Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 979552 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #2880 Gepost op: 6-08-2014, 22:16:58 »
FC Twente moet zich definitief opmaken voor een vertrek van Quincy Promes. De aanvallende middenvelder, die ook als rechtsbuiten uit de voeten kan, heeft woensdagavond zonder problemen de medische keuring bij Spartak Moskou doorstaan, meldt Express.

Neeeeee :( waarom? Alleen vanwege t geld weer zeker. Zo zonde dit..

Vanuit wiens oogpunt?

Denk vanuit Twente dat het inderdaad om het geld is. Niet omdat ze moeten verkopen, het weinige dat ik er van weet waren het vooral cashflow problemen -- maar simpelweg omdat ze bij Spartak blijkbaar grofweg 15m voor hem over hebben.
En Promes is een goede, belangrijke, talentvolle speler.. Maar 15 miljoen is een hele hoop.

Vanuit perspectief van Promes.. Mja, apart. Geen idee voor beweegredenen. Zo te zien geen Nederlanders verder in de Spartak selectie, en ze spelen niet Europees. Of je in Rusland wilt spelen..
Dus misschien toch inderdaad simpelweg voor een hoger salaris.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2881 Gepost op: 6-08-2014, 22:20:25 »
Vanuit wiens oogpunt?

Denk vanuit Twente dat het inderdaad om het geld is. Niet omdat ze moeten verkopen, het weinige dat ik er van weet waren het vooral cashflow problemen -- maar simpelweg omdat ze bij Spartak blijkbaar grofweg 15m voor hem over hebben.
En Promes is een goede, belangrijke, talentvolle speler.. Maar 15 miljoen is een hele hoop.

Vanuit perspectief van Promes.. Mja, apart. Geen idee voor beweegredenen. Zo te zien geen Nederlanders verder in de Spartak selectie, en ze spelen niet Europees. Of je in Rusland wilt spelen..
Dus misschien toch inderdaad simpelweg voor een hoger salaris.
Ik denk dat het van beide kanten een geldkwestie is, als je als club zoveel geld kunt vangen moet je dat zeker doen, en als je vanuit Nederland naar welke club dan ook gaat om de stap omhoog te maken wil je in salaris vooruit gaan. En nee, er zat wel een Nederlander, Demy de Zeeuw, maar die is geflopt en uiteindelijk verkocht/verhuurd.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2882 Gepost op: 7-08-2014, 10:08:26 »
15 miljoen voor Promes is belachelijk veel geld
19 miljoen voor Depay vind ik reeel. Als je ziet wat hij op t wk heeft gedaan.

Alleen schijnen ze ook nog Chadli bovenop een geldbedrag aangeboden te hebben :p
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #2883 Gepost op: 7-08-2014, 10:32:29 »
Mja Depay was tijdens het seizoen al overduidelijk talentvol en creatief - hoewel misschien nog wat ongeremd optimistisch in het succes van zn eigen acties ;)

Maar dat zat er sowieso al aan te komen voor minimaal iets als 7m - contract tot 2017 als ik het net even goed zag, dus daar komt nog wel een paar miljoen bovenop. Prima WK, zeer goed in de kijker gespeeld, helpt altijd een hoop.
Dus al met al was een prijs van boven de 15m wel te verwachten. Okay, het is vermoedelijk 19 geworden - klinkt plausibel.

Maar inderdaad 15m voor Promes is een strik-eromheen-geval.




Zou me verbazen als Chadli alweer weg wil uit Engeland. En waarschijnlijk fors op salaris moet inleveren. Want hoewel hij priiiima voor PSV zou zijn, kunnen ze vast zn salaris niet als standaard betalen. En de kans dat PSV hem na bv een jaar weer met aanzienlijke winst kan verkopen lijkt me.. gering.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2884 Gepost op: 9-08-2014, 17:34:43 »
Ajax maakt serieus werk van de komst van Samuel Eto'o. Directeur voetbalzaken Marc Overmars en algemeen directeur Michael van Kinsbergen hebben afgelopen week in Parijs met de oud-speler van FC Barcelona, Internazionale, Anzji en Chelsea gesproken.

De 33-jarige voetballer uit Kameroen heeft inmiddels een voorstel van de landskampioen uit Amsterdam in beraad. Eto'o is op dit moment transfervrij. De Amsterdammers bevestigen de gesprekken met Eto'o. Het is de club er veel aan gelegen om nog deze maand een ervaren centrumspits aan te trekken.

