Auteur Topic: Het Perfecte Plaatje  (gelezen 24483 keer)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #180 Gepost op: 8-12-2022, 08:00:26 »
Indrukwekkende aflevering vond ik! De drieluiken van Tina en Linda vond ik echt sterk! Tina zie ik nog wel winnen ook met de groei die ze doormaakt. Linda zakt soms wel een beetje in, maar is nog steeds goed tot zeer goed.

Leuke verwijzing naar de Verraders in het filmpje van Tijl aan Geraldine.  ::tandpastasmiley::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #181 Gepost op: 8-12-2022, 13:11:36 »
Ik ben ook onder de indruk van Tina de laatste afleveringen, dit had ik echt niet verwacht.
Het ontbreekt Trijntje aan creativiteit, dat was in deze aflevering wel heel duidelijk. Tina's brein werkt heel anders, en die van Geraldine en Linda ook, daar krijg je veel intrigerendere foto's mee. Bij vrijheid denk je al snel aan (de Tweede wereld-)oorlog en zo'n begraafplaats. Zonde ook om alledrie de foto's daar te maken. Een drieluik wordt veel interessanter als je iets verder moet zoeken qua verband.
Goeie truc van Geraldine trouwens ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #182 Gepost op: 14-12-2022, 22:00:01 »
Volgens mij waren de dames een beetje overdonderd door het prachtige land. Voor een halve finale was dit best teleurstellend. :-\\

Hopelijk volgende week revanche.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #183 Gepost op: 14-12-2022, 22:10:34 »
Ik ga de aflevering nú kijken. Ben echt benieuwd of ik naast mooie shoots ook veel bekende plekken ga zien.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #184 Gepost op: 15-12-2022, 22:00:03 »
Volgens mij waren de dames een beetje overdonderd door het prachtige land. Voor een halve finale was dit best teleurstellend. :-\\

Hopelijk volgende week revanche.

Ik heb alleen het laatste stuk gezien, vnl de beoordeling van het tweeluik. ik had niet de behoefte om de hele aflevering terug te zien, en ik weet eigenlijk ook niet of ik de finale wel ga kijken volgende week. Het is een groot contrast met Stefano en Bibi mbt kwaliteit , en ook minder leuk dan met Patrick en Frits.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #185 Gepost op: 21-12-2022, 20:24:13 »
Ik ga het sluitstuk weer uitgesteld kijken. Maar wat ik nu al kan zeggen, is dat ik het decor van de finale-foto's echt helemaal perfect vind. De zuidkust van IJsland met enkele iconische rotspartijen. GoT-liefhebbers zullen het zeker herkennen.

En bij mij roept het herinneringen op aan mijn meivakantie in 2019.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #186 Gepost op: 22-12-2022, 20:42:05 »
Wat was het tof dat de finale in IJsland was. Nog geen twee maanden geleden stond ik zelf op veel van deze plekken.  ::love:: Ik moest wel lachen bij dat strand waar Geraldine haar mode shoot moest maken. Toen wij daar kwamen moesten we zeker twee meter bij het water vandaan blijven volgens onze gids, want anders zou het water ons kunnen meenemen en dan zouden we nooit meer teruggevonden worden. Wij hadden toen al het idee dat ze misschien enigszins overdreef....  Ja, je moet waarschijnlijk niet komen daar waar het water op de rotsen slaat, dat moet je in Nederland ook niet doen bij golfbrekers.

Oh en die paardjes uit de vorige aflevering, mochten we geen pony's noemen van onze gids, maar je kunt me nog meer vertellen, dat zijn gewoon pony's.  ::rofl::

Maar, ik moet wel zeggen inderdaad dat het niveau van dit jaar me ook wel tegen viel. Bij de laatste vier zaten eigenlijk alleen maar mensen die voortdurend erg wisselvallig hebben gepresteerd. Ik had het uiteindelijk Tina nog wel gegund, maar die was natuurlijk helemaal verschrikkelijk wisselvallig.

Oh ja en het Noorderlicht fotograferen is echt nog wel een dingetje, want met het blote oog zie je dat helemaal niet zo goed. Juist door het maken van foto's zie je echt die felle groene kleur, heel bizar. Dus je weet eigenlijk niet wat je nou aan het fotograferen bent en moet werken met een extra lange sluitertijd. Met mijn iphone was het niet te doen in elk geval.  :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #187 Gepost op: 22-12-2022, 21:15:14 »
Het verhaal van die gids kreeg ik ook te horen destijds. Het staat ook op de borden daar. Het heeft te maken met de stroming  van het water, en de samenstelling van de bodembedekking, die kleine steentjes. Kirsten, de gids waarschuwde er voortdurend voor. Wist je trouwens dat die smalle, spitse rots op dat strand model heeft gestaan voor de Hallgrimskirkja in Reykjavik? Ik bedoel dus niet op het strand, die rots staat in het water.
« Laatst bewerkt op: 22-12-2022, 21:21:42 door Bodejos »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #188 Gepost op: 22-12-2022, 22:48:38 »
Prachtige locaties in IJsland, dit wekt wel reislust bij mij op ::jaja::

Linda de terechte winnares over de hele reeks gezien (en ook in de finale). Gefeliciteerd!

Leuke kandidaten. Wat is Tina toch fantastisch ::love::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #189 Gepost op: 22-12-2022, 23:33:16 »
Goed plan om er eens heen te gaan, enige nadeel is dat je er niet over land heen kunt.