Auteur Topic: [LEG 4] Weerwolven overleg  (gelezen 691 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #60 Gepost op: 23-01-2023, 22:12:17 »
Mag ik hier wel protest aantekenen tegen Arno die leeft?  ::hypocriet:: Scheelt toch weer een burger en we laten hem toch leven omdat de verwachting was dat ie er wel uit zou gaan door dit. Ik heb ook mijn best gedaan de deadline nog te halen dus dat Arno hem mist...tsja ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #61 Gepost op: 24-01-2023, 00:33:07 »
Swifty gaat trouwens 100% zeker dood vannacht  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #62 Gepost op: 24-01-2023, 07:34:04 »
Mag ik hier wel protest aantekenen tegen Arno die leeft?  ::hypocriet:: Scheelt toch weer een burger en we laten hem toch leven omdat de verwachting was dat ie er wel uit zou gaan door dit. Ik heb ook mijn best gedaan de deadline nog te halen dus dat Arno hem mist...tsja ;)
Mag zeker!

Ik vond het ook wel vervelend, inderdaad omdat ik jou zat lastig te vallen in een moeilijke periode. Maar vanuit wolf oogpunt snap ik volledig dat je hem weg wil hebben!  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #63 Gepost op: 24-01-2023, 12:56:07 »
Maak je niet druk daarom! Het gaat oké, ik kan er nu niets aan doen dus ik ga ook vooral nu afleiding zoeken. Ik vond het fijn dat je de samenvatting had gemaakt en dat ik zo in ieder geval het minimale gisteren kon doen om mee te spelen (stemmen).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #64 Gepost op: 24-01-2023, 22:07:34 »
Maar Arno blijft nu wel leven?  ;D Onze strategie was wel gebaseerd op dat ie dood zou gaan uiteindelijk door niet te stemmen (of in dit geval te laat). Ik snap dat het stom is als mensen er zo uitgaan, maar regels zijn wel regels  ::hypocriet::

Edit: En op dit punt kan het blijven van Arno het beslissende ding zijn voor winst of verlies. Zonder Arno zie ik een duidelijke mogelijkheid, met Arno gaat het heel lastig worden om nog twee stemmingen door te komen.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2023, 22:14:54 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #65 Gepost op: 25-01-2023, 11:19:09 »
De meerderheid was het ermee eens om hem te houden, plus als hij één seconde vroeger was, was hij wel gewoon op tijd, dus had dat los gestaan van de strategie "we gingen er van uit dat ie af ging vallen door niet te stemmen".

Die regel zit er in om het spel actief te houden met actieve medespelers. Niet om te gebruiken als strategie om te winnen.

We zullen kijken hoe de stemming verloopt. Als jij alsnog eruit gestemd wordt, had het sowieso niet uitgemaakt.
En anders, moeten we er een toekijkend actief lid bijhalen. (other than yourself  ;D ) Want daar zijn die voor, toch?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #66 Gepost op: 25-01-2023, 13:31:02 »
En anders, moeten we er een toekijkend actief lid bijhalen. (other than yourself  ;D ) Want daar zijn die voor, toch?
Oh, ik dan?  ;D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #67 Gepost op: 25-01-2023, 13:48:43 »
 ;D

Iemand nóg neutraler  :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #68 Gepost op: 25-01-2023, 13:57:17 »
De meerderheid was het ermee eens om hem te houden, plus als hij één seconde vroeger was, was hij wel gewoon op tijd, dus had dat los gestaan van de strategie "we gingen er van uit dat ie af ging vallen door niet te stemmen".

Die regel zit er in om het spel actief te houden met actieve medespelers. Niet om te gebruiken als strategie om te winnen.

We zullen kijken hoe de stemming verloopt. Als jij alsnog eruit gestemd wordt, had het sowieso niet uitgemaakt.
En anders, moeten we er een toekijkend actief lid bijhalen. (other than yourself  ;D ) Want daar zijn die voor, toch?
Nee van de strategie snap ik, dat is geen doorwegende factor. En normaal zou ik ook wel zeggen van oké, het is één keer. Maar de regel gaat al om 3 keer. Als de regel er is om mensen actief te laten meedoen dan is bij Arno het duidelijk dat dit niet het geval is want hij heeft twee keer niet gestemd én 1 keer te laat. Toen ook alleen gestemd, geen verdere bijdrage. Dan kan je toch concluderen dat iemand niet actief genoeg is en gewoon eruit gezet moet worden.

Ik zal even iemand vragen van de AL, kan niet openbaar daar want dan ziet Annemiek het ook en dat kan wel hard verraden dat ik de wolf ben :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #69 Gepost op: 25-01-2023, 14:34:12 »
Ik heb hem even voorgelegd bij Minke en Niek, kan wsl beste even app contact met ze hebben.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #70 Gepost op: 25-01-2023, 17:55:20 »
OK thanks! Ik overleg met hen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #71 Gepost op: 25-01-2023, 22:00:52 »
Normaal zou ik dat niet zo snel zeggen maar we eten kaas bij de lunch, oftewel Kaaasje!  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #72 Gepost op: 25-01-2023, 22:52:16 »
 ::ok::
Dan is het klaar, maar dat post ik morgen wel want moet een hoop afsluit gedoe bij en ik denk dat ik ziek aan het worden ben dus ga lekker naar bed.  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #73 Gepost op: 25-01-2023, 23:09:19 »
Beterschap! ::hug::

Ja ik probeer mij er van te weerhouden om nog te reageren in het topic om niets te verklappen haha. Sorry voor het gedoe ::sorry::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Weerwolven overleg
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2023, 20:27:21 »
HALLO IK WAS BIJNA AL ONTMASKERD DACHT IK OMDAT JESPER NAAST MIJ ZIT EN DE REGELS WOU WETEN DUS TOEN GING IK NAAR HET FORUM EN WAS DIT SUBFORUM OPEN EN COMPLETE PANIEK

::rofl::



Het is dag,  :Pjullie moeten niet eten nu. Er moet iemand weggestemd worden in het dorp.  ;)

Vanaf 21u gaat de nacht en dan moeten jullie je eerste slachtoffer meegeven.

Plus is de deadline 21u


::rofl::
Keep calm and eat chocolates!