Auteur Topic: [HP] Dag 4  (gelezen 2979 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #80 Gepost op: 9-07-2021, 19:08:37 »


Typische Zwadderaar! (Zwaddelaar? Swaffelaar? Zwansellaar?)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #81 Gepost op: 9-07-2021, 19:11:42 »
Ok nu moet ik toch ingrijpen. Ik heb dankzij mijn kracht in nacht 1 ontdekt dan Sanmol, MitchK en Nieky geen wolven zijn. Mijn kracht is dat ik één iemand aanwijs en de twee personen daarnaast (volgens deelnemerslijst) gaan automatisch mee in de mix. Als in mijn trio géén wolf zit, verlies ik mn kracht en dat was dus gelijk in nacht 1 het geval omdat zij alledrie goodies (of neutraal) zijn. Dit alles gebeurde door een smerig goedje, ik denk dat sanmol en Nieky kunnen confirmen dat zij een soortgelijke tekst als Mitch hebben ontvangen over een vieze lucht?

Wilde deze info niet direct roepen omdat confirmed goodies vooral later handig zijn én omdat het gelijk targets worden en ik niet wist of een van hen een belangrijke rol had. Maar nu de ziener weg is en Sanmol blijkbaar niet suuuuper important is qua kracht + Mitch eruit gestemd gaat worden, grijp ik toch in. Mijn gave is verder toch uitgewerkt, dus kan verder weinig goeds meer toevoegen aan dit spel.

Wijzig dus van Mitch naar iemand anders. En dan dus niet op:

- sanmol (confirmed door mij)
- mitch (confirmed door mij)
- Nieky (confirmed door mij)
- ViWiRu (confirmed door sanmol)
- Michael90 (soort van confirmed door Swifty)
- Giorgio (confirmed door zichzelf)

Ik ga voor SpacyColours
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #82 Gepost op: 9-07-2021, 19:14:30 »
Ja! De vieze lucht tekst heb ik inderdaad gehad. Ik had die nog even niet gepost omdat ik echt totaal geen idee had wat ik daarmee aan moest en die info nog even voor me wilde houden.

Mooie info Hillo! Sorry voor mn stem op jou  :-*

Nu word ik misschien een target, dus dan kan ik ook inhoudelijks wat toevoegen;
Ik kon ook berichten sturen snachts aan mensen om "stiekem" contact te leggen. Dit heb ik tot op heden aan 3 mensen gedaan (waaronder hillo). Ik ben heel benieuwd of dit bericht bij hillo is aangekomen. Dat is namelijk informatie voor mij.

Daarna kan ik evt. Ook de andere namen wel noemen.
« Laatst bewerkt op: 9-07-2021, 19:18:40 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #83 Gepost op: 9-07-2021, 19:19:58 »
Ik heb een half bericht ontvangen in nacht 1, wil je dat ik de inhoud hier deel?
Nieky grab a life vest!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #84 Gepost op: 9-07-2021, 19:20:24 »
Goed dat ik even refresh, ik was al iets aan het typen over Sanmol en dat ik Spacy wel volg in waarom we niet op Mitch moeten gaan, maar met Hillo's post is er natuurlijk weer veel nieuwe info.

Ik ben wel benieuwd waarom je dan voor Spacy gaat hillo?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #85 Gepost op: 9-07-2021, 19:21:38 »
Ik heb een half bericht ontvangen in nacht 1, wil je dat ik de inhoud hier deel?

Niet persé. Ik weet ook niet of dat mag van LuchtManiak  ;D

Ik snap het gewoon niet zo goed meer geloof ik, maar mijn gevoel schreeuwt ook Spacycolours.
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #86 Gepost op: 9-07-2021, 19:22:40 »
Dat is vrij willekeurig eerlijk gezegd. Ik twijfelde tussen hem en Molcrazy. Ook prima om voor die laatste te gaan (of een ander)
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #87 Gepost op: 9-07-2021, 19:24:30 »
Niet persé. Ik weet ook niet of dat mag van LuchtManiak  ;D

Ik snap het gewoon niet zo goed meer geloof ik, maar mijn gevoel schreeuwt ook Spacycolours.

Lijkt me wel dat het mag toch? Is al vaker gebeurd ;D De boodschap komt vrij aardig overeen met iemand die het vorige dag gepost heeft, waarvan ik me kan voorstellen dat jij die ook zou testen ;)
Nieky grab a life vest!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #88 Gepost op: 9-07-2021, 19:28:59 »
Lijkt me wel dat het mag toch? Is al vaker gebeurd ;D
Het is wel meer gedaan maar in de regels staat eigenlijk "Je mag geen screenshot of citaat o.i.d. van privéberichten plaatsen."


Ik ga trouwens ook voor Molcrazy . Al kan ik niet zo goed onderbouwen waarom..

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #89 Gepost op: 9-07-2021, 19:29:52 »
Verander naar Molcrazy. En ik zei toch dat Hillo goed was!!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #90 Gepost op: 9-07-2021, 19:30:03 »
Dit is een hoop nuttige informatie! ::bravo::

Bloodwolf zal dan waarschijnlijk ook een good guy zijn, hopelijk gaat hij nog stemmen.

