Ik zal alvast wat vragen beantwoorden! Ik dacht eerst, ik doe alles tegelijk, maar soms moet je alvast een koekje geven (mooie brug naar de HHB opdracht!) om iedereen tevreden te houden
Helaas ben ik niet zo geweldig in het pleasen van people, want welke directe hark zit hier nu te typen? Juist ja, ik! Ik zal toch mijn best doen!
SemWaarom moet IK aan jou mijn stem geven? Wat hebben wij meegemaakt dat ik denk: "Ja! Ik geef mijn stem aan jou! "? We hebben samen veel pieken maar ook dalen gekend. Ik bedoel, de Instagramopdracht is natuurlijk er eentje om in de boeken te schrijven. Je kunt zeggen wat je wilt, maar we hebben daar samen wel wat meegemaakt!
Toch wil ik hierbij een aantal zaken benadrukken waarom ik je toen toch geholpen heb en je natuurlijk op mij moet stemmen:
- Ik heb het team op gang gezet en je geholpen de kar - tot zover het ging - te trekken.
- Toen je een verweer moest schrijven heb ik je nog zelfs geholpen met wat je al dan wel of niet moest doen om die supergoede vragensteller Jesper (die all-in ging!) te laten snoozen!
- Door het hele drama waar ik natuurlijk een wezenlijk onderdeel van uitmaakte ben jij die week het kijkcijferkanon geworden.
- We hebben sowieso heel veel lol gehad.
Het is een memorabele opdracht en ik kijk er leuk op terug. Je was een mess, ik was er eerlijk in, ik heb ook niet alles goed daar gedaan, maar we hebben wel wat meegemaakt en goede tv gezorgd. Als een echt kijkcijferkanon is dat natuurlijk belangrijk.
WoutervOok al kennen wij elkaar niet zo goed. Hoe zou je mij omschrijven in 10 woorden?Wij hebben elkaar toch nog wel wat gesproken toch? Heb onze tijd samen wel fijn ervaren en zeker de eerste weken konden we op elkaars stem rekenen. Superfijn! En natuurlijk de B&B-opdracht.
In tien woorden jou omschrijven:
- Bedachtzaam
- Sympatiek
- Behulpzaam
- Berekenend
- Meegaand
- Betrouwbaar
- Doorzettend
- Rustig
- Eerlijk
- Verantwoordelijk
GerritDeBloempotWat is de beste grap die je kent?An apple a day, keeps the doctor away! Moet je wel goed kauwen.
PieterBasjeHoe kijk jij terug op het botschandaal?Nou toe zeg, schandaal! Ik ben naar die site gegaan want ik wilde zoeken hoe je meer volgers wilde krijgen. Je kon je instagramnaam invullen en opeens HUP 50 bots. Wist ik veel. Ik heb daarna wel gezegd dit niet te doen. Dat Sem uiteindelijk er zo'n groot ding van heeft gemaakt heeft natuurlijk in mijn voordeel gewerkt (en ook in die van hem!), dus in die zin heeft een beetje ophef soms zin om verder te komen!
FrenkieWat is de gebeurtenis of actie in het spel geweest waarvan jij het meeste spijt hebt gehad en wat zou je in plaats daarvan anders gedaan hebben?Ik denk achteraf gezien dat die hele B&B-opdracht zoveel leuker had gekund. Ligt dit aan mij persoonlijk? Nou, voor 1/6e deel natuurlijk, want ben er deels in mee gegaan. Denk dat we allemaal deze aflevering elkaar teveel aan het opjutten waren met de beoordelingen waardoor de daadwerkelijke creativiteit en uitwerking eronder te lijden heeft gehad.