Auteur Topic: [BB] Säng och sång  (gelezen 661 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [BB] Säng och sång
« Reactie #20 Gepost op: 15-04-2024, 22:18:07 »
Jullie krijgen 30 euro fooi

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #21 Gepost op: 17-04-2024, 19:27:09 »

Ons favoriete dynamische duo Sydney en JW is deze keer op pad gegaan naar het koude Zweden, om een kijkje te nemen in de nieuw opgezette Bed & Breakfast Säng och Sång van MrChipie en GerritDeBloempot. Hoe hebben de Generaties X en Z het ervaren?

Reclamefolder

SHE SAID: Het land Zweden spreekt me erg aan. In de folder staat enorm veel leuke informatie. Wel mis ik een plattegrond. Ik heb graag duidelijkheid voor ik ergens heen ga. Hoe groot is deze B&B? En welke kamers bevat het? Kan ik hier wel naar het toilet?! Tja, we komen er maar op één manier achter. Ik zal de koffers alvast inpakken!

HE SAID: Ik heb geen flauw idee hoe groot het nou eigenlijk is. Kan ik er zelf een maaltijd bereiden als ik laat aankom? Kan ik ergens mijn spullen kwijt? Is het wel hoog genoeg voor mijn 1m95? Bij een volgende keer zou een plattegrond en misschien wat sfeerfoto's van de locatie van binnen wat helpen.

She:   
He:     
Score:

HE SAID: Pff wat een gedoe met die sneeuwbanden. Ik word daar echt te oud voor. Maar het is echt een prachtige omgeving, ik hou van bergen en van de winter. En wat een schitterende plek zo alleenstaand op een heuvel.

SHE SAID: Wauw wat een mooie locatie, maar die sneeuw, bah. Ik ben zelf meer van het strand en de cocktails. De omgeving zelfs is wel mooi zo op een heuvel! De tuin is verder wel erg leeg, of misschien ondergesneeuwd.

She:   
He:     
Score:

Accomodatie

SHE SAID: Pfoe het eerste dat me opviel was die lelijke bank… Wat een afschuwelijke kleuren. Gelukkig had ik een groot laken in mijn koffer om die kleuren te bedekken. Ik werd er helemaal gedesoriënteerd van. De tv was erg fijn dat die zo groot was. Dan kon ik tenminste alles goed lezen, want ik moet nog steeds naar de optometrist. De karaoke booth waren we bijna niet weg te krijgen! Dit is toch wel het leukste aan jullie B&B! De instrumenten die er stonden zijn leuk, maar ik had gehoopt op bijvoorbeeld een gitaarles. Nu kon ik er alleen maar naar staren. Overigens staat er iets over een steampunk gitaar? Ik zag enkel een steampunk viool… uit nieuwsgierigheid heb ik die wel even opgepakt. Hetgeen dat ik wel miste was een toilet en keuken. Ik heb mijn behoeftes nu allemaal in die vieze koude sneeuw moeten doen. En avondeten konden we niet maken zonder keuken! Dus ik heb de hele reis zitten verhongeren.

HE SAID: Muziek is ook een thema waar ik gelukkig van word, dus het was echt een feestje om er rond te lopen. Dat kleed! (dat zijn dus grammofoonplaten Sydney, zo luisterde je muziek ruim voor het streamen). Ik vond het wel ingewikkeld om in bed te liggen met de TV aan en die songteksten op het plafond. En sorry dat ik zo hard zong onder de douche, ik channelde mijn inner Arno. Gelukkig was jij geen Melissa. Plassen kon ik prima in de sneeuw, just don't eat the yellow snow!

She:   
He:     
Score:

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #22 Gepost op: 17-04-2024, 19:27:12 »
Ontbijt

HE SAID: Heftig ontbijt, die zalm-sandwich-taart. Maar wel erg lekker, alhoewel die appel er niet echt bij smaakte. Dat toetje vond ik minder, maar wanneer je ergens bent, moet je het ook proeven. Ik had wel graag wat meer keuze gehad, maar wel origineel!

SHE SAID: Aangezien we voor een professioneel review bureau werken, moest ik natuurlijk wel het vegetarische gerecht proberen. Enkel hou ik niet zo van zeewier… Het ontbijt was naar mijn gevoel niet divers genoeg. Een appel vult totaal niet goed. Goed misschien ben ik dan ook te zuur, maar daarvoor hadden ze de Yoghurt met banaan in de aanbieding. Die was nog wel oké.

She:   
He:     
Score:

Activiteit

SHE SAID: De activiteit is best wel leuk eigenlijk. Alleen vraag ik me af welke activiteiten er zijn als er geen Eurovisie Songfestival is. Wel dien ik graag een klacht in, want door deze activiteit ben ik enorm ziek geworden. Het was buiten in die koude sneeuw en er waren geen warmtebronnen te vinden. Ik heb geen gevoel meer in mijn lichaam!

HE SAID: Pff Songfestival is echt niet mijn ding. Ik ben blij dat ik eerder naar huis kon, heb de karaoke machine maar weer even aangesloten en Nightwish meegezongen. Ben wel benieuwd wat voor andere, hopelijk muzikale, activiteiten hier zullen zijn wanneer het songfestival geweest is.

She:   
He:     
Score:

EINDOORDEEL

HE SAID: Ondanks de kritiekpunten heb ik het hier echt wel naar mijn zin gehad. Heel veel gezongen en genoten van de muziek. Wel lastig dat onze smaken zo verschillen, maar dat karaoke-duet bij Anti-Hero was schitterend. Volgens onze oren dan. Verbeter de folder, leg een toilet aan en denk na over leuke activiteiten, dan kan dit uiteindelijk best een aanrader worden!

SHE SAID: Het thema muziek heeft alles wat miste wel soort van goed gemaakt. Al ben ik wel blij als ik thuis ben en weer naar het toilet kan. Ik heb ook gelijk een restaurant gereserveerd voor ons twee om al die maaltijden die we misten in te halen! Zou ik deze accommodatie aan anderen aanraden? Ik denk het niet. Tenzij ze een toilet en keuken toevoegen dan wel. Gelukkig zijn wij wel echte helden en hebben we onderzocht of dit een go of no go is!

She:   
He:     

EINDSCORE

Voor verbetering vatbaar maar heeft potentie!