Dankje,ik ben hier wel al een tijdje en heb her en der iets gepost,maar heb nooit veel over mezelf verteld. bij deze stel ik me ff kort voor:
NAAM: Maillot
VOORNAAM: Berten
LEEFTIJD: 108
GEBOREN TE: Hong Kong
LENGTE: Zes kilometer.
GEWICHT: Anderhalve gram
BEROEP: President van de Verenigde Staten van Amerika.
BURGERLIJKE STAND: Tweemaal getrouwd geweest met Pamela Anderson, momenteel aan het scheiden van Elizabeth Taylor.
STUDIEVERLEDEN: Zeven jaar Quantummechanica in Cambridge en elf jaar Artificiële Intelligentie in Oxford
WERKERVARING: Assistent bij de eerste harttransplantatie door dokter Barnard in Zuid-Afrika, schoonmaker in het ruimtestation Mir, winnaar van de Tour de France in '87 en '89.
HOBBY'S: Restaureren van beschadigde schilderijen, scenarioschrijven voor films als E.T., Citizen Kane en The Silence of the Lambs, ontwikkelen van softwarepakketten voor de NASA.
HOUDT VAN: In alle rust en stilte het werk van Kierkegaard en Thomas van Aquino bestuderen.
HOUDT NIET VAN: Moppen en grappen.
FAVORIETE MUZIEK: The Sex Pistols, Demis Roussos, Sepultura, Richard Claydermann, Iron Maiden, Peter Tsjaikowski..
FAVORIET GERECHT: Hondenlever met gestampte paddenniertjes, apenhersentjes rechtstreeks uit de schedel, rat in eigen speeksel.
FAVORIETE TV-PROGRAMMA'S: 'De Kop van Jut' met Jacques Vermeire.
VOORBEELDFIGUREN UIT DE GESCHIEDENIS: Tante Alice
TALENKENNIS: Oezbeeks, Swahili en Oud-Koptisch..
DROOMVAKANTIE: Twee weken Kleine-Brogel.
MOOISTE MOMENT TOT HIERTOE: Toen Anthony Hopkins in '90 voor een miljardenpubliek zijn oscar aan mij opdroeg.