Auteur Topic: Het Perfecte Plaatje  (gelezen 24477 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #60 Gepost op: 26-11-2020, 08:10:57 »
Bert terecht door, hij had echt de mooiste cover, hele goeie foto.
Soy had de slechtste foto, maar Bibi had de slechtste cover, met dat kader en die veel te zoete kleurtjes voor de Handyman. Bovendien had Bibi wel wat meer afgestraft mogen worden voor haar gevaarlijke gedrag in de eerste shoot.

Maar ik vind Soy leuk en Bibi niet, dus misschien kijk ik niet zo objectief.


Op zich had Soy wel het beste model voor zijn thema, en op Romee na het meest ervaren model denk ik. De rest paste allemaal niet bij de thema's.
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #61 Gepost op: 28-11-2020, 12:56:39 »
Ik snapte de eliminatie van Soy ook niet. Hij was een van mijn favorieten. In het eerste seizoen was de winnaar van de eerste opdracht immuun voor de eliminatie; waarom zijn ze daarvan afgestapt? Dan loonde het tenminste om die opdracht te winnen. Nu vanwege de extreme cijfers die gegeven worden (extreem hoog en extreem laag) kan het elke keer alle kanten opgaan. Tegelijkertijd was Soys foto ook gewoon niet goed en had er veel meer ingezeten.

Als ik dan kijk naar de overgebleven deelnemers:
- Bibi: bij haar lijkt het elke keer een toevalstreffer te zijn of een opdracht lukt. Ze heeft wel mooie foto's gemaakt, maar ik heb nog steeds niet het idee dat ze denkt en handelt als een fotograaf.
- Bert: blijft een beetje onhandig bij de opdrachten. Als een opdracht binnen zijn comfort zone ligt, maakt hij mooi werk. Bij opdrachten daarbuiten lukt hem dit niet, jammer! (En hij werd nu natuurlijk extreem gered door de hulp van Romee Strijd, die hem zowel bij de foto als bij de nabewerking heeft geholpen.)
- Janny: levert de laatste tijd steeds middelmatiger werk op. Elke keer is het net niet, niet slecht maar ook niet de wauw-factor.
- Stefano: de ultieme ontregelaar, weet door zijn creativiteit mooie foto's te maken, maar slaat hierin ook erg door. Wel heb ik bij hem het idee dat hij denkt als een fotograaf; hij past bewust fototechnieken toe in zijn werk.

Ik denk dat de finale tussen Stefano en Bert gaat zijn.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #62 Gepost op: 1-12-2020, 22:02:54 »
Bibi gaat weer goed, heeft ook weer veel geluk met haar model gehad. ::jaja::

Bert of Janny, ik durf het niet te zeggen. ::ohno::
::hypocriet::


Pfoe, gelukkig Stefano door! Hoop echt dat hij de finale haalt. ::ok::
🜃

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #63 Gepost op: 1-12-2020, 22:10:38 »
Nu hopen dat Bibi een keertje geen geluk heeft volgende week want ik zie een finale van Stefano tegen Janny wel zitten ::jaja::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #64 Gepost op: 1-12-2020, 22:11:30 »
Ik vond Janny deze aflevering niet zo heel erg goed/leuk. Dus ik zou het ook geen ramp vinden als Bibi in de finale staat. :-X
🜃

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #65 Gepost op: 1-12-2020, 22:26:12 »
Bibi was vandaag wel goed bezig. Terechte winnaar van deze aflevering. De eerste serie viel bij iedereen behalve Bibi wel tegen vond ik.

Die foto met Stefano erop was echt top! Maar inderdaad ook een fantastisch model hiervoor; daar had Bibi ook wel geluk mee.

Janny vind ik de laatste weken wat minder presteren dan in het begin (of de andere zijn beter geworden in verhouding...).

