Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 96073 keer)

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #60 Gepost op: 13-03-2021, 23:05:04 »
Ik vind het een leuke eerste aflevering. Een leuke afwisselende groep. Ben blij dat Francis nog gebleven is, want ik vind haar erg grappig. Leuke groep verraders wel. Had sowieso wel Loek of Cees
verwacht. Diederik moet wel oppassen, want die wordt nu wel verdacht nu denk ik.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #61 Gepost op: 13-03-2021, 23:18:37 »
Ben positief verrast, leuk programma. Dit blijf ik wel volgen. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Verraders
« Reactie #62 Gepost op: 13-03-2021, 23:20:06 »
Het programma is ook trending op Twitter, hebben de makers toch goed voor elkaar. Verwacht ook wel hoge (1.5 miljoen?) kijkcijfers. Zeker met Lego als lead-in.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #63 Gepost op: 13-03-2021, 23:25:31 »
Holly Mae een goede keuze tot nu toe. Is niet te opvallend aanwezig. Soms iets te stil misschien.

Kees doet het ook goed ...maar ik dacht meteen dat hij als verrader zou worden gekozen. Lijkt me echt zo iemand waar iedereen op let. Niet zo handig. Wordt nu al verdacht door o.a. Loiza en Edson.

En Diederik... tja. Lijkt me een misser. Wil veel te graag. Snap helemaal niks van deze keuze ... was echt super voorspelbaar dat hij het zo zou gaan aanpakken. Waren echt wel betere verraders te vinden in deze groep.


Ik vond de edit trouwens prima. Muziek mag wel een tikje meeslepender.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Verraders
« Reactie #64 Gepost op: 13-03-2021, 23:29:49 »
Ik vond het in ieder geval wel goed dat we weten wie de verraders zijn, je leeft zo toch ook erg met hun mee, wat het programma wel interessant maakt. Daarnaast zou het denk ik te onoverzichtelijk worden met 18 kandidaten als je niet weet wie de verraders zijn.

Ik vind de opdrachten ook een goede afwisseling met het weerwolvenspel. Door de schilden, worden de elementen toch nog met elkaar verbonden en zal iedereen erg op zijn hoede zijn bij de volgende groepsverdeling. De opdracht van vandaag vond ik ook goed in elkaar zitten. één grote groep die vooral fysiek aan de slag moest en dan nog 2 kandidaten die in een geweldig parcour door de bibliotheek moesten manouvreren. En dan ook precies deze 2 kandidaten.  ;D

Op het begin was het nog een beetje traag met Tijl die 4 keer hetzelfde uitlegde, maar ik denk dat de komende afleveringen dat wel beter zal zijn. Ik vind de kandidaten in ieder geval erg leuk tot nu toe, al zijn het er nog wel veel. Francis is altijd geweldig, Diederik is altijd leuk en ik blijf groot fan van Loiza. Al vrees ik dat ze er alle drie nog wel eens snel uit kunnen liggen. Daarnaast vind ik Gertjan Verbeek ook wel een grappig contrast.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #65 Gepost op: 13-03-2021, 23:35:35 »
Ik vond het echt heel erg leuk. Mooie omgeving, leuke groep, leuke verraders, leuke opdracht. Ik ben enthousiast. Het zou niks voor mij zijn om mee te doen. Sowieso zou ik niet de verrader willen zijn, tijdens weerwolven vind ik het al pittig genoeg, maar nu moet je het nog weet ik hoe lang volhouden. Nou ja dat geldt ook voor de Mol in Widm natuurlijk. Maar ook als getrouw zou ik helemaal gek worden. Ik zou me echt steeds afvragen of ik niet vermoord zou worden en hoe dat dan gaat... Nee niks voor mij  ::rofl::

Ik vrees wel voor Diederik volgende week, die heeft echt veel te veel de aandacht op zichzelf gevestigd. Wel een beetje jammer dat Tijl daar nog eens extra aandacht aan ging besteden door doe veranderende energiestromen nog eens extra te noemen. Maar goed, zonder dat had de rest het ook wel door denk ik. Slimste zou denk ik idd zijn om Gertjan er nu uit te spelen. Wel jammer, want ik vind m hier eigenlijk best leuk.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #66 Gepost op: 13-03-2021, 23:39:44 »
Mooie aflevering! Ik blijf het zeker volgen  ::bravo:: ::bravo::

Ik verdenk Diederik, Kees en Holly nu  ::vergroot::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #67 Gepost op: 13-03-2021, 23:40:47 »
 ::rofl:: Ik zit in dezelfde tunnel Lama.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #68 Gepost op: 13-03-2021, 23:57:00 »
https://www.nu.nl/media/6121264/loiza-lamers-uitgeput-na-opnames-de-verraders-je-kunt-niemand-vertrouwen.html

^ Leuk interview met Loiza. Ze vond De Verraders mentaal veel zwaarder dan ER.

Lijkt me trouwens dat ze lang in het spel blijft.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #69 Gepost op: 14-03-2021, 00:04:10 »
Laserstralen in een bibliotheek, hoe verzin je het?

En Francis.  ::rofl:: ::bravo::


vooral de combinatie tussen die twee.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #70 Gepost op: 14-03-2021, 00:28:15 »
Ja leuk programma! ::ok:: Kwam inderdaad wat traag op gang.

