Auteur Topic: Mijn vieze vette vervelende baas  (gelezen 10240 keer)

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vieze vette vervelende baas
« Reactie #20 Gepost op: 16-03-2005, 18:13:12 »
Ik had begrepen dat dat meisje dat er deze week uit is gegaan en die van vorige week dat dat inderdaad acteurs zijn. Of de rest ook acteurs zijn weet ik niet.
Maar het was inderdaad weer echt super hilarisch. Haha en dat hulpje van die baas, die David heet ie geloof ik, die is echt zo grappig. 'k Ben zeer benieuwd wat er allemaal nog gaat komen hoor.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 22-03-2005, 19:36:57 »
Vanavond weer ;D, niet vergeten te kijken Door ;D

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 23-03-2005, 12:04:11 »
Hij was weer super. Ik moest weer zo lachen. Sjonge maar 'k heb me wel geërgerd aan die meiden, die half naakt daar dingen gingen verkopen.

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 23-03-2005, 12:32:26 »
Vanavond weer ;D, niet vergeten te kijken Door ;D

Ik was vrij! :D
Owowow wat genant he, hoe ver kan je gaan op televisie. Ik vond het al slutty maar toen dat truitje ook nog uit ging en ze in haar kantentopje stond was ik echt shocked. Walgelijk gewoon. Maar ja aan de andere kant,   zíj doet het voor een opdracht. De mensen die uitwasbaar WCpapier kopen alleen maar omdat zij met dr borsten staat te zwieren.... Die zijn eik nog erger.
Ik vond het weer cool hoor. Arme Damian wordt steeds nerveus als die vent maar naar hem kijkt. En damian is juist zo schattig ::love::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 23-03-2005, 13:26:22 »
t Was idd soms te genant voor woorden ja, maar wat moet je als je biologische tampons of uitwasbaar WC papier wil komen? Wie wil dat in hemelsnaam hebben? Dit heeft niks met een baan verdienen meer te maken, puur vermaak ;D

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 23-03-2005, 13:36:36 »
t Was idd soms te genant voor woorden ja, maar wat moet je als je biologische tampons of uitwasbaar WC papier wil komen? Wie wil dat in hemelsnaam hebben? Dit heeft niks met een baan verdienen meer te maken, puur leedvermaak ;D

;D

Hehe ik vond dat 'verzin-een-exit-slogan-voor-me' ook erg wreed. >:D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 23-03-2005, 13:38:25 »
Ja die was ook leuk ... de een was nog slechter dan de ander ::rofl::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 23-03-2005, 16:13:09 »
Ja geweldig, hoe 'ie er bij keek ook. En dan dat ze net gingen doen, of ze die ene slogan niet snapten en die ander het uitleggen. Ik vind die acteurs zo knap, ik zou echt zo moeten lachen om die mensen.  ::rofl::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 29-03-2005, 23:07:06 »
Ik heb me kapot gelachen vandaag, dat paintballen was echt hilarisch ::rofl::. En dat Mr Todd ging basketballen, eerst bakt hij er niks van, maar gaat wel een weddenschap voor 1000 dollar aan ... de beste man heeft op basketbal gezeten ;D

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 30-03-2005, 01:05:31 »
ik ehhhh :-[

:(

Zaterdag was het he? ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 30-03-2005, 09:32:13 »
 ::jaja::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 31-03-2005, 15:00:42 »
Sterker nog hij was semi-prof basketballer. Echt hilarisch en dan die opmerkingen die 'ie erbij maakte. Haha en die David die begint ook steeds opdringeriger te worden naar die Damian toe. Echt super.

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 11-04-2005, 16:33:52 »
wat zijn vrouwen toch vals! Whitney en Annette waren gewoon close tot het moment dat ze hun eigen hachje moeten redden. dat ze voor zichzelf kiezen ala, dat snap ik ook nog wel maar de manier waarop! :o Elkaar gewoon met de grond gelijk maken en de meest smerige uitspraken over elkaar doen. Echt niet te geloven hahahhaa wat een secreten zeg.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 11-04-2005, 16:49:05 »
Dat was echt hilarisch, wat een valse krengen zeg. De beste vriendinnetjes uithangen, maar ze maken elkaar voor vanalles en nog wat uit, als het om de baan gaat. Echt ongelooflijk. Ben wel blij dat Whitney eruit is, ik mocht haar niet.

Vond de opdracht ook erg leuk, vooral de hulpjes van Mr. Todd waren erg opdreef. Zijn vrouw, die met die lampenkamp en later dat gedoe over dat die mannen waren gaan golfen (en die ene die zonder zich in te houden gewoon zegt dat Todd niet was komen opdagen en met de meiden op de boot zat) was vreselijk grappig. En poor Damian, ik weet niet meer wie op het idee kwam over een homosexuele kunstenaar die worstelt met z'n gevoelens, tsja met David daarbij vraag je op problemen ;D

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 11-04-2005, 17:30:55 »
Ja Whitney inderdaad een ongelooflijke arrogante bitch die wel degelijk met haar borsten de boel wil regelen. ::niet-ok::

::rofl:: Ja Miss Todd met haar lampekap ::rofl:: Zo vals en zo leuk!
En "I need to make a phoncall quick" was ook zo leuk.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 14-04-2005, 17:39:31 »
Dinsdag was ook weer top. Hahha plastische chirurgie voor dode mensen en landmijnen als huisbeveiliging, hoe komen ze erop.

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 16-04-2005, 15:31:41 »
Die zoon van Todd is zo irritant, ik zou gillend weglopen als mijn latere baas zo iemand in dienst had.

Ze hebben dinsdag echt de goede eruit gestuurd, hij was gewoon de beste van die drie, maar nu snapt de rest er helemaal niks van, kortom nog meer verwarring en dat maakt het programma nog leuker.

Nu er volgende week 2 uit gaan, zal het programma niet zo lang meer duren denk ik?

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 16-04-2005, 15:40:17 »
Ik wist dat ik iets vergeten was deze week, thanks voor de reminder Dais ;) Waar zou ik zonder jou zijn, vanavond ff kijken maar dan.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 16-04-2005, 15:45:02 »
Graag gedaan Door! :) (maar vergeet Mloesje niet, we zijn met 3 die kijken ;D)

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 17-04-2005, 17:21:25 »
Ja! :D

Heb inmiddels ook gegeken, lachen weer. pffff wat een rotopdracht. Dat zoontje van de baas moeten ze echt verzuipen een keer, hij is echt enorm irritant.
Balen dat Doug eruit is! Ik vind annette maar een vals kreng ook. Bij die negatieve oneliners over elkaar bleek ook maar dat ze een kreng is, die mannen verzonnen echt niet zulke negatieve dingen.
Wie gunnen jullie de overwinning eik?
Ik ga voor Damian geloof ik. ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!