Auteur Topic: [PT] Aflevering 6 - House of Villains  (gelezen 1153 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #60 Gepost op: 19-04-2024, 23:55:19 »
Van harte ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Online PieterBasje

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #61 Gepost op: 19-04-2024, 23:56:37 »
Congrats!
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #62 Gepost op: 19-04-2024, 23:58:39 »
Van hero naar supervillain in een dag, wow!

Op mijn bekendmaking zullen jullie nog even een nachtje moeten wachten, ik ga eerst even in mijn hemelbed genieten van deze logische en verdiende overwinning.
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #63 Gepost op: 20-04-2024, 10:46:39 »
Hey bitches, here's the top of the food chain!!



In deze post zou het natuurlijk over mij moeten gaan, maar ik heb al genoeg complimenten ontvangen tijdens de ratings. Wel mooi dat ik zelf de laatste chop kon doen, this bitch earned this position herself!

Maar er moet ook nog wat afgehandeld worden, dus without further ado, de minst spannende reveal van dit Zap-seizoen.

De drie genomineerden zijn:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De reden is natuurlijk obvious. Als villains van de vorige aflevering, ook al zien jullie het zelf misschien niet zo, is het nu "what goes around comes around". (heeft iemand nu ook Justin Timberlake in z'n hoofd?)

Deze nominatie werd in de aftermath nog wat makkelijker, omdat jullie niet echt ownden wat jullie gedaan hadden. Er werd wat naar elkaar gewezen, naar de andere spelers en niemand durfde de afvallers gewoon te zeggen "Jullie zijn afgevallen omdat ik het spel deze ronde hard heb gespeeld om nog een ronde door te mogen." Voor de kijkers die niet op Discord zitten, daar is veel over tafel gegaan, de emoties liepen hoog op. Dennis had de drama die hij wilde  ;D

Dus nu staan jullie hier. Als gevolg van jullie acties. Maar na deze aflevering, wat mij betreft, the slate is clean. Vecht voor je leven in Zap en als je de volgende ronde haalt, no hard feelings en ik zie samenwerking met elk van jullie drie als optie. Dus ook alle drie: SUCCES!

Deze queen stapt met grote passen en een grote glimlach richting de volgende aflevering! En is er ook klaar voor mocht de supervillain nog een keer in actie moeten komen, maar dat zal wel een freaking hard choice zijn.





My fall will be for you

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #64 Gepost op: 20-04-2024, 13:18:45 »
Redemption Challenge

Villains, tijd voor de Redemption challenge. Whatthefrank, PieterBasje & Drenziboy zijn genomineerd voor eliminatie. Deze redemption challenge draait allemaal om of jullie twisted minds ook goed kunnen puzzelen. Jullie mogen de puzzel zo vaak maken als maar wilt. Stuur je beste tijd per screenshot op naar mij. Zorg bij het screenshot dat de datum en tijd zichtbaar zijn. De villain met de snelste tijd wint de Redemption challenge en zal van de nominatielijst gehaald worden.

De PUZZEL


Drenziboy                                                                             PieterBasje                                                                    Whatthefrank

Deadline: maandag 20:00


« Laatst bewerkt op: 20-04-2024, 13:22:24 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #65 Gepost op: 22-04-2024, 20:03:10 »
Uitslag Redemption Challenge


Drenziboy                                                                             PieterBasje                                                                    Whatthefrank

Jullie hebben hard gestreden in de puzzel, maar we gaan kijken wie het snelste was!

Degene die derde is geworden en dus niet heeft gewonnen is:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dan gaat het tussen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Tweede is geworden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar de echte winnaar van de dag is:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #66 Gepost op: 22-04-2024, 20:04:56 »

































Stemming

Dat betekent, beste villains, dat we gaan stemmen tussen de volgende twee villains:


 PieterBasje                                                                     Whatthefrank

Jullie kunnen zelf niet stemmen, net als de supervillain of the week, Monkeysuncle. Die stemt alleen in het geval van gelijkspel. Je stemt via pm. Eenmaal gestemd = gestemd.

