Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 983870 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #2860 Gepost op: 1-08-2014, 19:10:31 »
Wacht bij Twente nog maar eerst af of Castaignos blijft. De kans is nog steeds groot dat hij (en Bengtsson) gaat vertrekken... Ze zijn namelijk nogal duur, en Twente heeft het geld nodig.

En Promes? Die had bijna het NL elftal gehaald. Heb ik hoger zitten dan Castaignos.

Ajax is gewoon favoriet. Hopelijk wordt het gewoon een spannend seizoen en kan Feyenoord zich oprichten en gewoon meedoen.  ::jaja::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2861 Gepost op: 1-08-2014, 19:48:51 »
Als de tandem narsingh-de jong gaat draaien heb ik wel hoop.

Moet de verdededing wel stukken beter worden.

Maar met Wijnaldum, Depay, Narsingh, de Jong en Maher heb je een hoop spelera voorin met ervaring ondanks de jonge leeftijd en hebben allen al in oranje gespeeld..

Maar het zijn nog teveel als-sen om Ajax echt uit te dagen
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #2862 Gepost op: 1-08-2014, 20:07:18 »
En Promes? Die had bijna het NL elftal gehaald. Heb ik hoger zitten dan Castaignos.

Ajax is gewoon favoriet. Hopelijk wordt het gewoon een spannend seizoen en kan Feyenoord zich oprichten en gewoon meedoen.  ::jaja::

Ha, ik heb Imme.. hmm okay: ik heb veel spelers hoger zitten dan Castaignos ;)

Weet niet wat de huidige stand van zaken is, maar dacht dat Twente hem opzich wel kwijt wilde - dus dat het daar niet op vast zat ;)

Niets ten nadele van Promes inderdaad hoor - maar met Tadic weg en zonder goede vervanging zijn ze gewoon een stuk zwakker. Het enige voordeel, is dat het een overwegend jong team was, dus ze zijn collectief een jaartje ouder.

Maar met Wijnaldum, Depay, Narsingh, de Jong en Maher heb je een hoop spelera voorin met ervaring ondanks de jonge leeftijd en hebben allen al in oranje gespeeld..

Inderdaad, dat zit prima.

Dus als de verdediging ook maar semi-adequaat gaat spelen, dan zou ik ze wel ergens bovenin de ranglijst verwachten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #2863 Gepost op: 3-08-2014, 17:17:23 »
Gaat PEC-man vandaag weer geschiedenis schriven? Of staan de Neuzen nu wel dezelfde kant op?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #2864 Gepost op: 3-08-2014, 17:24:02 »
Ik zou het leuk vinden als PEC de JC-Schaal zou winnen. Al denk ik dat Ajax wel hem gaat winnen
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2865 Gepost op: 3-08-2014, 18:05:23 »
Zou leuk zijn voor PEC, maar denk dat Ajax 'm moeizaam gaat winnen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2866 Gepost op: 3-08-2014, 18:10:31 »
Even nog wat uitslagen van oefenwedstrijden

Groningen - Aston Villa 4-1  ??? (ze kunnen het dus toch?)
Heerenveen - Levante 0-1
ADO - Levante 2-0
Bolton - Vitesse 0-1
Utrecht - Konyaspor 1-1
Telstar - Excelsior 0-1
Borussia Mönchengladbach - FC Twente 4-1

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2867 Gepost op: 3-08-2014, 18:52:33 »
Interessante eerste helft van de JC Schaal, 0-0 ruststand. Vind beide ploegen gelijk opgaan, aan elkaar gewaagd, bij fases ging het spel over en weer allen jammer van het middendeel van de wedstrijd dat iets minder was. Ook jammer van Viergever, hoop voor hem dat t niet al te ernstig is :) 

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #2868 Gepost op: 3-08-2014, 19:38:33 »
1-0 voor PEC
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2869 Gepost op: 3-08-2014, 20:02:35 »
PEC wint gewoon weer een prijs  :o ::ok:: (nu de Europa League maar ;D) En dit is een beloning voor het gevoerde beleid en de groei die de club de laatste jaren heeft doorgemaakt :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #2870 Gepost op: 3-08-2014, 20:03:44 »
heh in dat geval moeten we misschien pec vereren. :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #2871 Gepost op: 3-08-2014, 20:03:56 »
Leuk ::ok::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #2872 Gepost op: 3-08-2014, 21:55:31 »
Ik vind het echt leuk dat PEC de schaal heeft gewonnen. Ik verwacht veel van PEC dit seizoen en hopelijkgaan ze het goed doen in de Euopa League
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #2873 Gepost op: 3-08-2014, 23:05:00 »
In de rust van de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal werd Rick Karsdorp gehuldigd als beste A-junior.

Applaus van alle Ajaxsupporters totdat de stadionspeaker '...van Feyenoord' zegt ::rofl::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #2874 Gepost op: 3-08-2014, 23:18:33 »
In de rust van de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal werd Rick Karsdorp gehuldigd als beste A-junior.

Applaus van alle Ajaxsupporters totdat de stadionspeaker '...van Feyenoord' zegt ::rofl::

 ::rofl::  ::rofl:: geniale actie  ::respect:: ::respect::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2875 Gepost op: 3-08-2014, 23:57:23 »
In de rust van de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal werd Rick Karsdorp gehuldigd als beste A-junior.

Applaus van alle Ajaxsupporters totdat de stadionspeaker '...van Feyenoord' zegt ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: Zo goed volgen ze de talenten van de eigen club dus ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2876 Gepost op: 6-08-2014, 21:48:32 »
FC Twente moet zich definitief opmaken voor een vertrek van Quincy Promes. De aanvallende middenvelder, die ook als rechtsbuiten uit de voeten kan, heeft woensdagavond zonder problemen de medische keuring bij Spartak Moskou doorstaan, meldt Express.

Neeeeee :( waarom? Alleen vanwege t geld weer zeker. Zo zonde dit..

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #2877 Gepost op: 6-08-2014, 21:49:19 »
Twente kan wel geld gebruiken, die zitten qua financiën op het niveau van Feyenoord van een aantal jaren terug (als ik het goed heb). Alleen Spartak Moskou, wat moet je daar.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2878 Gepost op: 6-08-2014, 21:51:02 »
Twente kan wel geld gebruiken, die zitten qua financiën op het niveau van Feyenoord van een aantal jaren terug (als ik het goed heb). Alleen Spartak Moskou, wat moet je daar.
Helemaal niks.. belandt ie op bank, raakt uit de picture weg carrière... en in Rusland schijnen ze ook niet zo aardig lees: racistisch te zijn voor donkere spelers... Ga dan naar VFB Stuttgart ofzo (die ook interesse hadden), van dat geld willen ze Mokotjo of Ziyech halen.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #2879 Gepost op: 6-08-2014, 21:53:21 »
Volgens mij is dan echt geen club voor Promes om zit te kunnen ontwikkelen. De Russische Competitie is überhaupt geen goede competitie voor jonge spelers vind ik. En ik gun het Promes wel om uit te groeien tot een topspeler.

IK las ook ergens dat Depay waarschijnlijk voor 19 miljoen :o verkocht gaat worden aan de Spurs. Sinds wanneer is hij zoveel geld waard???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela