Auteur Topic: [BB] Clean Air B&B  (gelezen 619 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[BB] Clean Air B&B
« Gepost op: 10-04-2024, 22:54:16 »
Bed & Breakfast Team 1 topic: Monkeysuncle & Syd
« Laatst bewerkt op: 12-04-2024, 12:32:11 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [BB] Clean Air B&B
« Reactie #1 Gepost op: 12-04-2024, 19:58:25 »

IK BEN OP DIEET, GEEF MIJ EEN DRANKJE MET ZO MIN MOGELIJK CALORIEËN

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2024, 20:09:25 »

Welkom bij CLEAN AIR BED & BREAKFAST

In het glooiende Toscaanse heuvellandschap hebben wij een prachtige locatie op de kop kunnen tikken, die we hebben omgebouwd tot een Bed & Breakfast. We hebben gekozen voor een duurzame insteek en hebben er dus naar gestreefd om de impact op het milieu te minimaliseren.

Als gastvrouw en gastheer bieden wij een plek om te ontprikkelen en weer tot rust te komen. Serene stilte, schitterende uitzichten, schone lucht en met uitstekende verzorging waar nodig en afstand waar gewenst. Ons ontbijt wordt bereid met liefde en zorg, met biologische en lokale producten, veelal uit eigen tuin, die de smaken van het seizoen omarmen. Proef de verse ingrediënten en voel de energie die ze je geven voor een dag met ontspanning in de natuur.

Ontdek de omgeving op een milieuvriendelijke manier met onze beschikbare fietsen of wandel langs de wandelroutes die je leiden naar al het moois dat Toscane te bieden heeft. We streven naar een nul-afvalbeleid en moedigen onze gasten aan om bewust te reizen en te genieten van de schoonheid van onze planeet.

Bij onze ecologisch verantwoorde Bed & Breakfast vind je de perfecte balans tussen comfort, natuur en duurzaamheid. Dus laat de boel de boel, kom een nachtje echt ontspannen en leeg je hoofd bij Syd en Monkeysuncle in Clean Air B&B. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen!

« Laatst bewerkt op: 14-04-2024, 23:30:20 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 12-04-2024, 20:09:43 »
De indeling van onze Bed&Breakfast is eenvoudig en functioneel. De gasten verblijven op de begane grond, terwijl de eigenaren hun woongedeelte op de eerste verdieping hebben.

De plattegrond voor de begane grond is als volgt.

Na het halletje komt u binnen in de woonkamer. In een prachtige taupe kleur kunt u in de zithoek ontspannen. Taupe is een kleur die alle kleuren verbindt. Het straalt rust en warmte uit. Vooral als het in combinatie is met natuurlijke materialen, zoals robuust hout en warm linnen. Daarnaast kan taupe met heel veel kleuren gecombineerd worden, zo is het frisse aqua een mooie tegenhanger van het warme, rustige taupe.

Van de woonkamer hebben we nog niet een geschikte foto, maar we kunnen een impressie geven met een heus moodboard.

Aan de ronde eettafel kunnen de maaltijden genuttigd worden die worden bereid in de open keuken.

De slaapkamer is de rustplek waar, na een dag gezonde buitenlucht, heerlijk gedroomd kan worden. Een solide 2 persoonsbed zal, gepaard met de schone zuurstofhoudende lucht, zorgen voor een helende nachtrust.

« Laatst bewerkt op: 14-04-2024, 23:35:47 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 12-04-2024, 20:10:03 »
In onze landelijke keuken, met uitzicht op de heuvels, wordt er natuurlijk gekookt op inductie. Alle apparaten hebben het A-label of beter.

Het is heerlijk ontbijten in deze ambiance, alles uit eigen tuin en seizoensgebonden.

Onze badkamer is voorzien van alle gemakken. De waterbesparende douchekop en het toilet met klein reservoir en spoelonderbreker voorkomen ook hier verspilling.

« Laatst bewerkt op: 14-04-2024, 22:09:09 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Offline Syd

• Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: 12-04-2024, 20:11:11 »
Door de openslaande deuren is onze tuin te bezoeken. Een grote moestuin waarin allerlei lokale groenten en kruiden kunnen groeien en daarnaast een boomgaard met allerlei citrusfruit, olijfbomen, druivenstokken en ook gewone appel- en perenbomen. Maar natuurlijk kan er ook gewoon genoten worden van de buitenlucht op het terras, dat bij een buitje overdekt is door het balkon van de eerste verdieping.

De gasten kunnen er heel gemakkelijk zelf op uit om een prachtige wandeling of fietstocht te maken in de Toscaanse heuvels. De stad Florence is goed te bereiken. Voor de echte bio-fanaat bieden wij nog een cursus composteren aan. Daarin vertellen we over de basisbeginselen van het creëren van een gezonde omgeving waarin organisch materiaal wordt afgebroken tot voedzame compost.

