Poll

RN F1 Manager 2024?

Ja ik doe mee!
9 (90%)
Ik weet het nog niet
1 (10%)
Nee ik doe niet mee
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Auteur Topic: Realitynet F1 Manager 2023  (gelezen 3083 keer)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Realitynet F1 Manager 2023
« Reactie #120 Gepost op: 2-12-2023, 13:11:45 »
Gefeliciteerd Tim!
En anderen dank voor de organisatie! Top gedaan.

Wat betreft F1 spellen: ik merk bij mijzelf (puur persoonlijk dus) dat ik er veel minder plezier aan beleef dan aan de wielerspellen. Hier was ik tweede en bij Scorito heb ik zelfs een gouden bekertje gescoord, maar in beide gevallen weet ik dat mazzel veel meer dan bij bijvoorbeeld wielerspellen (waar het natuurlijk ook al behoorlijk mee moet zitten) van doorslaggevende aard is geweest.
Op dit moment denk ik niet dat ik volgend jaar aan een F1 spel meedoe (ook niet op Scorito), maar ik ben vaker van mening veranderd :-).

En de seizoensevaluatie: waar ik vroeger altijd 100% pro Max Verstappen was, merk ik dat dit nu een beetje weg ebt. Races zijn niet spannend, hij wint gewoon teveel. De laatste races van het seizoen heb ik ook maar half bekeken. Ook supporter ik een topsporter gemakkelijker als die ook sociaal bewogen is en een relativerend kan zijn. Dat miste ik dit jaar (en eigenlijk ook vorig jaar) bij Verstappen meer dan idaarvoor.
Op dus naar volgend jaar met hopelijk een ander seizoen!
« Laatst bewerkt op: 2-12-2023, 13:13:53 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet F1 Manager 2023
« Reactie #121 Gepost op: 2-12-2023, 13:24:16 »
Gefeliciteerd Tim ::bravo::

Eens met Nieky.
Ik denk dat je niets moet veranderen, ja als RB weer een goede auto bouwt is Max de obvious choice maar daarachter kan je alles kiezen. Achter Max zat het superdicht bij elkaar. Keuzes genoeg.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Realitynet F1 Manager 2023
« Reactie #122 Gepost op: 2-12-2023, 20:07:38 »
Gefeliciteerd Tim!  ::bravo::  ::bravo:: en VK, Michael90 jullie ook  ::bravo::

Wat mij betreft mag de opzet van categorieën zoals die nu is ook zo blijven.

Voorstel tot iets meer dynamiek in de standen tussendoor:

Bonuspunten toekennen voor coureurs die raceplekken winnen t.o.v. van de startgrid-positie. Start een coureur b.v. vanaf P13 en hij eindigt als 4e dan krijgt deze 13-4=9 punten extra. Aanvallend rijden wordt dan beloond. Dit betekent natuurlijk wel weer veel meer administratie voor jullie als organisatie, dus als dat niet haalbaar is snap ik dat heel goed.

Als jullie 2024 voorelkaar krijgen doe ik zeker weer mee!

Rest mij Tim en MV te bedanken voor de organisatie.  ::confettie::
Winnaar Klassiekers Pool 2023