Okee..  ::)

Beleid was toch jonge spelers en geen extreem hoge salarissen.. :P

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2885 Gepost op: 9-08-2014, 17:37:06 »
Alsof iemand die ooit 20 miljoen verdiende, nu voor 1 miljoen ( salarisplafond ) gaat voetballen.
Gerucht slaat nergens op denk ik.
En zelfs ALS ie komt.... Eto'o zorgt overal voor ellende  ;) :D
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2886 Gepost op: 9-08-2014, 17:44:24 »
Alsof iemand die ooit 20 miljoen verdiende, nu voor 1 miljoen ( salarisplafond ) gaat voetballen.
Gerucht slaat nergens op denk ik.
En zelfs ALS ie komt.... Eto'o zorgt overal voor ellende  ;) :D
Nou ja dit bericht komt van de NOS, mag ik toch redelijk serieus nemen :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2887 Gepost op: 9-08-2014, 20:22:57 »
En de Eredivisie zou de Eredivisie niet zijn als de eerste verrassing weer daar is:

Heerenveen - Dordrecht 1-2  ;D ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #2888 Gepost op: 9-08-2014, 20:57:05 »
Alsof iemand die ooit 20 miljoen verdiende, nu voor 1 miljoen ( salarisplafond ) gaat voetballen.
Gerucht slaat nergens op denk ik.
En zelfs ALS ie komt.... Eto'o zorgt overal voor ellende  ;) :D

Geld speelt geen rol.zegt hij zelf.
Hij heeft gewoon alles over om voor Ajax te spelen, wat ik wel kan begrijpen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #2889 Gepost op: 9-08-2014, 20:58:42 »
Geld speelt geen rol.zegt hij zelf.

Nou, dan ben ik benieuwd of Eto O. Bommel ook daadwerkelijk komt :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #2890 Gepost op: 10-08-2014, 01:28:11 »
Echt leuk dat FC Dordrecht gewonnen heeft van Heerenveen. Ik verwacht veel van Dordrecht dit seizoen en denk dat ze zeker niet degraderen dit seizoen
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2891 Gepost op: 10-08-2014, 13:16:26 »
Wat een vreemde eerste helft van ADO Feyenoord..

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #2892 Gepost op: 10-08-2014, 13:21:15 »
ADO heeft een rode kaart gekregen alleen zijn ze wel beter en hebben ze meer kansen gehad volgens mij, hopelijk kan Feyenoord scoren en de voorsprong dan behouden. We zullen zien
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #2893 Gepost op: 10-08-2014, 13:21:37 »
De scheids wil dat Feyenoord wint lijkt me.
Die lichte overtreding was niet eens een lichte overtreding  ???
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2894 Gepost op: 10-08-2014, 13:23:25 »
ADO heeft een rode kaart gekregen alleen zijn ze wel beter en hebben ze meer kansen gehad volgens mij, hopelijk kan Feyenoord scoren en de voorsprong dan behouden. We zullen zien

Die lichte overtreding was niet eens een lichte overtreding  ???

::jaja:: onterechte rode kaart, heel licht duwtje tweede geel in mijn ogen, terwijl de overtreding van Manu een gele was met een rode rand. Scheids meet beetje met twee maten. Verder was ADO misschien iets beter, 2x de lat geraakt en wat losse kansjes en Feyenoord 1 echte grote kans en 2 kansjes die voor doel langs gingen. Dus redelijk gelijk opgaand. Afwachten hoe Feyenoord omgaat met de man meer situatie. Denk dat er nog wel meer kaarten gaan vallen gezien het spelbeeld...

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #2895 Gepost op: 10-08-2014, 13:25:35 »
::jaja:: onterechte rode kaart, heel licht duwtje tweede geel in mijn ogen, terwijl de overtreding van Manu een gele was met een rode rand. Scheids meet beetje met twee maten. Verder was ADO misschien iets beter, 2x de lat geraakt en wat losse kansjes en Feyenoord 1 echte grote kans en 2 kansjes die voor doel langs gingen. Dus redelijk gelijk opgaand. Afwachten hoe Feyenoord omgaat met de man meer situatie. Denk dat er nog wel meer kaarten gaan vallen gezien het spelbeeld...

Hopelijk vallen er ieder geval geen rode kaarten voor Feyenoord, En wanneer ze op voorsprong komen hoop ik niet dat ze lui achterover gaan hangen omdat ze voor staan en met een man meer situatie. Dan vraag je om problemen en dat gebeurd bij Feyenoord helaas wel vaker
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2896 Gepost op: 10-08-2014, 13:25:50 »
Samuel Eto'o is dit weekend ook bij PSV aangeboden. Dat heeft Marcel Brands, technisch manager van de Eindhovenaren, zondag gezegd bij FOX Sports. De Kameroener is ook met Ajax in gesprek over een mogelijk contract.

Brands heeft de vertegenwoordigers van Eto'o laten weten dat PSV reeds voorzien is op die positie. Hij zei ook dat Eto'o minimaal twee miljoen euro netto wil verdienen.

 ;D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2897 Gepost op: 10-08-2014, 13:27:51 »
Sterkte Bjorrn

Van der Hoorn speelt

...

Das toch die man van

You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2898 Gepost op: 10-08-2014, 13:29:51 »
:P haha, kan ik mn Toto nog aanpassen naar de 3e winst op rij in de Arena voor Vitesse?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #2899 Gepost op: 10-08-2014, 13:40:57 »
:P haha, kan ik mn Toto nog aanpassen naar de 3e winst op rij in de Arena voor Vitesse?

 ::rofl:: Ik ga het ook overwegen denk ik.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela