bij de avro afdeling staan de dropdown menus te veel naar rechts, alleen hoofdmenu staat netjes rechts.
yep, heb 't inmiddels verholpen (iets te haastig copy/paste gedaan...). Vanavond ga ik nog even werken aan een jaartal selector. Ook misschien niet onhandig

Op mijn mac doet tie ook heel raar. Op de pc op het werk heb ik er zowat geen problemen mee, maar op de mac als ik de pagina opstart zeg maar dan krijg ik al een of andere foutmelding en als ik met mijn muis links sta dan word het linkse balke met de namen die online zijn enzo helemaal uitgerekt naar rechts, als ik naar beneden ga zie ik 10x het menu staan enzo. Heel stom. Maar op andere internetpagina's heb ik dat probleem niet. Zijn jullie soms anti-mac ofzo

Stuur me een Mac op, en ik maak de site 100% Mac compatible

Je zult wel begrijpen dat daar voor mij een probleem ligt. Ik test de site op IE 4, 5, 5.5 en 6 en ook op NS 4.7, 6 en 7, maar IE voor Mac lukt mij dus niet (zonder een paar ruggen te moeten investeren

). Om vooral de Mac-haters
niet tegemoet te komen heb ik de

-knop ingevoerd, waarmee de Mac (en
zelfs NS 4) zou moeten kunnen werken.
Goed, ik ga vanavond nog een keer de HTML doorpluizen op foutieve of 'proprietary' (beetje vakjargon kan geen kwaad

) code, aangezien d'r inmiddels wellicht weer het een en ander is ingeslopen waardoor dingen onder bepaalde platvormen niet meer werken.
Oja, ik moest ook ff wennen dat je gelijk je bericht kan lezen nadat je hem verstuurd had. Op zich wel makkelijk 
Ja, handig hè

Het leuke van YaBB SE ontwikkelaar zijn, is dat je soms je eigen favo-features in kunt bouwen en dat iedereen daar profijt van heeft

* Compuart noteert: 'drie stemmen vòòr. nul stemmen tegen.'