Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 979569 keer)

Offline tjommepsv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oud mol
Re: Eredivisie
« Reactie #620 Gepost op: 25-11-2012, 20:35:05 »
Ik was vandaag weer eens naar een eredivisie wedstrijd geweest. De sfeer was inderdaad erg grimmig. Al vond ik dat natuurlijk niet zo erg.
Jammer dat er zoveel kansen werden gemist. Al had Nijhuis hier ook een belangrijk aandeel in.
De vrije trap waaruit de 1-1 viel was niet terecht. Van Ginkel had 3 rode kaarten moeten hebben en er is vaak voor onterecht buitenspel gefloten.
Niets is wat het lijkt

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #621 Gepost op: 25-11-2012, 20:36:06 »
Nou overdrijf je, vrije trap was terecht, en volgens mij was t keer op keer gewoon buitenspel van Lens die gewoon zo stom is om 10x in een wedstrijd buitenspel te lopen.

Over van Ginkel ben ik het wel met je eens ;)
You'll never walk alone

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #622 Gepost op: 25-11-2012, 20:47:00 »
Maargoed, volgende week zaterdag winnen en dan ben ik heeeul blij :D
Ik hoop juist dat ajax - PSV in een gelijkspel eindigt en Feyenoord van RKC wint, want dan gaat Feyenoord in de stand over ajax heen en loopt het twee punten in op PSV, waardoor de achterstand nog maar vier punten bedraagt. En dat is weer goed voor de spanning.

Over twee weken is het namelijk PSV - FC Twente. Als die wedstrijd nou ook ff in gelijkspel eindigt en Feyenoord wint van NAC, ligt de strijd weer helemaal open  ::joehoe::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #623 Gepost op: 30-11-2012, 10:33:27 »
Ik hoop juist dat ajax - PSV in een gelijkspel eindigt en Feyenoord van RKC wint, want dan gaat Feyenoord in de stand over ajax heen en loopt het twee punten in op PSV, waardoor de achterstand nog maar vier punten bedraagt. En dat is weer goed voor de spanning.

Over twee weken is het namelijk PSV - FC Twente. Als die wedstrijd nou ook ff in gelijkspel eindigt en Feyenoord wint van NAC, ligt de strijd weer helemaal open  ::joehoe::
Zo zou ik het ook graag zien!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tjommepsv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oud mol
Re: Eredivisie
« Reactie #624 Gepost op: 30-11-2012, 22:48:31 »
Ik ben al 2 dagen zenuwachtig voor de wedstrijd van morgen. Hopelijk knallen we er op en er over. In de toto voor deze site heb ik gezegd 3-6!
Van allebei de ploegen is de de verdediging niet super, maar PSV zal wel veel gaan scoren.
Niets is wat het lijkt

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #625 Gepost op: 1-12-2012, 16:19:28 »
In de toto voor deze site heb ik gezegd 3-6!
Dan wens ik je veel succes... Mijn voorspelling is trouwens 2-2...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #626 Gepost op: 1-12-2012, 16:32:21 »
Ik hoop dat ADO vanavond de punten pakt bij FC Twente (moet mogelijk zijn) en dat PSV dan wint bij Ajax. Al denk ik zelf dat Ajax - PSV in gelijkspel gaat eindigen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #627 Gepost op: 1-12-2012, 16:32:44 »
ik heb 1-1 gepoold ;)
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #628 Gepost op: 1-12-2012, 18:35:39 »
ajax-psv is moeilijk in te schatten - zo'n zeldzame wedstrijd die alle kanten op kan.
Twente is momenteel zeer goed in alle ploegen op een gelijkspel houden, dus dat wordt vast een 1-1 ::)
Ben daarentegen benieuwd naar feyenoord-rkc.


Niet dat ik ga kijken.

Zou ik sowieso al niet doen, maar nu ben ik er ook gewoon niet ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #629 Gepost op: 2-12-2012, 08:35:07 »
Helaas, bedie wedstrijden compleet anders. Zowel PSV als ADO hebben verdiend verloren... Gelukkig heeft Feyenoord wel gewonnen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #630 Gepost op: 2-12-2012, 10:46:17 »
Zowel PSV als ADO hebben verdiend verloren...

