Auteur Topic: Wat vond je van de proeven?  (gelezen 11685 keer)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #40 Gepost op: 18-02-2010, 13:00:15 »
Misschien moet je de afleveringen dan nog maar eens gaan zien Reaver, want naar mijn idee heeft Stacey  het in geen enkel opzicht makkelijker gehad dan de mannen. ::vergroot::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #41 Gepost op: 18-02-2010, 13:09:55 »
Misschien moet je de afleveringen dan nog maar eens gaan zien Reaver, want naar mijn idee heeft Stacey  het in geen enkel opzicht makkelijker gehad dan de mannen. ::vergroot::


Ik heb hierover al voorbeelden genoeg gegeven.  Voor mij is het klaar nu...


Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #42 Gepost op: 18-02-2010, 16:18:11 »
Tja ieder heeft zijn favoriet.

Thomas was mijn favoriet en ik vind dat hij het hardste heeft afgezien... ondanks zijn overwinning bij een immuniteitsproef werd hij benadeeld maar daar wordt ook niets over verteld.  Dus ik gunde het Thomas meer dan Stacey.

Logisch dat jij voor een belg kiest had niet anders verwacht, en ik voor een Nederlander  ::rofl::
Ik zeg je er wel eerlijk bij dat ik het niet vaak heb gekeken me vader wel elke week maar, ik denk dat iedereen net zoveel heeft afgezien als een ander hoor en met betreft de Finale daar heb je wel gelijk in het was een puur gok spelletje. ::)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #43 Gepost op: 18-02-2010, 18:09:51 »
Logisch dat jij voor een belg kiest had niet anders verwacht, en ik voor een Nederlander 

Bij ER 2009 had ik nochtans graag een Nederlander zien winnen. 

Dus je theorie/verwachting klopt niet.   ::ohno::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #44 Gepost op: 18-02-2010, 18:58:11 »
uhm..

Thomas heeft de finale gewoon dom gespeeld, hij had stacey gewoon moeten lozen op de berg en verder gaan en niet achter haar blijven lopen

en de proeven zijn bijna altijd in het voordeel voor de mannen, mannen zijn gewoon fysiek sterker en er waren veel fysieke proeven
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #45 Gepost op: 18-02-2010, 22:45:00 »
Thomas heeft de finale gewoon dom gespeeld, hij had stacey gewoon moeten lozen op de berg en verder gaan en niet achter haar blijven lopen
Ik vond dat op zich nog ee ngoeie strategie. Stacey kon door de verse sneeuw lopen en hij kon in haar voetsporen treden, wat minder zwaar is dan iedere keer wegzakken.

Desalniettemin kan het niet veel schelen wie er gewonnen heeft. Dat er gemanipuleerd werd in de finale weet ik niet. Maar dat het in zo'n programma's vaak gebeurt is een feit. Ik denk al maar aan ER waar er in die reeks van Judge enzo ineens out of the blue op de eilandraad een extra stem te winnen was, waardoor de plannen van de vrouwen om een man weg te stemmen, ineens niet meer door konden gaan.
Of het dagboek van Julien uit WIDM4 spreekt ook al boekdelen.