Ik hoorde alleen maar de muziek uit DARK. ::love::
🜃

Online hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: De Verraders
« Reactie #71 Gepost op: 14-03-2021, 07:32:06 »
Ik verwacht dat de bannelingen en/of moordslachtoffers na hun exit nog wel één of andere rol hebben in het programma, aangezien Daan er in de chat erg vaag over deed.
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Verraders
« Reactie #72 Gepost op: 14-03-2021, 08:08:35 »
Zeker een leuk programma om te blijven volgen. Zo op het eerste gezicht ook een leuke groep kandidaten.
Wel hoop ik dat de verraders buiten hun nachtelijke moord ook verder een rolletje in het spel kunnen krijgen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Verraders
« Reactie #73 Gepost op: 14-03-2021, 09:11:16 »
Leuke openingsaflevering, mooie setting in de stoomtrein, het kasteel en het glooiende heuvellandschap ::ok::

Francis ::bravo::
Ook heerlijk hoe ze tegen Tijl en Gertjan in ging

Jammer van Daan :\'(
Gelukkig is Tijl niet al té aanwezig :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Verraders
« Reactie #74 Gepost op: 14-03-2021, 09:14:00 »
zoals meedoen met opdrachten of zo ???

ik vond het ook best leuk.
Dat Tijl in het begin alles 4x uitlegde is wel logisch. Als je eerst lego masters uitzendt zit niet meteen het allerslimste publiek voor de tv.
Diederik is in deze edit wel heel verdacht, dus zal er wel niet uitliggen volgende week.
Had graag meer van Daan gezien, jammer dat die eruit ligt.

Ik vond het fijn dat de eerste reclame pas na 40 minuten of zo zat. Al zie je dat vaak bij nieuwe programma's. Ze willen dan het zapp moment zo lang mogelijk uitstellen. Ben benieuwd of dat zo blijft.

Goede mix tussen spelletjes,  groepsgesprekken (ronde tafel en ontbijt tafel) en kleine groepjes geklets.  Ook wel handig dat die jeeptochtjes zich daar zo uitstekend voor lenen.

Voorlopig een dikke voldoende!
@lama ik tunnel met je mee :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Verraders
« Reactie #75 Gepost op: 14-03-2021, 10:31:04 »
Ondanks dat het natuurlijk 'gewoon' Weerwolven van Wakkerdam is, vind ik het programma toch origineel genoeg om het geen slap aftreksel te laten zijn. De scheiding Getrouwen en Verraders is prettig om te volgen, vooral ook omdat er niet nog talloze andere speciale rollen in het spel zijn. Wel verwacht ik dat er echt nog wel mogelijkheden komen om meer te weten te komen over de identiteit van de Verraders, en dan met name in de vorm van een troef.

Ik ben het overigens eens met dat het misschien wat langdradig was. Toch verwacht ik dat dat de komende afleveringen beter wordt: dit was toch een spelintroductie; het werkt niet om er meteen vol in te vliegen. De groep vind ik overigens echt fantastisch. Een mooie mix van persoonlijkheden, variërend van écht bekend tot 'wie is dat nou weer'. Perfect, als je het mij vraagt!

En die opdracht: niet te ingewikkeld en vermakelijk om te zien. Fantastische locaties, en dat gewoon in Nederland. Wat dat betreft ben ik zeker blij dat ze nu niet naar Schotland/Wales konden, wat volgens mij het oorspronkelijke plan was. Nederland of België mag vaker het decor zijn van dit soort programma's.  ;D

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #76 Gepost op: 14-03-2021, 11:12:38 »
Ik kende Daan niet, maar vond dat hij zich goed verweerde. Vooral de sneer aan het adres van kereltje Kazan kon ik wel waarderen.

Benieuwd wat ze met de verbannen kandidaten gaan doen. Vind het wel leuk dat dat nog onduidelijk is.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #77 Gepost op: 14-03-2021, 11:17:50 »
Benieuwd wat ze met de verbannen kandidaten gaan doen. Vind het wel leuk dat dat nog onduidelijk is.

Eerlijk gezegd denk ik dat die gewoon weg zijn.

Ik vond het ook een leuk programma en kijk zeker volgende week weer. ::jaja::
Ben alleen benieuwd hoe je nou dat zilver kan winnen, want er kan maar 1 iemand winnen begrijp ik? Wat als alle verraders zijn uitgeschakeld?

Holly is voorlopig het meest onder de radar. Als ze slim zijn sturen ze Gert-Jan weg, als ze Sinan wegsturen, komt de aandacht helemaal bij Diederik te liggen. Alhoewel je dan als Diederik zou kunnen zeggen, zie, de verraders proberen me verdacht te maken.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Verraders
« Reactie #78 Gepost op: 14-03-2021, 11:40:25 »
Ben alleen benieuwd hoe je nou dat zilver kan winnen, want er kan maar 1 iemand winnen begrijp ik? Wat als alle verraders zijn uitgeschakeld?

De drie kandidaten die overblijven, moeten in de ‘finale’ één persoon buitensluiten. De andere twee moeten vervolgens op een briefje aangeven of ze de buit willen delen of zelf willen houden. Zijn er twee delers, dan wordt de pot gedeeld. Is er toch eentje die de ander verraadt, dan krijgt die alles. Verraden ze elkaar dan gaat de volle schat naar degene die eerder werd buitengesloten. ::ok::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #79 Gepost op: 14-03-2021, 12:29:59 »
^ leuk! ::gordijn::

Eerlijk gezegd denk ik dat die gewoon weg zijn.
Ja... ik denk het ook. Vind het altijd zo laf ...een groot deel van de groep tegen 1 of een paar mensen. Het is bij mij vooral hopen tegen beter weten in dat ze nog iets terug kunnen doen, ook al liggen ze uit het spel.

Citaat
Holly is voorlopig het meest onder de radar.
Maar ze heeft wel moeite met pokerface op te zetten bij van die stressmomenten, viel me op. Ik snap eigenlijk niet dat ze niet verdachter is.

Ze wordt misschien snel onderschat.