Auteur Topic: Bestemming X  (gelezen 9415 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Bestemming X
« Gepost op: 21-02-2023, 00:58:58 »

Tien onbekende Vlamingen trekken op een spectaculaire en avontuurlijke roadtrip kriskras doorheen Europa. Reizend als groep hebben ze slechts één individueel doel: te allen tijde inschatten waar ze zich juist bevinden. De kandidaat die alle eliminaties weet te overleven en in de finale 'Bestemming X' als eerste vindt, wint het spel en gaat naar huis met een grote geldprijs.

Klik hier om naar de website te gaan

Zeker een aanrader om naar te kijken als je van speuren houdt, graag wat meer leert kennen over landen in Europa of kan genieten van molvibes!




Download links zijn verlopen
« Laatst bewerkt op: 27-10-2023, 18:44:07 door Brtdm »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Bestemming X
« Reactie #1 Gepost op: 21-02-2023, 01:32:31 »
Ik wilde een topic openen, maar je was me voor. Wat is dit tof zeg  ::ok:: En ik hoor een paar hele bekende woorden: niets is, wat het lijkt...  ::vergroot::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #2 Gepost op: 21-02-2023, 09:15:56 »
Helaas niet te kijken buiten België of via VPN, jammer!

Iemand die de afleveringen beschikbaar kan stellen? :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bestemming X
« Reactie #3 Gepost op: 21-02-2023, 13:50:10 »
Ik heb één minuut gekeken en dit ziet er meteen uit als een programma wat mijn top 3 in kan.

Ik kan het met de juiste VPN wel zien, maar VTM is niet de makkelijkste om video's van te downloaden.



Net de afleveringen bekeken.

Wauw

Lang geleden dat ik zo extreem heb genoten van een tv-programma. Vergelijkingen met De Mol zijn natuurlijk snel gemaakt. Goede opdrachten, niets is wat het lijkt en ik denk dat er nog genoeg bedrogen en gesaboteerd gaat worden in het vervolg. 

Fantastisch concept en een meesterlijke uitvoering! De blindeerbare brillen en ramen, alle misleiding. Ik had online al de eerste bestemming gelezen, ik had gelezen dat de makers zouden misleiden, en nog ben ik er totaal ingetrapt. Pas toen het winnende team de bus uitging had ik het pas door.

Ik heb de aflevering met bijna non-stop kippenvel gekeken en gaf onverwacht een staande ovatie toen het was afgelopen.  ::rofl::
Dit is hoe je een televisieprogramma maakt!

« Laatst bewerkt op: 21-02-2023, 18:59:56 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #4 Gepost op: 21-02-2023, 19:06:19 »
Ik heb hem net ook gekeken en zat met open mond naar de laatste 5 minuten te kijken nadat de bestemming bekend gemaakt was.  ::oink::

Ik ben nu al fan!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #5 Gepost op: 21-02-2023, 19:08:36 »
Hopelijk snel een download, klinkt veelbelovend. ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bestemming X
« Reactie #6 Gepost op: 21-02-2023, 19:30:36 »
De aftershow 'het complot' is ook een fijne aanvulling. Zo lag er gewoon een putdeksel met plaatsnaam bij dat kasteel. Je moet het maar net zien als kandidaat  ::rofl::

Het is bijna jammer dat je nog dezelfde aflevering het antwoord te horen krijgt. Als ze nou elke week beginnen met de ontknoping en exit, dan zouden we nog een week lang kunnen speuren naar alle hints en valse aanwijzingen.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2023, 19:34:44 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Bestemming X
« Reactie #7 Gepost op: 21-02-2023, 21:34:43 »
Leuk programma inderdaad!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bestemming X
« Reactie #8 Gepost op: 22-02-2023, 14:26:40 »
Nou, je verzint het niet, maar ik heb heel toevallig een linkje 'gevonden' om de aflevering te kunnen downloaden.
Ik zal het voor het overzicht toevoegen aan de beginpost.

Er zit nog wel reclame tussen, maar die kan je zo skippen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Bestemming X
« Reactie #9 Gepost op: 22-02-2023, 20:53:18 »
Bedankt voor de link . Heb pas het eerste deel voor de reclame gezien , maar wat een top programma . Super sjieke gadgets om je te desoriënteren .  Benieuwd of steffie gelijk heeft als ze zegt dat samenwerking geen voordeel zou hebben, ik denk dat je daar wel voordelen van kan hebben .


