Auteur Topic: [Kandidaat B] Stefan Everts  (gelezen 5772 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
[Kandidaat B] Stefan Everts
« Gepost op: 6-03-2008, 19:14:51 »
Lees en post hier alles over Stefan Everts :D



Leeftijd: 35
Woonplaats: Monaco
Beroep: (ex -)motorcrosser
Kinderen: 1 zoon, Liam

Stefan werd geboren in het Limburgse Bree. Op jonge leeftijd werd hij al geïnspireerd door zijn vader die vier keer wereldkampioen motorcross werd. Die inspiratiebron en zijn eigen talent zorgden ervoor dat Stefan uitgroeide tot de allerbeste motorcrosser van de laatste decennia met maar liefst tien wereldtitels achter zijn naam. Hij werd ooit drie keer wereldkampioen op één dag. Stefan heeft een vriendin Kelly en een zoon Liam.
Momenteel woont hij samen met zijn gezin Monaco en werkt hij als wedstrijdbegeleider voor het Oostenrijkse KTM, waar hij jonge crossers opleidt.

Quotes:
- Mijn conditie is niet meer wat ze is geweest, ik probeer nu nog één à twee keer in de week te gaan lopen en daarbij doe ik nog wat motortraining, maar de topconditie die ik de laatste jaren heb gehad die is er niet meer.
- Ik denk niet dat ik een groot voordeel ga hebben, ik ga misschien fysiek dingen gemakkelijker kunnen doen, waardoor ik dan de personen die fysiek minder sterk zijn kan helpen. Maar er gaan zeker punten aan mezelf zijn die ook niet goed gaan zijn, die zwak zijn en die wil ik wel eens ontdekken.


bron: rtl.nl
« Laatst bewerkt op: 13-04-2008, 11:32:08 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat B] Stefan Everts
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2008, 21:40:27 »
Lijkt me een volhoudertje. ::ok::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat B] Stefan Everts
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2008, 21:43:50 »
Lijkt me een volhoudertje. ::ok::

Inderdaad. Kan alleen slecht tegen zn verlies.
Beetje flauw om met die schoenen te gaan gooien.
The sun came up and reality set in.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat B] Stefan Everts
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2008, 22:40:03 »
Ik vond ook wel dat ie zich een beetje liet kennen, toen ie verloor. Die anderen wisten toch ook niet hoe die sneeuwschoenen werkten  ::ohno::

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat B] Stefan Everts
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2008, 22:56:57 »
Hij was in aflevering 1 een slechte verliezer. ::niet-ok:: Lucia ging hem mooi even voorbij.  ;D