Auteur Topic: [GW] Dag 8  (gelezen 1256 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #20 Gepost op: 20-06-2021, 18:27:48 »
Ik duik de bosjes in om het schot te ontwijken  ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #21 Gepost op: 20-06-2021, 18:49:35 »
Ik por in een mierenhoop in die bosjes.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #22 Gepost op: 20-06-2021, 18:52:26 »
Ik lach LM uit omdat hij in het verkeerde bosje zit te porren
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #23 Gepost op: 20-06-2021, 19:08:47 »
Ik lach mee met Tim, aangezien de mieren daardoor van de ene struik naar die van Tim vluchten.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #24 Gepost op: 20-06-2021, 20:31:58 »
De stemmen zijn geteld:

Luchtmaniak 1, TimvDons 1

TimvDons en Luchtmaniak hebben 1 keer niet gestemd.

Omdat TimvDons de burgemeester is, telt zijn stem dubbel, maar Luchtmaniak gebruikt zijn geweer!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
2024: wie is de Mol?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #25 Gepost op: 20-06-2021, 20:34:02 »
Hé, die grap maakte ik gisteren al!

maar deze was wel een stuk geslaagder  ::bravo::



Ik haat verbanddozen!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #26 Gepost op: 20-06-2021, 20:51:06 »
Haha ik wist het ::schaam::

Well played LM ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #27 Gepost op: 20-06-2021, 21:08:08 »
Haha ik wist het ::schaam::

Well played LM ::bravo::

Bijna gelukt  ::rofl:: Lekker gespeeld Tim, goed gedaan!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #28 Gepost op: 20-06-2021, 21:09:06 »
 ::rofl:: Dan hadden we toch wel kunnen winnen Brtdm ;D

Nou was een fantastisch potje ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Nogmaals sorry Aan Timmie ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #29 Gepost op: 20-06-2021, 21:16:43 »
Ha goed gespeeld Tim ::bravo::

Gefeliciteerd medewolven! ::dans::

het was een heel bijzonder potje al met al. Jammer dat ik Brtdm aan de verkeerde linkte, maar het is toch nog goedgekomen.

Chip speelde je al die twijfel nu de dag dat ik werd weggestemd?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #30 Gepost op: 20-06-2021, 21:18:41 »
Gewonnen  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #31 Gepost op: 20-06-2021, 21:24:15 »
Misschien wel gewonnen maar ik vind Brtdm als wolf en geliefde wel de ster van dit potje. Eerst een wolf keihard onder de bus gooien leek een goeie tactiek en ook Convans daarna. Goed dat Swifty en welpje Tim jullie doorhadden.

Chip ook mooi gespeeld en LuchtManiak ook, leuke afsluiting.

En dank aan Molcrazy voor het hosten  ::bravo::
My fall will be for you

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #32 Gepost op: 20-06-2021, 21:40:23 »
Nogmaals sorry Aan Timmie ::hug::

Ik heb expres even gewacht met op alle commotie te reageren totdat het spel klaar was. Als eerst excuses aanvaard ::hug:: Ik moet zeggen dat ik jouw reactie (zeker naderhand) kan begrijpen. Ik speelde wellicht niet de meest fair game om Brtdm (en uiteindelijk blijkbaar jouw ipv Michael) eruit te spelen. Maar in mijn ogen was het de enige echte manier om alsnog het koppeltje weg te spelen (wat op wonderlijke manier gelukt is). Als ik dan dit topic en Discord teruglees vind ik de woorden die je gebruikt jammer/spijtig, maar ik kan ook begrijpen waarom je zo reageert. Hopelijk begrijp je wat mijn beweegredenen waren en dat het uiteraard niet persoonlijk was.



Dat gezegd hebben: Ik heb gewonnen ::oink:: Na de lynch van Swifty had ik om eerlijk te zijn dit niet zien aankomen. Brtdm en (wat later bleek Chipie) speelde een zeer goed spel en had daarmee terecht mogen winnen. Om toch dit verraad tegen mijn medewolven en mijzelf te kunnen wraken wilde ik in ieder geval het koppeltje eruit krijgen (wat tot mijn grote verbazing gelukt is)

MC, bedankt voor het organiseren. Medewolven bedankt voor het meespelen en uiteraard ook de rest dank voor het meespelen aan dit, voor mij in ieder geval, meest rare potje weerwolven ooit. ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #33 Gepost op: 20-06-2021, 21:44:20 »
Geweer was in mijn bezit, maar leuk potje en goed gespeeld

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #34 Gepost op: 20-06-2021, 21:52:12 »
Chip speelde je al die twijfel nu de dag dat ik werd weggestemd?
Ja om effe mezelf te quoten ''Nou effe mn acteerkunsten tonen'' ;D

Als ik dan dit topic en Discord teruglees vind ik de woorden die je gebruikt jammer/spijtig, maar ik kan ook begrijpen waarom je zo reageert. Hopelijk begrijp je wat mijn beweegredenen waren en dat het uiteraard niet persoonlijk was.