Deadline: Dinsdag aka morgen 21:00
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #67 Gepost op: 22-04-2024, 20:10:28 »
Poeh wat een tijd zeg, gefeliciteerd Renzi, knap gedaan!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Online PieterBasje

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #68 Gepost op: 22-04-2024, 20:38:12 »
Prachtige prestatie DRenzi! Als ik een week extra had gehad had ik je tijd ook niet verslagen, dit is echt bizar. Een weekend en oogschade verder en nog een derde plaats, chapeau heren ::rofl::

En dan de stemmingsronde. Eigenlijk wist ik logischerwijs vanaf het begin van de aflevering al dat ik hier ging staan, maar toch heb je dan (tevergeefs) hoop om die plek te vermijden. Als ik eerlijk ben heb ik me dit spel eigenlijk heel erg koest gehouden. Ik denk dat jullie op een enkeling na eigenlijk kunnen bevestigen dat ik met de meeste van jullie uberhaupt nog niet gesproken heb. Mede daarom schat ik mijn kansen niet heel hoog in, maar hoop toch dat jullie me nog even willen houden. Daarnaast voelt het voor mij ook totaal niet goed om tegen mijn lotgenoot van vorige aflevering te moeten strijden en te gaan zitten konkelen. Dat gaat enorm tussen onze band zowel binnen en buiten het spel in zitten en dat vind ik het gewoon echt niet waard. Laat je daarbij niet verwarren met dat ik graag uit het spel wil omdat ik er geen zin meer in heb: Er is momenteel niets wat ik liever doe dan doorgaan en mijn eeuweloze fanatisme kan ik daar niet zomaar voor opzij zetten. Ik heb enkel absoluut geen zin in drama of gebackstab, al helemaal na vorige aflevering, en wat mij betreft(wat Frank ook doet, het blijft een spel dus alles is geoorloofd) gaan we hier ook niet aan doen. Ik ga ook niet konkelen of mensen benaderen in dm's of je alsjeblieft op de ander zou willen stemmen, dat voelt gewoon niet goed. Als je niet op mij stemt zal ik dat meer dan ook waarderen, en weet dat ik dan in het vervolg van het spel je altijd een helpende hand zal toesteken als je die nodig hebt. Als je van plan bent om op mij te stemmen, vertel het me aub gewoon in dm en dan zal ik het je meer dan vergeven. Als je overweegt op mij te stemmen maar nog niet zeker bent ben je ook altijd van harte welkom. Ik hoop dat jullie me nog een kans geven  ::love::

Aan Frenkie: Na meerdere spellen een beetje als schijnbondje tegenover elkaar te hebben gespeeld en je verraad in widmo wil je niet weten hoe blij ik ben dat wij een keer echt hebben kunnen bonden tijdens een spel. Je bent een topgozer en dat moet je weten. Laten we er een mooie strijd van maken  ::bravo::

~PB
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #69 Gepost op: 22-04-2024, 21:42:53 »
Daarop inhakend wil ik ook even iets zeggen over de aflevering, beginnend bij dat waar degene boven mij mee geeindigd is, PieterBasje. Ik denk dat er bijna geen mensen blijer waren met hun teamgenoot vorige aflevering dan ik. We hebben een relatie die werkelijk alle kanten opgeschoten is in het verleden inclusief wat gebackstab, maar de kern ervan is dat we elkaar stiekem meer mogen dan dat de buitenwereld misschien zou denken met al dat gekat tegen elkaar wat wij nog wel eens doen. Ik heb geen spijt van de keuze die we samen met Renzi hebben gemaakt, ook niet nu ik weet hoe alles nu gelopen is. Volgende keer zou ik het op precies dezelfde manier doen en ik denk jij ook. We hadden nou eenmaal een angst en daar hebben we naar gehandeld. We hebben gewoon het spel gespeeld en nu ik weet dat deze aflevering volgde versterkt het mijn gevoelens dat de B&B's juist een opzet hadden waarbij dit eventueel had kunnen gebeuren. Dat we nu in deze positie zitten, tja, symbolisch?  ;D

