Auteur Topic: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar  (gelezen 1072 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #20 Gepost op: 9-08-2021, 13:32:13 »
Nja, het is gewoon moeilijk zo.  :-\\ Maar zoals mijn opa altijd zei:"Beter een blind paard dan een leeg halster." (aka beter iets dan niets ;) ) En het enige "iets" dat ik so far zie is dat verschillende mensen Sanmol wel vertrouwen, maar mitchkox er alsnog op stemt.  ???

Dus mijn voorlopige stem gaat naar mitchkox.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #21 Gepost op: 9-08-2021, 15:52:15 »
Ik timmer niet hoog in dit spel, maar om nou direct 2 stemmen te krijgen omdat ik even een dagje in Lucca ben, snap ik niet
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #22 Gepost op: 9-08-2021, 16:06:53 »
 ::megafoon::Er zijn nog heel wat mensen die ik verdacht vind, maar mijn stem gaat naar Mitchkox. Ik wil eventueel ook wel wijzigen naar Michael90 of Daisy.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #23 Gepost op: 9-08-2021, 17:07:15 »
Ja als het zo moet en het blijkt een monster score te worden tegen mij:



Dan chill ik hem hier wel tot de Spelen van 2024 beginnen.

Mocht iemand woorden voor Scrabble nodig hebben dan zijn dit de top 100 moeilijkste woorden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Sanmol is dit spel duidelijk van de wal naar de sloot aan het helpen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #24 Gepost op: 9-08-2021, 17:14:56 »
Goedemiddag medespelers,

(Probeerde tussen het werk door even een oog in het zeil houden, maar om nou speciaal hiervoor een plaspauze op te nemen ging me iets te ver.)

Wat een rust hier. Ik dacht dat dit een leuk interactief spel was waarbij we gezellige dingen met elkaar konden doen. :( Maar individualisme ten top hier! Ik heb de hele ochtend in mijn eentje lopen behangen omdat er blijkbaar iemand (of meerdere individuen) alle verfpotten hadden omgegooid . :( Dus ik hoop dat jullie het behang met madelief, zonnebloem en margriet motief appreciëren.

Maar even serieus, Among Us zijn een paar saboteurs! Het wordt tijd om namen te noemen de saboteurs het zwijgen op te leggen. Mijn hoofdverdachten zijn Robbieazerty, Michael90 en MitchK. Why?

Van Robbieazerty vind ik het verdacht dat hij de actie van Sanmol immiteerde. In eerste instantie vond ik Sanmol's actie raar, maar het zou wel een perfecte manier zijn om een eventueel saboteur uit de tent te lokken. Als het zou kloppen, een toonbeeld van een echte Sanmol actie. ::jaja::  Maar misschien tuim ik nu ergens met open ogen in. Van Michael90 heb ik het idee dat ie hetzelfde doet als Robbie.

Maar voor nu gaat mijn stem naar MitchK.  Hij zou voor mij een prima saboteur zijn, omdat het lijkt alsof hij actief is, maar zijn berichten vrij nietszeggend zijn. Heb niet het idee dat hij echt taken aan het uitvoeren is. En kan me niet voorstellen dat steen/schaar/papier al zijn tijd in beslag neemt....

Jammer Sanmol dat je me verdenkt, maar ik zou echt niet weten wat ik misdaan zou moeten hebben, om een verdenking op me te krijgen.

Misschien zijn MitchK, Michael90 en Robbieazerty gewoon allemaal wel pseudoniemen voor weerwolven cq saboteurs. Of misschien maar 1, of wellicht geen en ga ik nu af als een gieter. Ik heb echter nog geen argumentatie gelezen die me van mijn verdenkingen afhalen.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #25 Gepost op: 9-08-2021, 17:19:07 »
Ik heb nog steeds geen idee hoe we dit aan moeten pakken behalve gokken/op gevoel afgaan

Maar goed, dan stem ik
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 9-08-2021, 17:20:54 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #26 Gepost op: 9-08-2021, 17:29:02 »
ik heb geen zin in jou kattengejank sanmol dus stop met schreeuwen, ik heb geen idee waar we naar moeten zoeken, door deze opdrachten is er niet echt een goeie oplossing om te kijken wie het is.... Ik ga voor Monkatoky omdat ik niet echt zie dat hij wat doet
chipsverslaafde <3

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #27 Gepost op: 9-08-2021, 17:34:46 »
ik heb geen zin in jou kattengejank sanmol dus stop met schreeuwen, ik heb geen idee waar we naar moeten zoeken, door deze opdrachten is er niet echt een goeie oplossing om te kijken wie het is.... Ik ga voor Monkatoky omdat ik niet echt zie dat hij wat doet


Ben aan het werk heb niet constant tijd om om de 59 min online te zijn

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #28 Gepost op: 9-08-2021, 17:44:03 »
::megafoon::Ik geef Mitchkox nu de voordeel van de twijfel en verander naar Michael90.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #29 Gepost op: 9-08-2021, 17:50:09 »
Ik ben weer terug in mijn apartement, het leken wel temperaturen van Nassau in de Bahama's, maar genoeg drinken doet wonderen.

Ik stem voor nu op MitchK, maar kan dat nog wijzigen als hij een goede reden heeft waarom hij een beetje afwezig is
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #30 Gepost op: 9-08-2021, 18:06:39 »
Wat heb ik nu weer gedaan? ::)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #31 Gepost op: 9-08-2021, 18:19:33 »
Wat heb ik nu weer gedaan? ::)

Niks, dat is het probleem ;D
I will follow my inner gold

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #32 Gepost op: 9-08-2021, 18:35:09 »
Ik ga voor het inhoudelijk slechte argument van Sanmol, die heeft het altijd goed ::zon::


Michael90
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #33 Gepost op: 9-08-2021, 19:02:23 »
Ik twijfel tussen Michealgo en chip, maar ga nu alvast voor michealgo maar me keuze kan nog veranderen

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #34 Gepost op: 9-08-2021, 19:30:29 »
OK ik heb intussen ook minder actie gezien van michael46+44=90  ;D dan van Mitchkox, dus laat ik dan ook maar switchen op Michael90.

Oh, Daisy ik ben het gewend in dit soort spellen dat men mij verdacht vind, waarschijnlijk omdat ik het spel probeer te spelen en potentiële verdachte dingen begin op te sommen, waardoor anderen dan weer denken dat ik dat expres doe om mezelf niet verdacht te maken, maar dat is het risico van het spel. Ofwel zeg je niks, in de hoop dus ook niet verdacht over te komen. Ofwel probeer je het te spelen, met het risico dat je daardoor verdacht wordt.  ::)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #35 Gepost op: 9-08-2021, 19:34:30 »
Ik stem opmichael

En tot zover de bijdrage van vandaag van diegene die zo droog is als een haring
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #36 Gepost op: 9-08-2021, 19:52:32 »
Nou veel plezier nog. Sanmol zit volledig mis dus mogelijk kunnen jullie daar eens kijken ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #37 Gepost op: 9-08-2021, 19:54:14 »
Ow Robbie je wordt steeds verdachter bij me ::rofl::
Nog getwijfeld om te besluiten om mijn stem te wijzigen, maar nee, doe het toch niet (heeft ook weinig zin). ;)

Edit: tijd voor een plaspauze.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 9-08-2021, 19:58:02 door Daisy »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [AU] Dag 2 - Taakje hier, Taakje daar
« Reactie #38 Gepost op: 9-08-2021, 19:57:09 »
Seg, hoe zit da hier? Nu weet ik nog steeds niet of gehaktballen gezond zijn??
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::