 Ik vond het spel wel oprecht niet leuk meer zo, maar er was ook gewoon veel acteerkunsten van mij uit. Dat het zo opgeblazen zou worden later in discord had ik ook niet verwacht. en ben er wel van geschrokken. ik ga proberen voortaan bij mensen uit te razen of gewoon dingen te negeren ook  al is dat best moeilijk voor me, ik bedoel in iedergeval niks gemeen. sorry als het dan zo overkwam, ik heb het nog nooit zo leuk gehad op een site of plek als dan hier ::hug::

Het woord walgelijk bedoelde ik mee de spel tactiek die je gebruikte, niks persoonlijk naar jou toe! en gelukkig begreep je ook hoe en wat. dat ik daarna nog een waarschuwing krijg van Dennis deed me ook wel wat. Want ik wil het ook gezellig hebben hier! en  ik heb het nergens gemeen bedoelt naar mensen en ging gewoon in op reacties tegen mij.

Ik vond het een geweldig raar potje ::rofl:: En ben blij dat ik en brtdm nog zo ver zijn gekomen ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #35 Gepost op: 20-06-2021, 22:11:07 »
Misschien wel gewonnen maar ik vind Brtdm als wolf en geliefde wel de ster van dit potje. Eerst een wolf keihard onder de bus gooien leek een goeie tactiek en ook Convans daarna. Goed dat Swifty en welpje Tim jullie doorhadden.

 ::love::  ::bravo::



En Molcrazy nog bedankt voor de organisatie!  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #36 Gepost op: 20-06-2021, 22:17:39 »
Ja Brtdm, je hebt het echt heel erg goed gespeeld ::bravo:: Goeie keuze van Chip!


Maar toch fijn dat Monkeysuncle, Convans, Tim en ik gewonnen hebben, vooral heel erg dankzij Tim ;D

Wat mij wel is opgevallen: Tim en ik kunnen blijkbaar niet liegen, wij hebben allebei ontzetend ons best gedaan om de waarheid te blijven spreken. En Brtdm schreef gewoon de ene leugen na de andere.

Overigens kreeg ik een appje van Hillo op de dag dat wij hem geluncht hadden. Hij had mij die nacht bekeken ::)



Dankjewel Molcrazy  ::bravo:: Plaats jij nog de wolven- en koppel-overleggen of laat je dat aan onszelf over?
Keep calm and eat chocolates!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #37 Gepost op: 20-06-2021, 22:30:22 »
Nou vooral dankzij mij hoor, ik had de keuze wie er zou winnen ;D
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #38 Gepost op: 20-06-2021, 22:32:49 »
Dankjewel allemaal voor dit toffe potje  ::bravo:: En uiteraard vooral Molcrazy voor de organisatie.

Voor mij is het een wonder dat ik ondanks de heftige verdenkingen (als wolf) toch nog overal door heb kunnen sneaken. Mijn tactiek was om vol mee te gaan in de hunt op wolven, erop vertrouwende dat er genoeg burgers onderweg uit zouden gaan. Helaas op het eind gestrand door de keuze van mrchipie, enorm balen. Desondanks: goed gespeeld Tim! Ik snap eigenlijk de ophef niet om jouw acties. Brtdm gooide zijn medewolven onder de bus, dus ik snap volkomen dat Tim in heeft gegrepen. Ik ben blij dat de intuïtie van Michael en mij daarbij goed zat. Helaas was het voor mij toen niet meer te redden....

Ik had heel erg gehoopt dat Mrchipie een gewone (ongekoppelde) burger was. Door aan het eind heel erg te benadrukken dat ik hem vertrouwde hoopte ik dat hij uiteindelijk mij de nieuwe burgemeester zou maken. Toen ik er achter kwam dat hij deel van het koppel was mislukte dat helaas  ::ohno::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 8
« Reactie #39 Gepost op: 20-06-2021, 23:56:34 »

Overigens kreeg ik een appje van Hillo op de dag dat wij hem geluncht hadden. Hij had mij die nacht bekeken ::)

Verdorie, hadden we hem nou maar een dag later gelucht...  :P

De ziener vond ik echt een lastige rol. Aan de ene kant wilde ik hem er zo snel mogelijk uit hebben, omdat ik niet het risico wilde lopen dat ik zelf bekeken werd. Aan de andere kant zou het wel fijn zijn geweest als gewoon iemand kon aanwijzen dat Swifty een wolf was.

Hetzelfde geldt voor de sleutelbewaarder. Die was voor mij niet zo'n risico, omdat hii toch niet kon winnen zolang chip en ik nog in het spel zaten. Maar ik kon hem wel mooi als excuus gebruiken, om opeens Convans te verdenken. Mitch die eerst zegt dat stemmen op monkeysuncle geen vooropgezet plan was en een dag later Convans eruit wilde halen  ::). Ik had hem er eigenlijk nog wel in willen laten, maar ik moest vooral mijn eigen executie/ die van chip voorkomen tijdens de nachtelijke stemmen. Dus dan Mitch er maar uit, want ik moest Michael nog beschermen als mijn neplover. Nog zo'n lastig geval. Tot aan de verbanddoos heb je me uitstekend geholpen!  ::rofl::

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?