Ik heb al die series wel gezien. Schandalig gewoon, hoeveel jeugd spul ik heb gezien

Vooral van David de Kabouter was ik onder de indruk, geloof ik. Fregglerock vond ik een beetje eng. Ik heb nooit van poppen gehouden op die manier. Ik vond het altijd eng dat van die gekke kleine poppen leefde enzo..voor mij stonden ze gelijk aan een kruising tussen Gremlins en IT

Ik heb een behoorlijk stuk van dit topic doorgelezen maar kwam nergens de Gummiberen tegen. Wel de troetelberen, maar die waren weer net ff anders.
Ja, ken ik ook

Volgens mij heette dat de Wuzzels ofzo.
Ja, ik heb nog zelfs een heel dun kinderboekje ervan in huis. En ik had vroeger ook die paarse olifant-kangaroe als knuffel.
Beestenbos is boos!
Keek ik ook altijd (hebk mss al ergens aan het begin van dit topic gezet...).
Ken ik ook nog. Ik vond het niet altijd zo leuk, omdat de reis naar de andere bos zo lang duurde en er veel van die beestjes de pijp uit gingen. Ook vond ik het zielig dat de blauwe/grijze vos die eigenlijk aardig was, in de nek werd aan gekeken door de rooie.
Pim de Penguin..ik herinner de titel song half nog. Ik vond het einde zo zielig (ik geloof dat ik de helt van mijn kinder jaren heb gespendeerd met het zielig vinden van fictie karakters

). Ja, voor Pim kwam het weer goed, maar een deel van die volwassen penguins.. Telekids is ook wat jeugd sentiment voor mij. Ik herinner mij nog een show met Linda de Mol, dat ze met een of andere hond presenteerde. Bijna een soort van Samson en Gert

. Ik weet nog dat ik helemaal geintrigeerd was door Inpsector Gadget, vooral door Penny met dat computer boek. Ik vond haar zo slim

Candy Candy had m'n zus een bedovertrek set van, net als de smurfen. Ik weet nog heel vaag wat van Candy Candy, met die enorme blonde staartjes en die witte(!) wasbeer.