Auteur Topic: Menu probleem  (gelezen 36172 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Menu probleem
« Gepost op: 6-01-2003, 17:26:45 »
Hallo  :)

Ik heb soms problemen met het menu, als ik naar een menu ga en ik scrol naar beneden op iets aan te klikken (bijvoorbeeld 'colofoon' in het menu 'hoofdmenu' verdwijnt het menu weer  ??? . Ligt dat aan mij of is dit al bekend  :-/

P.S. Ik zal proberen te kijken of ie het gewoon soms niet doet, of dat het aan sommige pagina's ligt








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Menu probleem
« Reactie #1 Gepost op: 6-01-2003, 17:46:35 »
't Ligt iig niet aan jou en vzv ik weet is dit al bekend. Ik ga er in mijn oneindige vertrouwen in Malcolm en Compuart van uit dat tegen de tijd dat de staatjes weer up to date zijn gemaakt, de menuutjes ook weer zullen functioneren.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Menu probleem
« Reactie #2 Gepost op: 6-01-2003, 21:19:41 »
Tuurlijk, komt allemaal goed  :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Menu probleem
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2003, 17:42:48 »
bij de avro afdeling staan de dropdown menus te veel naar rechts, alleen hoofdmenu staat netjes rechts.







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Menu probleem
« Reactie #4 Gepost op: 10-03-2003, 18:10:25 »
Op mijn mac doet tie ook heel raar. Op de pc op het werk heb ik er zowat geen problemen mee, maar op de mac als ik de pagina opstart zeg maar dan krijg ik al een of andere foutmelding en als ik met mijn muis links sta dan word het linkse balke met de namen die online zijn enzo helemaal uitgerekt naar rechts, als ik naar beneden ga zie ik 10x het menu staan enzo. Heel stom. Maar op andere internetpagina's heb ik dat probleem niet. Zijn jullie soms anti-mac ofzo >:( ;)

Oja, ik moest ook ff wennen dat je gelijk je bericht kan lezen nadat je hem verstuurd had. Op zich wel makkelijk :)







« Laatst bewerkt op: 10-03-2003, 18:11:25 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Menu probleem
« Reactie #5 Gepost op: 10-03-2003, 18:52:03 »
bij de avro afdeling staan de dropdown menus te veel naar rechts, alleen hoofdmenu staat netjes rechts.
yep, heb 't inmiddels verholpen (iets te haastig copy/paste gedaan...). Vanavond ga ik nog even werken aan een jaartal selector. Ook misschien niet onhandig :)

Op mijn mac doet tie ook heel raar. Op de pc op het werk heb ik er zowat geen problemen mee, maar op de mac als ik de pagina opstart zeg maar dan krijg ik al een of andere foutmelding en als ik met mijn muis links sta dan word het linkse balke met de namen die online zijn enzo helemaal uitgerekt naar rechts, als ik naar beneden ga zie ik 10x het menu staan enzo. Heel stom. Maar op andere internetpagina's heb ik dat probleem niet. Zijn jullie soms anti-mac ofzo >:( ;)
Stuur me een Mac op, en ik maak de site 100% Mac compatible ;)

Je zult wel begrijpen dat daar voor mij een probleem ligt. Ik test de site op IE 4, 5, 5.5 en 6 en ook op NS 4.7, 6 en 7, maar IE voor Mac lukt mij dus niet (zonder een paar ruggen te moeten investeren ;D). Om vooral de Mac-haters niet tegemoet te komen heb ik de -knop ingevoerd, waarmee de Mac (en zelfs NS 4) zou moeten kunnen werken.

Goed, ik ga vanavond nog een keer de HTML doorpluizen op foutieve of 'proprietary' (beetje vakjargon kan geen kwaad :P) code, aangezien d'r inmiddels wellicht weer het een en ander is ingeslopen waardoor dingen onder bepaalde platvormen niet meer werken.

Citaat
Oja, ik moest ook ff wennen dat je gelijk je bericht kan lezen nadat je hem verstuurd had. Op zich wel makkelijk :)
Ja, handig hè :) Het leuke van YaBB SE ontwikkelaar zijn, is dat je soms je eigen favo-features in kunt bouwen en dat iedereen daar profijt van heeft  8)

* Compuart noteert: 'drie stemmen ṿ̣r. nul stemmen tegen.' :)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Menu probleem
« Reactie #6 Gepost op: 10-03-2003, 18:59:24 »
Je zult wel begrijpen dat daar voor mij een probleem ligt. Ik test de site op IE 4, 5, 5.5 en 6 en ook op NS 4.7, 6 en 7, maar IE voor Mac lukt mij dus niet (zonder een paar ruggen te moeten investeren ;D). Om vooral de Mac-haters niet tegemoet te komen heb ik de -knop ingevoerd, waarmee de Mac (en zelfs NS 4) zou moeten kunnen werken.
Nou, welke ik ook selecteer (ik heb hem trouwens op die O staan), hij blijft raar doen. Heb je trouwens iets aan die foutmelding die ik steeds krijg als ik hier kom of niet? (als ik tussendoor trouwens wat andere pagina's bekijk en ik kom terug ben ik trouwens altijd uitgelogd (op de mac) maar sta wel in het rijtje online ???
Ik heb er al een beetje mee leren leven :D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Menu probleem
« Reactie #7 Gepost op: 10-03-2003, 19:11:55 »
Nou, welke ik ook selecteer (ik heb hem trouwens op die O staan), hij blijft raar doen. Heb je trouwens iets aan die foutmelding die ik steeds krijg als ik hier kom of niet? (als ik tussendoor trouwens wat andere pagina's bekijk en ik kom terug ben ik trouwens altijd uitgelogd (op de mac) maar sta wel in het rijtje online ???
Ik heb er al een beetje mee leren leven :D
Huh?? dus ik krijg geen Mac thuisgestuurd? :P ;D