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #66 Gepost op: 1-12-2020, 23:01:21 »
Die finale hadden ze best met 3 kunnen doen. Het duurt nu wel heel lang
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #67 Gepost op: 1-12-2020, 23:05:44 »
Kandidaten lijken te vroeg gepiekt te hebben. Vond er op die geweldige foto van Bibi tijdens de horror shot niks geweldigs tussen zitten deze week. Terechte uitslag.

We hebben hier niet zo'n hoge pet op van Bibi, maar ik heb het idee dat we haar wat onderschatten.
Ze doet me denken aan een kandidaat uit een eerder seizoen.
Spoiler: seizoen 2 (klik om te tonen/verbergen)

Dit kan echt alle kanten nog uit denk ik. Ik zie geen uitgesproken favoriet.  ::ohno::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #68 Gepost op: 1-12-2020, 23:07:51 »
Ik vind de toon hier naar Bibi toe de afgelopen weken echt ontzettend respectloos  ::ohno::

Ze staat niet zomaar in de halve finale
Frankje Lapi

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #69 Gepost op: 1-12-2020, 23:15:15 »
Bibi gaat het steeds beter doen, al is het maar omdat ze tenminste wel de opdracht uitvoert (in tegenstelling tot de anderen). Haar dierenserie was tenminste een echte serie, met mooie foto’s en echte ‘wilde’ dieren. De anderen waren maar wat aan het aanrommelen. Twee totaal willekeurige foto’s verkopen als serie kan echt niet.

Haar foto’s deze week waren zeker geen toevalstreffer. Ja, ze had geluk met Stefano als model, maar ze doet het wel maar even. Het technisch goed uitvoeren van de foto is enkel de verdienste van Bibi.

Stefano’s foto van Bibi vond ik ook zeer geslaagd. Ik vond dat de jury wel heel streng voor hem was bij de jurering. Die foto’s van Bert en Janny sloegen gewoon nergens op, lelijk, niet griezelig. Bij hen was de jury nog opvallend positief.

Hebben de deelnemers te vroeg gepiekt? Misschien wel, of je moet concluderen dat de deelnemers minder (uitgebreide) training in het fotograferen krijgen dan in voorgaande seizoenen. Hierdoor leren ze minder bij.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #70 Gepost op: 2-12-2020, 12:32:56 »
Bibi keek met andere ogen naar de stad bij de dierenreeks. Haar vloggerservaring helpt daarbij denk ik. Maar dat is het onderscheid met de anderen. Ze doet soms aanstellerig en dat maakt haar irritant maar ze was overduidelijk de beste deze aflevering. Technisch is ze de beste. Stefano is creatiever. Janny is stoer (vorige week tot haar middel in het water, de week ervoor geen gemiep bij de militairen, nu geen kik mbt horror) maar niet goed genoeg.

Dat eekhoorntje en egeltje ::love::
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #71 Gepost op: 2-12-2020, 12:45:58 »
Ja, precies goed verwoord, Swifty  :) 
...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #72 Gepost op: 2-12-2020, 12:48:35 »
Trouwens: ik zou naar de poezenboot gegaan zijn  ::love::
...maar soms even niet :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #73 Gepost op: 8-12-2020, 20:27:01 »
Wie zou er toch de finale halen? Denk eerlijk gezegd Bibi & Stefano. Janny kan nog wel eens een hit or miss zijn.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #74 Gepost op: 8-12-2020, 20:32:10 »
Ik denk het ook... ::jaja::
🜃

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #75 Gepost op: 8-12-2020, 21:35:11 »
Heb zo'n vermoeden dat Bibi gaat winnen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #76 Gepost op: 8-12-2020, 21:35:39 »
Stefano gaat nu wel heel erg extreem  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #77 Gepost op: 8-12-2020, 21:57:54 »
Stefano op die naaldhakjes meid ik moest het inhouden ::rofl::. Die dacht en ik kan het ook dames.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #78 Gepost op: 8-12-2020, 22:02:18 »
Meh, ze melken het wel enorm uit zo... :(
🜃

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #79 Gepost op: 8-12-2020, 22:02:44 »
Meh, ze melken het wel enorm uit zo... :(

Als Janny wint rigged lol.