Auteur Topic: Welkom tweenie!  (gelezen 1047 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom tweenie!
« Gepost op: 9-09-2006, 12:16:47 »
tweenie van harte welkom hier op Realitynet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! Peking Express VIP is vorige week begonnen, dus als je wilt kun je nog gezellig meedoen met onze pool! :) Daarnaast wens ik je veel plezier met alles wat Realitynet te bieden heeft :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tweenie

• Forumlid
Re: Welkom tweenie!
« Reactie #1 Gepost op: 9-09-2006, 19:08:00 »
Hoi hoi,

Wat leuk zo'n welkomst bericht. Tja ik wil best wel ff wat vertellen over mijzelf hoor. Ik ben een gezellige dame uit Flevoland en in het dagelijks doktersassistente en een moeder van een ondeugende, ondernemende tweeling van 6 en een half jaar oud. Mijn hobbys zijn sporten, sieraden maken en schaatsen. In de zomer skeeler ik dus maar in de winter probeer ik regelmatig de schaatsen onder te binden en naar de ijsbaan te gaan. Ik ga meestal naar de Jaap eden baan in Amsterdam, maar ben ook in Heerenveen te vinden. Ik ben dan ook een enorme fan van Bob de Jong. Geweldig hoe hij dit jaar goud won, nadat 4 jaar geleden de tranen over zijn wangen biggelden. Ook mijn tranen waren niet aan te slepen. Dit jaar heb ik gehuild van blijdschap zo blij was ik voor hem. Toen ik vernam dat Bob mee ging doen aan PE ben ik aan de buis gekluisterd geweest vorige week, en kan ik bijna niet wachten tot dat morgen deel 2 komt. Ik vind Bob en Bas een leuk stel samen. Ik vind deze site dan ook erg leuk, ook om aan mee te doen.

Groetjes van mij. ::love::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #2 Gepost op: 9-09-2006, 19:35:31 »
en een moeder van een ondeugende, ondernemende tweeling van 6 en een half jaar oud.

dat klinkt leuk ::ok::  ik ben zelf helft van een tweeling en als ik mn moeder mag geloven heb jij het zwaar  ::) ;D

Citaat
Ik vind Bob en Bas een leuk stel samen. Ik vind deze site dan ook erg leuk, ook om aan mee te doen.

vind ik ook! ik hoop ook dat ze er nog minstens een aantal weken inblijven ::ok::

::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tweenie

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 10-09-2006, 11:56:28 »
 ;D

Hahaha ja soms is het niet makkelijk nee, maar het zijn ook een jongen en een meid dus allebei totaal verschillend. Maar ik vind het nog steeds mooi dat ze er zijn hoor :-X

Vanavond weer lekker genieten van PE. En duimen dat Bob en Bas ver genoeg zullen komen. En straks als het schaats seizoen weer er is, voor de buis zitten om Bob aan te moedigen. En hopelijk kan ik er nog een keer rechtstreeks bij zijn om mijn longen uit mijn lijf te schreeuwen!!!!

Fijne zondag en veel kijkplezier vanaaf.

groetjes  ::love::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #4 Gepost op: 10-09-2006, 12:40:35 »
Vanavond weer lekker genieten van PE. En duimen dat Bob en Bas ver genoeg zullen komen.

ik duim met je mee  ::ok::

jij ook veel kijkplezier  ::bravo::

Offline tweenie

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2006, 09:05:49 »
 ::)

Vandaag aflevering. Weer duimen dat Bob en Bas hoog eindigen!

Veel kijkplezier!

::joehoe::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2006, 09:46:06 »
Ik duim met je mee, ik vind ze ook leuk. Hoop dat ze amuletten winnen ook!

Jij ook veel kijkplezier! :D

Offline tweenie

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 8-10-2006, 20:42:41 »
Test speciaal voor jou  ::rofl::

Oke waarom heb ik zoveel met Bob?
Tja het is iemand die ik enorm waardeer om zijn karakter, zijn eigen ik, zijn het laten zien van emoties. Ik mag het graag als iemand zich zelf is, en zich niet beter voordoet dan dat hij is. Ik schaats al sinds kleuter en ben begonnen met fan te zijn van het schaatsen in de tijd van Hein vergeer en Leo visser. Toen die er mee ophielden was het even stil, tja puberteit dan heb je andere interesses. Maar toen Bob zich aandiende viel hij mij gelijk op. In Nagano heb ik hem zien rijden, geweldig zon zilveren plak! En in Salt Lake City 2002 heb ik meegehuild zo erg vond ik het om te zien hoe veel verdriet hij had. En ja wacht dacht je van de laatste spelen in Turijn, die waren helemaal super natuurlijk. Weet niet of je zelf een beetje het schaatsen hebt gevolgd, maar ik was enorm kwaad toen Bob uit zijn Team werd gezet. En nu ben ik zo benieuwd hoe of hij het verder gaat doen in het seizoen. Dus toen ik hoorde dat hij in PE ging meedoen ben ik natuurlijk als fan van het eerste uur gaan kijken. En het bevalt mij prima. Samen met Bas vormt hij een prachtig, sportief team. Of ze het gaan redden weet ik niet maar ze zijn voor mij nummer 1.

Zo nu weet je een beetje de reden van mijn fan van Bob zijn. Leuk dat je interesse toont!

Liefs, Heidi ::zwaai::

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #8 Gepost op: 10-10-2006, 11:21:52 »
Dank je wel tweenie voor je uitleg. ::bravo::

Wel grappig dat Bob je opviel. Ik vind het juist helemaal niet zo'n opvallende rijder. Op de lange afstanden rijdt ie wel hard natuurlijk, maar verder... tja, mij valt ie gewoon niet zo op. ;)

Ik volg het schaatsen de laatste jaren eigenlijk niet meer zo. Dus dat Bob uit zijn ploeg is gezet, wist ik niet. Ik neem aan dat ie weer een andere ploeg gevonden heeft?

Ga je trouwens ook naar de wedstrijden toe als die een beetje in de buurt zijn?
Geniet nooit met mate...

Offline tweenie

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 10-10-2006, 19:29:57 »
Hoi Test,

Ja ik ga toevallig 11 november naar de worldcup in Heerenveen. Weet niet of die dan ook meedoet (ze rijden dan de 5 km) maar zo niet heb ik ook een leuke dag hoor  ::jaja:: En als we kaarten kunnen krijgen ga ik in februari naar de WK te Heerenveen. Ik denk niet dat Bob daar bij is, maar ik vind de wedstrijden altijd zo gezellig!!

Tja ik denk dat Bob mij opvalt, omdat die juist niet opvalt snappie ::trots:: Hij is en blijft mijn favo schaatser. Helaas is PE voorbij maar hij heeft het prima gedaan!

::bravo::