Is dat zo? Ik heb de wedstrijd van PSV niet gezien maar als ik het verslag op teletekst lees, had de wedstrijd makkelijk de andere kant op kunnen kantelen.
Geniet nooit met mate...

Offline tjommepsv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oud mol
Re: Eredivisie
« Reactie #631 Gepost op: 2-12-2012, 11:33:59 »
Klopt, als de scheids de terechte strafschop wel zou geven aan Mertens stond PSV op 1-2. En als Lens alleen voor de keeper de bal er wel in schoot stonden we ook voor. Helaas verloren, maar het seizoen duurt nog lang zoals Art Rooijakkers zegt.
Niets is wat het lijkt

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #632 Gepost op: 2-12-2012, 11:35:38 »
ik heb alleen het laatste kwartier ongeveer op de radio gehoord. Volgens die verslaggevers was het wel terecht. Ze begonnen zelfs over dinsdag in Bernebeau (stadion Real Madrid) en dat daar dit ajaks wel een kans zou hebben ::rofl:: . Ze schieten altijd zo lekker door onze sportjournalisten
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #633 Gepost op: 2-12-2012, 12:16:02 »
ik heb alleen het laatste kwartier ongeveer op de radio gehoord. Volgens die verslaggevers was het wel terecht. Ze begonnen zelfs over dinsdag in Bernebeau (stadion Real Madrid) en dat daar dit ajaks wel een kans zou hebben ::rofl:: . Ze schieten altijd zo lekker door onze sportjournalisten
De meeste verslaggevers van Radio 1 zijn ajaxsupporter en dat blijkt dus weer uit hun uitlatingen. Ik luister daarom ook alleen maar naar Radio 1 als ik niet live kan kijken of Radio Rijnmond niet kan ontvangen ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #634 Gepost op: 2-12-2012, 12:19:19 »
Ze hebben terecht gewonnen vond ik ja... Maar psv had inderdaad een penalty moeten hebben
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #635 Gepost op: 2-12-2012, 20:41:32 »
Penalty? Door PSV-ogen misschien wel, maar door de ogen van de neutrale kijker niet... En zie goed: ik ben eerder voor PSV dan voor Ajax, maar een strafschop was het niet. In dat geval had Feyenoord er ook wel eentje mogen hebben...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tjommepsv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oud mol
Re: Eredivisie
« Reactie #636 Gepost op: 2-12-2012, 22:35:49 »
Het was zeker een penalty en bijna alle grote beslissing werden in Amsterdams voordeel beslist. Kuipers was hier een Amsterdamse  :).

Niets is wat het lijkt

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #637 Gepost op: 2-12-2012, 22:52:31 »
Je kunt 'm geven, maar Mertens maakte er wel een hele mooie duikeling van, zo'n zwaar tikkie was het niet. Als PSV beter had gevoetbald, hadden ze meer kansen gehad, en misschien wel gewonnen. Eerst naar jezelf kijken, en dan pas naar de scheids/tegenstander.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #638 Gepost op: 2-12-2012, 22:56:24 »
ik zag hem net. Tja het blijft wel een mannensport hoor. Je kunt hem geven. Lijkt me niet dat ze daar de wedstrijd op verloren hebben. De volgende keer krijgen ze hem wel.
Tis wat Daisy zegt (en in dit geval wil ik het zelfs met Niek eens zijn). Ze verdienden het gewoon niet.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #639 Gepost op: 4-12-2012, 18:44:21 »
Het was zeker een penalty en bijna alle grote beslissing werden in Amsterdams voordeel beslist. Kuipers was hier een Amsterdamse  :).


Als Lens nu gewoon had gescoord voor bijna open doel, had PSV kunnen winnen. (en daarbij: Kuipers blijft nog steeds de beste scheidsrechter van Nederland)
Ich bin ein Bärliner!