Auteur Topic: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp  (gelezen 1167 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp
« Reactie #40 Gepost op: 17-09-2021, 13:47:59 »
Ok, stel, jij bent de jager, frustraties prima, maar mij eruit mikken zou ik wel heel flauw vinden want ik kon er echt niks aan doen dat ik me bekend moet maken. ::niet-ok::

Ik wil best deze ronde Luchtmaniak stemmen, maar dan moet ik wel zeker weten dat er mensen mee willen.
(Ik druk dus ook bewust nog niet dik). Ik ga zo de auto in voor 2 a 3 uur, dus ik lees wel als ik op mijn eindbestemming ben aangekomen. ::jaja::

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp
« Reactie #41 Gepost op: 17-09-2021, 14:01:13 »
Als convans idd de jager is, en niemand kan hem tegen claime, wil ik best volgen op luchtmaniak. Mocht hij dan niet de wolf zijn dan weten we waar we moeten zoeken. De winst kan ons toch niet meer ontglippen

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp
« Reactie #42 Gepost op: 17-09-2021, 14:14:35 »
Ah ben ik de jager?  ::rofl::

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp
« Reactie #43 Gepost op: 17-09-2021, 16:02:05 »
Volgende keer delen we mss best meteen een screen van onze PM met onze rol?
Ik moest me niet verantwoorden, maar er wordt wel over door gezaagd en gezeurd. En ik voel me als rolclaimer dus aangesproken. Terwijl het officieel gewoon de regels van het spel zijn. Nogmaals: er zitten volgens mij te veel goede rollen in het spel voor hoe klein de groep is en daardoor werkt het claimen zo sterk in het nadeel van de wolven. Als er enkel een heks en een ziener was, zouden die zich nog niet zo snel hebben geout, omdat ze dan direct afgemaakt worden en we er als burgers niets mee opschieten. Maar nu bleek er ook nog eens een genezer te zijn, die vervolgens die ziener kon beschermen etc. En als er dan ook nog eens een jager bij zou zitten, zijn er sowieso te veel positieve rollen.


Maar goed, volgende keer zal ik elke dag enkel posten "Heeft er iemand iets gehoord?  ???"

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp
« Reactie #44 Gepost op: 17-09-2021, 16:14:45 »
Ja het spel is nu toch verpest, of vind je van niet soms?  :P

Ik dacht dat in elk wolvenspel het de bedoeling was dat je je rol niet gaat verklappen. Maar dat zullen dan eerder de regels van op Discord zijn  ::ok::

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp
« Reactie #45 Gepost op: 17-09-2021, 17:03:26 »
Je wil het aanvankelijk niet verklappen omdat het dan te vroeg in het spel is. Normaal bij 10 spelers heb je één ziener, 7 burgers en 2 wolven ofzo. Dan wil de ziener zich niet vroeg bekend maken want dan wordt ie meteen gekilled en zijn de burgers hun enige kracht kwijt. Dus zwijgt de ziener tot het juiste moment.
Maar nu bleken er zoveel unieke rollen te zijn dat het voor de burgers in het voordeel speelde om je bekend te maken.


Maar ik heb nog nooit geweerwolfd op discord. Misschien verloopt het daar inderdaad anders… ik zal er verder ook niet meer over zeuren. :)

Maar daarbij komt dat dat niet eens de reden was waarom ik mezelf bekend maakte. Ik had mezelf beschermd en er was niemand dood dus dacht ik dat de wolven het op mij gemunt hadden. Daarom heb ik mijn rol gezegd omdat ik verwachtte de volgende nacht gekilled te worden en dan wisten de burgers in ieder geval dat ze die dag niet op mij moesten stemmen. Toch 1 zekerheid voor het burger team en ik toch iets kunnen bijdragen voordat ik zou sterven. Maar goed… intussen leef ik nog. Schiet me gerust dood als je de jager bent en de spanning er terug in wil brengen.  ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp
« Reactie #46 Gepost op: 17-09-2021, 17:43:40 »
Ik denk dat ik het maar zo laat. En dan zien we wel wat er gebeurt.

Ben ook niet blij met mijn vroege totaal onnodige reveal, maar ik doe het ermee. ::jaja::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp
« Reactie #47 Gepost op: 17-09-2021, 18:51:12 »
Waarom ging Luchtmaniak dan op Swifty?

Dat heb ik al uitgelegd in het vorige topic. Als je dat hele topic terugleest zie je dat ik de hele tijd al tussen Swifty en Sanmol twijfelde.

Overigens had ik als ik een wolf was net zo goed op Convans kunnen stemmen gister voordat er een meerderheid voor Swifty was. Dankzij mij ontstond er een meerderheid voor Swifty.

@Monkatoky: als jullie mij weg willen stemmen: ga vooral je gang. Dan duurt het spel nog wat langer.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp
« Reactie #48 Gepost op: 17-09-2021, 22:00:28 »
Shit vergeten te veranderen ::rofl::.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [B2B] Dag 3 - Paniek in het dorp
« Reactie #49 Gepost op: 17-09-2021, 22:11:09 »
Wat een spanning