Go green en wees welkom bij Syd en Monkeysuncle in Clean Air Bed&Breakfast!
« Laatst bewerkt op: 14-04-2024, 23:29:44 door Syd »
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Aurynn

• Forumlid
  • Leer lezen!
« Reactie #6 Gepost op: 12-04-2024, 20:11:56 »
Ik zal er voor de zekerheid ook nog een reserveren!
Om het luchtig te houden?
(deze grap heeft copyright, het kost je een 5* review om te mogen gebruiken!)
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Syd

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 12-04-2024, 20:18:44 »
Ik serveer dit heerlijke drankje! Geniet ervan

« Laatst bewerkt op: 12-04-2024, 20:19:48 door D*N »

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #8 Gepost op: 12-04-2024, 20:30:27 »
Jullie krijgen 15 euro fooi

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #9 Gepost op: 13-04-2024, 21:17:09 »

IK DOE EEN DIEET MET WEINIG KOOLHYDRATEN, HOU DAAR REKENING MEE VOOR MIJN VOORGERECHT

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 13-04-2024, 21:28:12 »
Mevrouw, mag ik u het volgende gerecht aanbieden?

Het zal u ongetwijfeld prima smaken, mede omdat de rucola uit eigen tuin komt.
« Laatst bewerkt op: 13-04-2024, 21:30:27 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #11 Gepost op: 13-04-2024, 21:34:54 »
Jullie krijgen 40 euro fooi

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #12 Gepost op: 14-04-2024, 19:17:51 »

IK MOET MEER EIWITTEN, GEEF MIJ VEEL EIWITTEN... NUUUU

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 14-04-2024, 19:27:49 »
Dag mevrouw, hierbij een heerlijke nasi-goreng, waar het wit van het ei goed te zien is.

Wederom met zelf geteelde groenten en biologische eieren.
My fall will be for you

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #14 Gepost op: 14-04-2024, 19:29:29 »
Jullie krijgen 40 euro fooi

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #15 Gepost op: 15-04-2024, 21:45:22 »

IK BEN WEER OP DIEET, LET DAAROP OKÉ?!

Offline Syd

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 15-04-2024, 22:01:41 »
Hallo jongedame! Heeft u zin in een heerlijke muesli?

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #17 Gepost op: 15-04-2024, 22:19:27 »
Jullie krijgen 50 euro fooi

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #18 Gepost op: 17-04-2024, 19:31:06 »
Eindelijk was het zo ver, heerlijk tot rust komen in het rustige Toscane! Om onze vliegreis te compenseren hebben we gekozen voor een milieuvriendelijke B&B, in eerste instantie aangetrokken door een schattig logo. We waren wel enigszins in spanning, omdat we niet van alle kamers een duidelijke foto konden zien. Mooie locatie, dat moet ik ze geven. Maar toen ik van de kleurrijke heuvels de B&B inliep was het niet echt overweldigend, het tegenovergestelde misschien zelfs. Alles was dezelfde eentonige en saaie kleur die het huis totaal niet tot zijn recht deed. De moderne keuken en badkamer waren als een vis op het droge in het verder vrij traditioneel Italiaanse huis wat je zou verwachten als je de regio bezoekt. Nadat ik mijn longen uit mijn lichaam had gekrijst onder de douche en mijn kleren wilde pakken uit mijn koffer, stond er opeens een host voor het raam in de tuin. Leuk dat ze gelijk boven de B&B wonen, maar de privacy is ver te zoeken. Het voelt als een schattig boerderijtje, zeker als je het terrein om je heen ziet. Echter misten we bij ons verblijf wel een duidelijke link met Toscane, iets wat dit huisje nou typisch Italiaans maakt. Een duik in het zwembad na een lange dag was niet verkeerd geweest met deze temperaturen, maar dat zat er ook niet in. Naast de wandelroutes hadden we graag nog een leuke activiteit gezien die we in of rondom het huisje konden doen, maar helaas miste dit. Hierdoor borrelden de irritaties bij ons wel op en gingen we vooral elkaar vervelen. Bij het ontbijt werd ons beloofd dat alles direct uit eigen tuin kwam, terwijl erna toch echt pannenkoeken werden geserveerd. Op het terrein was echter geen koe of kip te vinden.. Het ergste was dan misschien nog wel dat er niet eens wifi was... Het ERGSTE wat je een puber zoals ik kan aandoen! Doei doei Duolingo streak! Als je een echte wandelaar bent kun je hier zeker naartoe, maar als je dat niet ziet zitten moet je er vooral aan denken om je eigen vermaak mee te nemen, al is het maar een puzzelboekje. We geven het 2/5 sterren!