Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 979522 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Eredivisie
« Reactie #240 Gepost op: 17-03-2008, 22:32:44 »
volgens Guikie gaat Vitesse failliet ::oink:: heb heel internet afgespeurd... niks over te vinden 8)

hier   ::)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Eredivisie
« Reactie #241 Gepost op: 18-03-2008, 17:14:45 »
Morgenavond de Topper PSV-Ajax  ;D
PSV moet winnen!  ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #242 Gepost op: 18-03-2008, 20:23:04 »
Morgenavond de Topper PSV-Ajax  ;D
PSV moet winnen!  ;D
ZAL  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #243 Gepost op: 18-03-2008, 21:11:49 »
GAAT  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #244 Gepost op: 18-03-2008, 21:15:53 »

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #245 Gepost op: 20-03-2008, 23:16:43 »
bijna  ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #246 Gepost op: 6-04-2008, 12:04:06 »
KNVB-voorzitter en UEFA-bestuurslid Mathieu 'Jeu' Sprengers is op 69-jarige leeftijd overleden. Hij was al enige tijd ernstig ziek.

Van 1980 tot 1990 was Sprengers actief als voorzitter van VVV-Venlo en in 1993 volgde hij bij de KNVB Jo van Marle op als voorzitter. Hij was vice-voorzitter van het organisatiecomité van EURO 2000 en datzelfde jaar werd hij bij de UEFA penningmeester. In 2007 werd Sprengers niet in die functie herkozen, maar wel bleef hij lid van het bestuur.

Sprengers zou aan het eind van het jaar conform de KNVB-regels als voorzitter aftreden omdat hij dan de leeftijd van 70 jaar zou hebben bereikt.

 ::oink::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #247 Gepost op: 7-04-2008, 09:23:58 »
Gert Jan Verbeek gaat van Heerenveen naar Feyenoord  :-\\ (en denkt daarmee bij een betere club te komen ???)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Eredivisie
« Reactie #248 Gepost op: 7-04-2008, 11:29:46 »
Heerenveen wilde zijn contract niet verlengen, dus hij zou aan het einde van het seizoen hoe dan ook weggaan. Dat is dom van Heerenveen, want volgens mij deed Verbeek het er prima.

Dus hij heeft groot gelijk dat hij nu bij Feyenoord tekent; en Feyenoord heeft groot gelijk dat het Verbeek wil.

Edit: Kijk, dit schrijven ze erover op de Friese Wikipedia:
Citaat
Yn desimber 2007 krijt Verbeek te hearren dat syn kontrakt net ferlinge wurd. Sadwaande moat hy oan 'e ein fan it seizoen 2007/2008 in nije wurkjouwer sykje. Of en wêr't hy yn de takomst trener wurdt is noch net bekend.

Als hij toch op zoek moet naar een 'nije wurkjouwer', dan is Feyenoord niet zo'n gekke keuze.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2008, 11:33:01 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Eredivisie
« Reactie #249 Gepost op: 10-04-2008, 09:13:11 »
Hé Guikie, je club heeft een talentvolle Tielse voetballer vastgelegd, die van dezelfde middelbare school komt als ik!  ::ok::  :D ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Eredivisie
« Reactie #250 Gepost op: 10-04-2008, 17:21:05 »
Hé Guikie, je club heeft een talentvolle Tielse voetballer vastgelegd, die van dezelfde middelbare school komt als ik!  ::ok::  :D ::ok::

 :D Nou hopen dat het ook echt een talentje wordt ::jaja:: .. Heb dr vertrouwen in  :D ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #251 Gepost op: 11-04-2008, 16:47:09 »
kakko,we zijn er bijna  ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #252 Gepost op: 11-04-2008, 16:51:50 »
misschien kunnen we hem al bovenhalen?


Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #253 Gepost op: 13-04-2008, 17:56:21 »
 ::oink:: Nog niet  :\'(

Met dank aan de groningen supporters  ::ohno::
Maarja ik vond wel dat ze kampioen moesten worden door te winnen, niet door afhankelijkheid van anderen.
Volgende week laatste kans.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #254 Gepost op: 13-04-2008, 19:40:35 »
::oink:: Nog niet  :\'(

Met dank aan de groningen supporters  ::ohno::
Maarja ik vond wel dat ze kampioen moesten worden door te winnen, niet door afhankelijkheid van anderen.
Volgende week laatste kans.
ik heb idd iets gelezen,maar wat is er precies gebeurt daar in Groningen?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #255 Gepost op: 13-04-2008, 20:14:59 »
ik heb idd iets gelezen,maar wat is er precies gebeurt daar in Groningen?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Brand zorgt voor chaos in stadion Groningen


GRONINGEN - Een tribunebrand in het stadion van FC Groningen heeft zondag voor aanvang van de voetbalwedstrijd FC Groningen - Ajax voor een chaotische situatie gezorgd. Terwijl beide teams het veld opkwamen, begonnen supporters zich op de Noord-tribune in veiligheid te brengen.

Stadionbrand Groningen  

De wedstrijd is zondag afgelast. Na overleg tussen de betrokken partijen bleek volgens algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen dat het onverantwoord was om te spelen. 

Toiletpapier

"Supporters van FC Groningen gooiden voor de wedstrijd met brandende toiletrollen. Omdat er meer toiletpapier over de tribunes was gegooid, ontstond er al snel een brand.

Toen de spelers het veld op kwamen, werd er nog meer gegooid waardoor het vuur snel omhoog de tribune opkroop.

Gewond

Twintig mensen zijn gewond geraakt. Het merendeel had last van ademhalingsproblemen. Een man brak een enkel toen hij van de tribune het veld op sprong. Een andere supporter liep brandwonden op.

In totaal moesten vier mensen zich laten behandelen in een ziekenhuis, zo is bekendgemaakt op een persconferentie in het stadion.

Vuur

Volgens burgemeester Jacques Wallage van Groningen is het vuur veroorzaakt door in brand gestoken toiletrollen. Aanvankelijk ontstonden er kleine brandjes, maar het vuur breidde zich al gauw uit.

De recherche gaat onderzoeken of er een dader voor de stadionbrand kan worden aangewezen, zei Wallage zondagmiddag tijdens de persconferentie.

Camerabeelden

Volgens de burgemeester zijn er camerabeelden waarmee is na te gaan of er "een individu aangewezen kan worden die onaanvaardbare risico's heeft genomen." Mocht dit zo zijn, dan volgt er een strafrechtelijk onderzoek, aldus de burgemeester.

Wallage zei dat de situatie van de gewonden niet zorgelijk is. De burgemeester was verontwaardigd over de brand. "Dit is niet wat je verwacht als je naar een voetbalwedstrijd gaat."


bron nu.nl
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #256 Gepost op: 13-04-2008, 22:20:39 »
En woensdag wordt de wedstrijd ingehaald MET publiek. Geef ze nog een beloning ook.  ::niet-ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #257 Gepost op: 14-04-2008, 06:09:05 »
 Ow ook nog brand  :o  ik dacht dat het met t-shirts te maken had.Op een vlaamse voetbalsite las ik dat men t-shirts verkocht met "f**k you Ajax" erop,en woensdag ofzo waren er al 2000 de deur uit.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Eredivisie
« Reactie #258 Gepost op: 14-04-2008, 09:57:58 »


Schandalig dat het tuig dat dit op z'n geweten heeft, woensdag waarschijnlijk gewoon weer in het stadion zit.  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Vreemd detail: Gisteren beweerde de KNVB dat een reglementaire 0-3 nederlaag niet mogelijk is, omdat dat alleen in de beker kan, maar niet in de competitie. Een paar maanden geleden dreigde diezelfde KNVB nog een 3-0 nederlaag toe te kennen aan Ajax (tegen PSV), wanneer Ajax er niet in zou slagen binnen een bepaalde termijn (een maand) een inhaaldatum te vinden voor de wedstrijd die vanwege de politiestaking was afgelast.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het prima dat deze wedstrijd nu alsnog gespeeld moet worden, want het is natuurlijk belachelijk als je een eventuele titel zou moeten winnen door wedstrijden níet te spelen. Maar dan moet de KNVB dus zelf ook niet meer met zulke rare dreigementen komen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Eredivisie
« Reactie #259 Gepost op: 14-04-2008, 14:22:50 »
Behoorlijk Stom IDD, en die mensen die die rollen aanstaken kregen zelf ook nog problemen met hoofd- en maagpijn.
Eigen schuld!  ::niet-ok::