Auteur Topic: EK-bingo 2024  (gelezen 56 keer)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
EK-bingo 2024
« Gepost op: Gisteren om 10:08:19 »


EK-bingo

Wie doet er mee met EK-bingo??  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Het spelletje is nog steeds simpel. Maar da's logisch  ::rofl::

Je geeft twaalf getallen door aan mij, deze staan voor de speelminuten waarin er goals gaan vallen komend WK. Stel: je hebt 67 opgegeven en er valt een goal in de 67e minuut, dan kun je de 67 van je kaart afstrepen. Leidend zal zijn de officiële site van de UEFA, in het geval dat er een verschil is tussen bv. Teletekst en de UEFA-site.

Goals in blessuretijd mag je opgeven, maar dan wel volgens het principe 45+1 (eerste minuut blessuretijd van de eerste helft). Als je 45 of 90 opgeeft tellen ook echt alleen die minuten! Als iemand in een wedstrijd zijn/haar kaart vol heeft is er een winnaar en is het spel ook gelijk afgelopen.

Ik vraag jullie om bij het opgeven van je twaalf getallen ook een open vraag te beantwoorden, namelijk: hoeveel goals worden er dit EK gemaakt? Daarbij tellen alle goals in reguliere speeltijd en de verlenging. Penaltyreeksen tellen hiervoor niet mee. Deze open vraag dient alleen als scherprechter in het geval dat er meerdere mensen tegelijk bingo hebben  ;D

Ik zal proberen zo actueel mogelijk alles bij te houden. Na elke speeldag publiceer ik een stand met het aantal afgestreepte getallen dat iemand heeft. In principe hou ik de opgegeven getallen geheim voor de spanning, maar uiteraard mag een ieder zelf weten wat ze hierover kwijt willen.

Uiterste inzenddatum is vrijdag 14 juni om 20.55 uur, 5 minuten voor Duitsland het toernooi aftrapt tegen Schotland.
Ik zie jullie aanmeldingen graag in grote getale komen!

Groet,
Lennart
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 12:16:38 door KingLennart »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: EK-bingo 2024
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 11:16:50 »
hoeveel goals worden er dit WK gemaakt?

Ik gok 0 goals dit jaar op het WK ;D

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: EK-bingo 2024
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 12:20:17 »
hoeveel goals worden er dit WK gemaakt?

Ik gok 0 goals dit jaar op het WK ;D
Scherp  ::rofl:: ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: EK-bingo 2024
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 13:09:42 »
Ik gok 0 goals dit jaar op het WK ;D
Hij bedoelde vast het WK futsal, dat is wel dit jaar, en daar doet Nederland zelfs aan mee!
Ich bin ein Bärliner!