Eindelijk was het zo ver, heerlijk tot rust komen in het rustige Toscane! Om onze vliegreis te compenseren hebben we gekozen voor een milieuvriendelijke B&B, in eerste instantie aangetrokken door een schattig logo. We waren wel enigszins in spanning, omdat we niet van alle kamers een duidelijke foto konden zien. Mooie locatie, dat moet ik ze geven. Maar toen ik van de kleurrijke heuvels de B&B inliep was het niet echt overweldigend, het tegenovergestelde misschien zelfs. Alles was dezelfde eentonige en saaie kleur die het huis totaal niet tot zijn recht deed. De moderne keuken en badkamer waren als een vis op het droge in het verder vrij traditioneel Italiaanse huis wat je zou verwachten als je de regio bezoekt. Nadat ik mijn longen uit mijn lichaam had gekrijst onder de douche en mijn kleren wilde pakken uit mijn koffer, stond er opeens een host voor het raam in de tuin. Leuk dat ze gelijk boven de B&B wonen, maar de privacy is ver te zoeken. Het voelt als een schattig boerderijtje, zeker als je het terrein om je heen ziet. Echter misten we bij ons verblijf wel een duidelijke link met Toscane, iets wat dit huisje nou typisch Italiaans maakt. Een duik in het zwembad na een lange dag was niet verkeerd geweest met deze temperaturen, maar dat zat er ook niet in. Naast de wandelroutes hadden we graag nog een leuke activiteit gezien die we in of rondom het huisje konden doen, maar helaas miste dit. Hierdoor borrelden de irritaties bij ons wel op en gingen we vooral elkaar vervelen. Bij het ontbijt werd ons beloofd dat alles direct uit eigen tuin kwam, terwijl erna toch echt pannenkoeken werden geserveerd. Op het terrein was echter geen koe of kip te vinden.. Het ergste was dan misschien nog wel dat er niet eens wifi was... Het ERGSTE wat je een puber zoals ik kan aandoen! Doei doei Duolingo streak! Als je een echte wandelaar bent kun je hier zeker naartoe, maar als je dat niet ziet zitten moet je er vooral aan denken om je eigen vermaak mee te nemen, al is het maar een puzzelboekje. We geven het 2/5 sterren!