Auteur Topic: Hollands Next Top Model  (gelezen 14729 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hollands Next Top Model
« Reactie #60 Gepost op: 17-12-2007, 22:04:03 »
Ik heb alle afleveringen gezien, maar dit kijk ik niet. Ik erger me altijd dood aan van die liveshows waar het publiek dan moet stemmen enzo. Ik lees wel op internet wie er heeft gewonnen. Echt stom dat het weer zo gaat, ze moeten zeker weer geld verdienen ofzo.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hollands Next Top Model
« Reactie #61 Gepost op: 17-12-2007, 22:11:30 »
En het is dus Cécile geworden....ik had het eigenlijk niet verwacht omdat ik vanavond Kassandra beter vond overkomen, maar desalnietemin heeft Cécile een hele mooie uitstraling en heeft ze verdient gewonnen ::bravo::

Tja ik vind dat gestem dus ook niks, maar was allang blij dat de jury van de afgelopen tien afleveringen dus ook nog iets in te brengen had. Dat zouden ze bij veel meer programma's moeten doen.

ps viel het mij nu alleen op of liep Carmen zover met haar buik naar voren dat ze wel zwanger leek. Wat loopt dat mens toch raar zeg ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hollands Next Top Model
« Reactie #62 Gepost op: 17-12-2007, 22:56:53 »
Mooi dat het Cécile is geworden, die gunde ik het van deze drie het meest  ::bravo::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hollands Next Top Model
« Reactie #63 Gepost op: 18-12-2007, 10:16:10 »
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH! ::bravo:: ::feest::
Tell me what your telescope says

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hollands Next Top Model
« Reactie #64 Gepost op: 18-12-2007, 11:53:08 »
Ik kreeg sterk de indruk dat Carmen een beetje te diep  in het glaasje had gekeken  :-X, vond haar echt vreemd overkomen gisteravond.
En ben blij dat Cecile heeft gewonnen , vond ik echt de leukste ::bravo::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Hollands Next Top Model
« Reactie #65 Gepost op: 18-12-2007, 12:01:30 »

ps viel het mij nu alleen op of liep Carmen zover met haar buik naar voren dat ze wel zwanger leek. Wat loopt dat mens toch raar zeg ::ohno::

dat vond ik ook ja!
ze liet zichzelf volgens mij niet van haar beste kant zien, want ze kwam idd een beetje raar over  :-\\ zullen wel een hoop zenuwen zijn geweest.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hollands Next Top Model
« Reactie #66 Gepost op: 12-09-2022, 22:37:41 »
Oef, wat is het dertiende seizoen goed zeg tot nu toe! Loiza doet het verrassend goed, juryleden zijn fair en toegankelijk, modellen zijn allemaal uniek en wat een budget?! Het heeft nu eindelijk na 12 seizoenen die frisse internationale look en feel. Top! ::bravo::
🜃

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Hollands Next Top Model
« Reactie #67 Gepost op: 13-09-2022, 17:58:44 »
Loiza doet het erg leuk! Ze is inderdaad erg toegankelijk en ook betrokken bij de modellen.

Het budget ligt laag, dat is te zien aan de shoots. In afl. 3 staan ze voor een paar hooibalen, in afl. 2 voor een wit doek en in afl. 1 gewoon voor een random muur. Geen uitdaging (meestal was een shoot een echte 'challenge'), maar misschien komt dat nog, ze gaan nog naar uit buitenland.

Jurylid Guillaume Philibert: "Sorry jongens ik ben wat later op de set, ik had een bruiloft op Ibiza". Die zit er dus voor de aandacht.

Ik ben voor Lando! ::love::