Nouja, dan moet ik het maar doen met de foutmeldingen die je krijgt. Ben ik zeker in geïnteresseerd  8)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Menu probleem
« Reactie #8 Gepost op: 10-03-2003, 19:19:49 »
Huh?? dus ik krijg geen Mac thuisgestuurd? :P ;D
Eh, dan kan ik thuis niet meer comjuteren :-\ :'(

Citaat
Nouja, dan moet ik het maar doen met de foutmeldingen die je krijgt. Ben ik zeker in geïnteresseerd  8)
Ben nu op de pc (moet overwerken) maar als ik van de week er thuis achter zit dan zal ik het wel ff hier zetten.







« Laatst bewerkt op: 10-03-2003, 19:20:12 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Menu probleem
« Reactie #9 Gepost op: 10-03-2003, 21:45:22 »
ziet er weer keurig uit comp, dank u  8)







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Menu probleem
« Reactie #10 Gepost op: 10-03-2003, 21:51:01 »
Ok , mijn foutmelding:

Er is een fout opgetreden
2: supplied argument is not a valid MySQL result resource
c/home/sites/site70/web/cgi-bin/yabbse/Sources/MessageIndex.php In 123







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Menu probleem
« Reactie #11 Gepost op: 10-03-2003, 21:58:52 »
Er is een fout opgetreden
2: supplied argument is not a valid MySQL result resource
c/home/sites/site70/web/cgi-bin/yabbse/Sources/MessageIndex.php In 123
Dan heb je denk ik nog de oude site gebookmarked (met een oude versie van het forum). Kwestie van http://www.kyrandia.nl/seizoen2003 of http://www.WieIsDeMol.Com bookmarken en klaar  8)

* Compuart kijkt direct even of hier een permanentere oplossing voor te vinden is...







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Menu probleem
« Reactie #12 Gepost op: 10-03-2003, 22:01:28 »
Ik heb een paar keer met zoek en dan wie is de mol aanklikken en dan springt hij toch telkens weer op die foutmelding. Raar he?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Menu probleem
« Reactie #13 Gepost op: 10-03-2003, 22:02:48 »
Als je een van die twee adressen in je browser intikt, moet het gegarandeerd goed gaan.







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Menu probleem
« Reactie #14 Gepost op: 10-03-2003, 22:04:55 »
Ik zal mezelf ff uitloggen, weer erin en dan zal het weer goedkomen, want als jij het zegt dan is dat zo :D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Menu probleem
« Reactie #15 Gepost op: 10-03-2003, 22:08:33 »
Je hoeft niet uit te loggen dan wel in te loggen (je blijft dan nog steeds in dezelfde frameset). Alleen het adres bovenin de browserbalk tikken is genoeg :)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Menu probleem
« Reactie #16 Gepost op: 10-03-2003, 22:09:40 »
Jeej! De foutmelding is weg! (heb ook ff het adres in favorieten aangepast)
Als we jou toch niet hadden :-*

Nu moet je alleen nog ff een mac kopen ;) zodat je dat ook kan testen (dan zie je dus misschien ook wat ik bedoel)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Menu probleem
« Reactie #17 Gepost op: 10-03-2003, 22:11:05 »
Heb't bij e al een keer gezien. Zag er inderdaad niet goed uit, maar ff een nieuw menu uit m'n mouw schudden kan ik ook niet echt  :-\







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Menu probleem
« Reactie #18 Gepost op: 10-03-2003, 22:11:20 »
Je hoeft niet uit te loggen dan wel in te loggen (je blijft dan nog steeds in dezelfde frameset). Alleen het adres bovenin de browserbalk tikken is genoeg :)
Heb ik gedaan maar toen ging het wel goed. Nadat ik had uitgelogd en er weer in wilde kreeg ik dus weer die foutmelding. Nu dus niet meer.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Menu probleem
« Reactie #19 Gepost op: 11-03-2003, 08:50:42 »
Heb't bij e al een keer gezien. Zag er inderdaad niet goed uit, maar ff een nieuw menu uit m'n mouw schudden kan ik ook niet echt  :-\
Niet? :o :P

Nouja, als je dat kon dan kon je ook een nieuwe mac eruit schudden. ;D  (zeg nou zelf, die zijn toch veel mooier als een pc?)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.