Update na de hele aflevering .  Zaaaaallllllliiiiigggg. Ik had al wel door dat er bedrog hier en daar zou zijn.
En dat niet was wat het lijkt was me ook al duidelijk . Gezien het feit dat Ze al 2 dagen onderweg zijn, had ik ze iets verder oostelijk  gezet. 

Als we de aftershow ook ergens in een download zouden kunnen krijgen is dat natuurlijk geweldig en idd is het beetje jammer dat we niet heel de week kunnen speuren en al meteen te horen krijgen waar we waren.  Maar voor de rest wat een geweldig format .

Update update, zo gecharmeerd dat ik zelfs mijn vpn weer geactiveerd heb .
« Laatst bewerkt op: 22-02-2023, 22:06:33 door Tarbozan »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Bestemming X
« Reactie #10 Gepost op: 23-02-2023, 10:32:57 »
Superfijn Brtdm, dankjewel! ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Bestemming X
« Reactie #11 Gepost op: 23-02-2023, 11:40:41 »
Heel goed programma ::respect:: Ik kijk eigenlijk bijna geen reality/gameshows meer naast De Mol en WIDM omdat het meestal veel van hetzelfde is, maar dit is veelbelovend!

Over Bestemming X nr. 1:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2023, 11:42:39 door Pac »
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bestemming X
« Reactie #12 Gepost op: 23-02-2023, 11:44:59 »
In Het Complot word er wel duidelijker uitgelegd hoe de kandidaten het konden weten.

Ik zal kijken of ik hem vanavond kan delen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Bestemming X
« Reactie #13 Gepost op: 23-02-2023, 11:52:38 »
Dat is het enige wat nog miste wat mij betreft, de uitleg van de hints. Nu was het alleen zo van:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Je kunt wel zien dat ze met een groot budget werken voor dit programma en er is gelukkig niet gekort op de spellenbedenkers ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2023, 11:55:27 door Pac »
...óf niet!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #14 Gepost op: 23-02-2023, 13:34:07 »
Over Bestemming X nr. 1:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline WPG

  • Forumlid
Re: Bestemming X
« Reactie #15 Gepost op: 23-02-2023, 14:29:42 »
De meeste VTM-programma's die voor VTM gemaakt zijn, zijn in NL gewoon te bekeken zonder VPN. Feit dat Bestemming X al meteen geblockt wordt, zou kunnen betekenen dat het format al verkocht is aan een zender binnen NL. Wel jammer dat alles zo omslachtig gekeken kan worden zo.

Heel gaaf programma, geen rip-off van De Mol en toch leuke gelijkenissen. Ik ben fan! Kijk zeker ook Het Complot wanneer je afl. 1 hebt afgekeken.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Bestemming X
« Reactie #16 Gepost op: 23-02-2023, 14:50:33 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Geen idee of dit format op zo’n korte termijn al verkocht is, maar het zou van mij zo op de Nederlandse tv mogen .  Een van de beste nieuwe programma s die ik in jaren gezien heb , maar wel iets wat denk ik vrij duur is in productie en of daar een zender zich zo direct aan wil verbinden valt te betwijfelen. Hulde in elk geval voor vtm om het wel te doen .

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bestemming X
« Reactie #17 Gepost op: 23-02-2023, 16:19:05 »
Het Complot is nu ook toegevoegd als downloadlink aan de beginpost.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Re: Bestemming X
« Reactie #18 Gepost op: 23-02-2023, 16:35:27 »
Bij mij doen de linkjes het helaas niet (probeer op mobiel en ziet er virus achtig uit, dus probeer het niet op pc), maar ben zeer benieuwd. Het klinkt als een soort geoguessr?
 ::joehoe::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bestemming X
« Reactie #19 Gepost op: 23-02-2023, 17:16:01 »
Ja, de downloadlocatie ziet er een beetje louche uit, maar ik kan verzekeren dat er geen virus in zit. Het werkt een beetje als we-transfer, maar dan geheel anoniem en de bestanden blijven (als het goed is) wat langer beschikbaar.

en tja, het heeft iets weg van geoguessr als in 'je moet raden waar je bent', maar ik kan het programma niet echt ergens mee vergelijken verder.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?