Ik heb mijn argumenten gegeven voor Molcrazy. Het zou jammer zijn als jullie nu zonder enige aanleiding mij weg gaan stemmen. Als je dan toch willekeurig stemt, ga dan op iemand die weinig bijdrages levert, genoeg keuze. ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #91 Gepost op: 9-07-2021, 19:38:37 »
Molcrazy dan. Die komt normaal gezien wel zelf met argumenten ipv te volgen inderdaad.

Dank voor de info! Misschien vroeg inderdaad, maar toch al wel fijn om 6  goodies te hebben! En dat we nu geen goodie eruit stemmen.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #92 Gepost op: 9-07-2021, 19:47:04 »
Bedankt dat de meesten hun stem veranderd hebben. Ik sprak écht alleen maar de waarheid. Fijn om te horen dat MitchK ook safe is, want dan wijzig ik mijn stem naar molcrazy
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #93 Gepost op: 9-07-2021, 19:48:09 »
Thanks voor je info Hillo, En goed dat je het hebt gedeeld voordat er een fout werd gemaakt. Mijn stem gaat naar convans

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #94 Gepost op: 9-07-2021, 20:02:54 »
Van al wat ik tot nu toe heb gehoord, geloof ik het meest in de piste Molcrazy.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #95 Gepost op: 9-07-2021, 20:10:46 »
Lijkt me wel dat het mag toch? Is al vaker gebeurd ;D De boodschap komt vrij aardig overeen met iemand die het vorige dag gepost heeft, waarvan ik me kan voorstellen dat jij die ook zou testen ;)

Laten we dan afspreken dat degene van ons die het overleeft de boodschap deelt morgen  ;)

Ik ben ook heel benieuwd wat Hans en D*N te zeggen hebben
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #96 Gepost op: 9-07-2021, 20:12:30 »
Wie heeft nu hoeveel stemmen?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #97 Gepost op: 9-07-2021, 20:15:11 »
Ik verdacht trouwens ook nog tal anderen mensen waaronder JaccoS (JA alweer!!), Robbieazerty, MolfreakArno, Miek1999 (gaat ze nog eens wat nuttigs delen) en Molcrazy stemt altijd laat.

Frappant dat je dat zegt op een dag dat ik net vroeger stem dan anders ;) (en altijd, zo lang zijn we nog niet bezig :P)

Ok nu moet ik toch ingrijpen. Ik heb dankzij mijn kracht in nacht 1 ontdekt dan Sanmol, MitchK en Nieky geen wolven zijn. Mijn kracht is dat ik één iemand aanwijs en de twee personen daarnaast (volgens deelnemerslijst) gaan automatisch mee in de mix. Als in mijn trio géén wolf zit, verlies ik mn kracht en dat was dus gelijk in nacht 1 het geval omdat zij alledrie goodies (of neutraal) zijn. Dit alles gebeurde door een smerig goedje, ik denk dat sanmol en Nieky kunnen confirmen dat zij een soortgelijke tekst als Mitch hebben ontvangen over een vieze lucht?

Wilde deze info niet direct roepen omdat confirmed goodies vooral later handig zijn én omdat het gelijk targets worden en ik niet wist of een van hen een belangrijke rol had. Maar nu de ziener weg is en Sanmol blijkbaar niet suuuuper important is qua kracht + Mitch eruit gestemd gaat worden, grijp ik toch in. Mijn gave is verder toch uitgewerkt, dus kan verder weinig goeds meer toevoegen aan dit spel.

Wijzig dus van Mitch naar iemand anders. En dan dus niet op:

- sanmol (confirmed door mij)
- mitch (confirmed door mij)
- Nieky (confirmed door mij)
- ViWiRu (confirmed door sanmol)
- Michael90 (soort van confirmed door Swifty)
- Giorgio (confirmed door zichzelf)

Ik ga voor SpacyColours

Dankzij deze info, switch ik ook naar SpacyColours

Kijken jullie wel even mensen wie als een gek mee op mij stemt zonder goede onderbouwing? Want jullie zeggen dat ik makkelijk volg maar een hoop mensen doet dat nu gewoon ook (Kaaasje, Sanmol, Robbieazerty en Vermoljoen).

edit: als ik eruit ga, analyseer dan goed de namen die Spacy volgen ;) hup hup Griffoendor! ::cheerleader::
« Laatst bewerkt op: 9-07-2021, 20:18:10 door Molcrazy »
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #98 Gepost op: 9-07-2021, 20:18:13 »
Spacy kan voor mij ook net zo goed. Ik ging vooral snel op jou mee nu omdat we moeten zorgen dat ViWiRu niet meer de meerderheid moet hebben en het zag ernaar uit dat jij dat ging zijn.

Ik ben momenteel bezig met iets anders, maar als jij wil uittellen wie hoeveel stemmen heeft en ik met mijn stem een andere meerderheid kan krijgen, be my guest.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #99 Gepost op: 9-07-2021, 20:19:55 »
Ik ben nu ook overtuigd dat het niet ViWiRu moet zijn, maar verander best naar Spacy als je Griffoendor wil redden! ::jaja::
2024: wie is de Mol?