Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Dat weet ik eigenlijk ook niet meer. Kan me inbeelden dat de kandidaten die bij het ongeval erbij waren zich er niet goed meer bij voelden om dan maar met de nieuwe reeks mee te doen en dat het dus allemaal nieuwe zijn.
Dankje Nicky.Nu is het reclame,maar het is meteen al spannend hoor Overal witte sneeuw enzo
Wítte sneeuw? Je meent het!
Hij bedoelt dat ie helemaal geen beeld heeft. Had de kabel-aansluiting uitgetrokken, namelijk.
Een pleonasme, heet dat in goed Nederlands.
Echt waar?
nog een dik half uur en dan gaan wij in het hoge Noorden kijken
...... is graatmager,maar ... heeft welgevormde borsten en tja... is eruit he....terwijl ...... meteen al zei dat .....meteen mocht oprotten terwijl het ..... is die als eerste 71° noord moest verlaten terwijl de honden de andere kant uitliepen en ....enorm snurkt en toen men tegen de persoon zei dat hij/zij immuniteit had zei hij/zij zo droogweg;"ach,dan doe ik nog even mee". en meteen vond ... ... de vader/moeder van ... maar niet veel later vond ... de vader/moeder van ... al niet meer zo........Als dit geen spoiler is voor de .......dametjes op RN
ik wacht tot dinsdag, dan kijk ik samen met Lukie
Ja. Met het bijvoeglijk naamwoord wordt een eigenschap aangeduid die het zelfstandig naamwoord al bezit.
en gezellig dat het was
volgende keer hou ik de afstandsbediening in mijn eigen handjes
Haha nou je hebt wel meteen het (bevat spoilers voor Nederlandse kijkers) gedeelte van dit topic ingevuld! Jammer dat het België-Nederland is eigenlijk.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
861 gasten en 7 vaste bezoekers