dat D*N de volgende wolf is

Heb je hier nog iets meer uitleg bij Chipie? Alleen een naam noemen vind ik persoonlijk een beetje kort door de bocht.
« Laatst bewerkt op: 12-06-2021, 15:57:56 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #31 Gepost op: 12-06-2021, 16:13:46 »
lees effe terug ;D ik heb al gezegd dat ik Dennis en luchtmaniak verdacht vind en nu hoe Dennis reageert ben ik nu het meest overtuigd van hem dus heeft hij mn stem
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #32 Gepost op: 12-06-2021, 16:16:25 »
Die link haalde ik er niet direct, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijzelf  ;D

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #33 Gepost op: 12-06-2021, 16:44:51 »
Maar het klopt toch wat D*N zegt? Luchtmaniak verdenkt hem, omdat hij op dag 1 niet op Monkey stemde voor de burgemeesterverkiezing, terwijl hij dat wel degelijk deed.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #34 Gepost op: 12-06-2021, 18:44:48 »
Maar het klopt toch wat D*N zegt? Luchtmaniak verdenkt hem, omdat hij op dag 1 niet op Monkey stemde voor de burgemeesterverkiezing, terwijl hij dat wel degelijk deed.

Excuus, ik heb verkeerd in jouw schema op pagina 1 gekeken.

Dus mijn verdachten zijn Monkatoky, Brtdm, Michael, Convans, Mrchipie en Giorgio. Daarvan zijn Giorgio en Monkatoky voor mij het meest verdacht, aangezien zij (aanvankelijk) niet op MU stemden. Mijn stem gaat voorlopig naar Giorgio, die het meest open leek te staan voor mijn (inmiddels onjuist gebleken) theorie.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #35 Gepost op: 12-06-2021, 19:24:56 »
Ik ga eerlijk zijn. Ik weet niet op wie ik moet stemmen. Omdat ik moet stemmen (ik heb al 1x niet gestemd) Zowel Monkay als Giorgio vind ik het meest verdacht. Voor dit moment ga ik voor Giorgio.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #36 Gepost op: 12-06-2021, 19:37:42 »
Sorry, was even afgeleid door het voetbal.

Ik stem op Convans

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #37 Gepost op: 12-06-2021, 23:11:40 »
De stemmen zijn geteld:

Giorgio 3, D*N 2, Luchtmaniak 2, Monkatoky 1 en Convans 1.

Convans en michael90 hebben niet gestemd ... Dit betekent dat TimvDons, Luchtmaniak, Convans en michael90 1 keer niet gestemd hebben.

Giorgio was een
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

2024: wie is de Mol?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #38 Gepost op: 12-06-2021, 23:17:42 »
Omg snap ook niet waarom giorgio verdacht werd  ::ohno:: Kies wijs Giorgio ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 4
« Reactie #39 Gepost op: 12-06-2021, 23:25:11 »
Sorry, ik was het vergeten door het EK ::schaam::