Auteur Topic: [LEG 4] Dag 6  (gelezen 904 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #60 Gepost op: 25-01-2023, 21:50:31 »
Over beide protesten, want er is al voor de deadline een protest aangevraagd omtrent de deadline, maar ja...

Kom er wel overheen hoor... ::rofl::

Het leven is hard het leven is vervelend, maar soms moet je ermee leren leven, I guess.

Alsof het niet typerender kon


(En dan voor de persoonlijke ranglijst deze gewoon ontkennen als ooit gebeurd zijnde :P)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #61 Gepost op: 25-01-2023, 21:52:46 »
Citaat
Ik denk oprecht dat als we een half uur meer hadden gehad we misschien een andere deelnemer eruit hadden gestemd, dus het zit me nog niet helemaal lekker hoe dit einde nu zo gaat...

Ja misschien, maar ach. C'est la vie

Als er trouwens geen last-minute protest omtrent Arno was hadden we ook verloren, want dan had Arno als sekteleider gewonnen ;D dus heeft ook geen zin om daar nog vanalles van te vinden.
I will follow my inner gold

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #62 Gepost op: 25-01-2023, 21:53:23 »
Het gaat niet om de “luttele seconde” maar om het feit dat iemand tot drie keer toe niet of te laat stemt. Als Arno gewoon met ruime marge zijn stem uitgebracht had, of niet al twee keer had nagelaten te stemmen, had die ene seconde ook niet uitgemaakt. Als je tot 21:00 kunt stemmen, is na 21:00 te laat, en op RN hanteren we altijd al de regel dat te laat nu eenmaal te laat is.



Natuurlijk is het vervelend dat deze info nu vlak voor een deadline kwam, maar aan de andere kant hadden jullie zonder deze info ook verloren, dus zo veel maakt het nu ook weer niet uit.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #63 Gepost op: 25-01-2023, 21:56:48 »
Ja heb je ook helemaal gelijk in, het kwam alleen ineens zo uit de lucht vallen omdat Robbie gisteren al had gevraagd of iemand bezwaar had en dat was toen niet zo :P dus het verloopt nu allemaal een beetje gek maar inderdaad hadden we anders nu toch al verloren dus wat mij betreft is het allemaal geen probleem verder hoor, alleen een beetje verwarrend en stressverhogend ::rofl::
I will follow my inner gold

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #64 Gepost op: 25-01-2023, 21:56:50 »
Ja misschien, maar ach. C'est la vie
Daarom schreef ik daarna ook, maar het is maar een spelletje :)


En inderdaad wat Miek zegt.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #65 Gepost op: 25-01-2023, 22:04:03 »
Dan had ik liever op die verassende en leuke manier verloren.
Dan deze zure derrie.

De 5 minuten later Renz:
Maar sorry dat ik er zo mee in zit/zat hoor, wat ik ook al zeg ik word, dan (te) fanatiek. :(
Ik wil het houden op een aggree to disaggree, want anders dan komen we ook geen steek verder.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #66 Gepost op: 25-01-2023, 22:15:39 »
Ik snap het volledig. Ik ben volledig in de fout. Maar vind het wel lullig dat er opeens nog zo laat protest is op iets die al besloten was. Als je gelijk open en eerlijk protest aan had geboden dan had ik dat aanvaard. Nu heb ik nog een dag gedacht dat ik kon winnen en subtiel proberen sturen. Terwijl dat dus geen nut had. Beetje stom zo.

Nogmaals, ik ben zelf in fout. Alleen stom dat nu na een dag achter de rug om een protest was.

Maar goed bezig iedereen. En sorry dat ik zo gelogen heb ::bravo::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #67 Gepost op: 25-01-2023, 22:44:56 »
En nu voel ik me kut... :-\\
Omdat ik er zo fel tegenin ging waar nergens voor nodig was.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #68 Gepost op: 25-01-2023, 23:00:07 »
No worries DRenziboy, geeft alleen ook maar aan dat je het spel leuk vindt. Als het je niks kon boeien, zou je zo ook niet reageren.


