Auteur Topic: [B2B] Dag 1 - Wakkerdam, een rustig dorpje?  (gelezen 1009 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [B2B] Dag 1 - Wakkerdam, een rustig dorpje?
« Reactie #40 Gepost op: 13-09-2021, 22:48:20 »
We hebben een gelijkspel tussen LuchtManiak & Daisy met beide drie stemmen.

Daisy en Monkatoky hebben beide niet gestemd. Omdat we een gelijkspel hebben (en geen burgemeester), wil ik beide nog tot 23.00 de gelegenheid geven om alsnog te stemmen. Anders mogen Sanmol en MitchK opnieuw stemmen. ::jaja::

Ik ga er vanuit dat mijn wijziging telt? Aangezien Daisy ook na 23:00 nog mocht wijzigen naar haarzelf terwijl ze al een stem op Molduck uitbracht.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [B2B] Dag 1 - Wakkerdam, een rustig dorpje?
« Reactie #41 Gepost op: 14-09-2021, 06:54:53 »
Uhm het idee was eigenlijk dat Daisy en Monkatoky tot 23.00 de tijd hadden om alsnog te stemmen. Indien zij niet stemde en/of we een gelijkspel hadden om 23.00, dan mochten MitchK en jijzelf nog stemmen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [B2B] Dag 1 - Wakkerdam, een rustig dorpje?
« Reactie #42 Gepost op: 14-09-2021, 09:52:07 »
Uhm het idee was eigenlijk dat Daisy en Monkatoky tot 23.00 de tijd hadden om alsnog te stemmen. Indien zij niet stemde en/of we een gelijkspel hadden om 23.00, dan mochten MitchK en jijzelf nog stemmen.

Ah, ik was in verwarring aangezien Daisy wel haar stem mocht wijzigen nadat ze die uitgebracht had. Maar ik ga er geen probleem van maken, Daisy for president  ::feest::