Auteur Topic: [Z5P] Doe mee!  (gelezen 576 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Z5P] Doe mee!
« Gepost op: 22-02-2024, 00:19:31 »


Druk op de grote knop of als je dat moeilijk vind HIER om je in te schrijven voor het avontuur van je leven.

Inschrijven kan tot zaterdag 9 maart 21:00

Dan heb ik een paar dagen om het spel aan te passen naar het juiste aantal kandidaten en starten we op woensdag 13 maart met het seizoen ::bravo::



Zoals in de spelregels toegelicht kan het spel aangepast worden voor verschillende aantallen kandidaten. Het minimum is 10 kandidaten, het maximum staat nu op 18 kandidaten. Naar verwachting kan iedereen die zich opgeeft dus meedoen. Mocht er op welke manier dan ook toch meer dan 18 mensen zich opgeven dan gaat het gewoon op volgorde van aanmelden.



Jury/Zuury & Actieve Kijkers

Er zal dit seizoen weer met een jury gewerkt worden. Wil je onderdeel worden hiervan laat dit dan weten aan D*N. Bij sommige weken zal er gezocht worden naar een specifieke jury, hier later meer over. Voor kijkers zal er op Discord een kijkerskanaal actief zijn, naast een standaard kanaal waar ook kandidaten in kunnen. Geef op Discord aan dat je hier in wilt om toegevoegd te worden. Deze is pas actief wanneer het seizoen is begonnen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Z5P] Doe mee!
« Reactie #1 Gepost op: 26-02-2024, 23:01:39 »

Attention ::megafoon::

Wegens grote belangstelling moet ik de inschrijvingen bij deze dichtgooien! Er zijn 18 aanmeldingen en dat is het maximum ::vergroot::
Mocht je op de reservelijst gezet willen worden, dan is dit nog wel mogelijk, stuur mij een pm.

Iedereen bedankt voor jullie inschrijvingen en enthousiasme!  ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Z5P] Doe mee!
« Reactie #2 Gepost op: 28-02-2024, 11:51:00 »
Gezien de vragen:

Voorlopig beginnen we niet eerder omdat de inschrijvingen eerder zijn gesloten. De laatste handen worden gelegd aan de afleveringen van Zap, de laatste twee afleveringen van de Forumsoap moeten voor Zap nog afgemaakt worden en ik heb dit weekend mijn verjaarweekend (ik ga opnieuw 17 worden! ::bravo:: ::blond::), dus de tijd is hard nodig. Mochten we wel een paar dagen eerder beginnen dan horen jullie dat gelijk en op tijd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Z5P] Doe mee!
« Reactie #3 Gepost op: 7-03-2024, 12:45:46 »
Ik mis nog twee mangatars op dit moment ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Z5P] Doe mee!
« Reactie #4 Gepost op: 8-03-2024, 10:15:09 »
Van wie mis je ze?

Ik heb hem wel verstuurd, alleen weet ik niet of ie is aangekomen (staat niet in verzonden items)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Z5P] Doe mee!
« Reactie #5 Gepost op: 8-03-2024, 12:19:01 »
De missende kandidaten hebben bericht gehad ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human