En dan nog ter opheldering: het protest is niet laat gegeven. Het werd gisteren al gedaan. Ik had toen nog niet door of het serieus was of niet, want er stond zo’n smilie bij (net als de :P bij Kaaasje’s protest daarstraks, waardoor ik ook dacht dat het om te lachen was).

Vanmiddag hadden we het besproken en bleek het dus een echt protest te zijn. Dat moet ik dan met een actief lid bespreken, dus die moest gevonden worden. Om iets voor 18u heb ik de uitleg naar de 2 AL’s gedaan, maar vervolgens moest ik ook meteen vertrekken naar m’n musicalles, waarvan ik rond 20:30 terug was. Toen kon ik dus pas lezen wat de AL’s me hadden gestuurd en het posten.

En waarschijnlijk was een half uur extra deadline niet genoeg, maar aan de andere kant staat het feit dat Arno er uit ligt en sekteleider was los van of DRenziboy of iemand anders verdacht is of niet. Dus ik weet niet of het echt reden was om te switchen.

De overblijvende wolf heeft overigens net gegeten, maar ik post morgen de uitslag want er komt vanalles bij kijken om de sessie af te handelen en ik begin wat ziekjes te worden dus ga nu lekker naar bed.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #69 Gepost op: 25-01-2023, 23:08:23 »
Ah dankje voor de toelichting Robbie en doe maar lekker rustig aan!  ::hug::
I will follow my inner gold

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #70 Gepost op: 25-01-2023, 23:10:07 »
Ok dit maakt het een stuk helderder. (Wat ook fijn is.)
Hierdoor kan ik me ook beter vinden in de uiteindelijke beargumentatie, omdat het dan losstaat van wat er achteraf spelmatig gebeurde. :)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #71 Gepost op: 25-01-2023, 23:54:13 »
aan de andere kant staat het feit dat Arno er uit ligt en sekteleider was los van of DRenziboy of iemand anders verdacht is of niet. Dus ik weet niet of het echt reden was om te switchen.
Hier ben ik het overigens echt mee oneens omdat het in mijn hoofd enorm veel veranderde dat we nu ineens zeker wisten dat er al een wolf dood was (en dit waarschijnlijk hillo of HIDM was). In een spel waar zoveel onzeker is, maakt zo'n zekerheid enorm veel verschil, in ieder geval voor mij.
Daardoor zag ik dingen in een ander perspectief. Ik zat namelijk (tegen beter weten in) nog wel de hele tijd met twee wolven in mijn hoofd.

En ik twijfelde al enorm, dus dit was wel informatie die mijn overwegingen qua verdenkingen veranderden. Niet zo zeer de dood van Arno of dat hij sekteleider was, wel de wetenschap dat er nog maar één wolf was. En ja dat veranderde wel deels mijn verdenkingen.

Maar waarschijnlijk is het vooral wishful thinking dat ik dan daadwerkelijk geswitcht zou zijn ::hypocriet:: (en met mij nog iemand anders want anders had het nog geen zin...)


Maar goed, Robbie handelde zo met de beste intenties. En ik neem je daarin niks kwalijk, moge dat duidelijk zijn!

Ik heb van het spel genoten, en natuurlijk win ik liever dan dat ik verlies, maar spelplezier is wel het belangrijkste :)
« Laatst bewerkt op: 26-01-2023, 07:11:05 door Kaaasje »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 6
« Reactie #72 Gepost op: 26-01-2023, 00:16:26 »
Ik kan wel oprecht stellen dat dit voor mij misschien wel het meest intense potje weerwolven was. Wat het echt leuk maakte. Ik zat er helemaal in. Maar das niet onopgemerkt gebleven.  ::rofl::

Deze avond heeft me wel emotioneel gesloopt, dus nu bijtanken is geen overbodige luxe.  :P
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?