Wat ik verder over het spel en tegen de rest wil zeggen is vooral dat ik weet dat, wat jullie ook kiezen, het niet persoonlijk is. We zijn nu met een groep mensen die nou eenmaal een spelletje spelen maar ik weet dat we erbuiten allemaal prima mensen zijn en we elkaar echt wel mogen. Ik ben blij dat ik op dit moment tegenover PB sta, gezien we allebei een bepaalde villain aura hebben die we nou eenmaal al een tijdje met ons meedragen. We zitten denk ik ook in hetzelfde bootje. Ik ben Zap ingegaan met de insteek low profile te spelen en me niet uitgebreid bezig te houden met bondjes of al dat geneuzel en tot nu toe is dat ook gelukt, met eigenlijk maar 1 aflevering echt als uitzondering. Ik snap heus wel dat ik eventueel een makkelijk target ben om weg te stemmen vanwege de vorige Zap, dus als dat je reden is om me weg te stemmen zal ik het je niet kwalijk nemen. Natuurlijk wil ik blijven, maar ook de jeugd mag een kans krijgen om door te gaan en als ik het daartegen moet afleggen so be it. Het liefste was ik samen met PB doorgegaan want hem vertrouw ik in dit spel het meeste (dat heb ik ook op mijn lijstje ingevuld deze aflevering). Helaas komt het voor ons allebei niet verder dan net iets te vaak net iets te lang doen over een puzzel waarvan ik blij ben dat ik geen pogingen meer hoef te wagen in onzekerheid of het wel snel genoeg is  ::rofl::

Wat jullie ook kiezen, ik zie het wel. PB en ik zijn allebei mensen die qua fanatisme nooit zullen teleurstellen dus weet dat wie jullie ook behouden, dat stukje fanatisme toch wel tussen de overgebleven spelers zal blijven zitten. Succes met jullie keuze!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #70 Gepost op: 23-04-2024, 21:53:05 »
Uitslag

Iedereen heeft gestemd....... en.....


 PieterBasje                                                                     Whatthefrank

In een stemming van:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #71 Gepost op: 23-04-2024, 21:58:26 »


[super-villain-mode aan]
Come ON! Kunnen jullie dan niks alleen? Zelfs niet het kiezen uit twee voormalige villains? Moet ik het allemaal dan weer helemaal alleen doen? Ok, dan zal ik het wel weer fixen.
[/super-villain-modus uit]

Ergens voelt het wel fair, dat ik nu alsnog een keuze heb. Want, eerlijk is eerlijk, die keuze voor nominaties stond al vast en als er nu door alle andere deelnemers openheid van zaken gegeven moet worden, ben ik de enige die de dans ontspringt. Dus prima, dit hoort erbij en zou er ook bij gehoord hebben als we alle 7 zouden hebben gestemd. Alleen weet ik nu wel zeker dat ik de beslissende knoop ga doorhakken.

Het is niet makkelijk om tussen deze twee te kiezen. Maar ik had het ook niet makkelijk gevonden om te kiezen tussen DRenziboy en een van beide heren.

Met beide spelers heb ik niet veel contact gehad over dit spel. En in bijna alle gevallen kwam het initiatief van mij uit. Met WhattheFrank heb ik sinds mijn terugkeer  op Discord 12 keer een gesprek gehad, waarvan ik 11 keer de initiatiefnemer was. Met PieterBasje 7 keer, waarvan ik 6 keer het gesprek startte.

Mijn keuze is wel gebaseerd over hoe Zap 5 tot nu toe is verlopen en hoe ik naar de toekomst van het spel kijk. En dan ga ik de volgende keuze maken.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
My fall will be for you

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #72 Gepost op: 23-04-2024, 22:33:49 »
Er is geen Mol meer...

Online PieterBasje

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [PT] Aflevering 6 - House of Villains
« Reactie #73 Gepost op: 23-04-2024, 23:10:22 »
Enorm bedankt maestro monkey en ontzettend jammer Frank, ik ga mijn best doen voor je  ::sorry::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'