Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 2792 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 2
« Gepost op: 23-12-2009, 19:27:58 »
Ik vergeet deze topics altijd aan te maken.  :-[

Dus klets hier gezellig over aflevering 2!  ::cheerleader::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2009, 19:35:07 »
Op het einde had ik maar 1 vraag:

Heeft de productie ingegrepen om Flor nog een kans te geven?

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 23-12-2009, 23:43:19 »
Ik vind het een beetje een slap aftreksel van expeditie Robinson. Daar heb ik me overigens geėrgerd aan de lange reclameblokken en in eerste instantie hier gemist.

Maar hmm, het is jammer hoe het gebracht wordt, zowel kwa stemmen geven als verslaggeving. Het is bijna saai te noemen. Sorry voor mijn kritiek.  ::oink::

Offline EpicDnS

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 24-12-2009, 14:11:23 »
Ik vind het een beetje een slap aftreksel van expeditie Robinson. Daar heb ik me overigens geėrgerd aan de lange reclameblokken en in eerste instantie hier gemist.

Maar hmm, het is jammer hoe het gebracht wordt, zowel kwa stemmen geven als verslaggeving. Het is bijna saai te noemen. Sorry voor mijn kritiek.  ::oink::

Tot nu toe aardig mee eens, het is allemaal zo niet spannend of sensationeel. Lijkt bijna een schooluitje ofzo. En inderdaad dat Flor er nog inzit nu vind ik echt een heel groot minpunt. Wegstemmen = wegstemmen vind ik. Enige voordeel wat ik hier aan kan bedenken is dat je nu zeker groepsvorming gaat krijgen, maarja. NL is sowieso met 1 meer op het moment dus als die samenwerken en het blijft enkel stemmen dan kunnen de belgen het vergeten.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 27-12-2009, 12:38:34 »
De voorbije jaren was er ook wel steeds een ronde waarbij er niemand uit ging. Maar zou me ook niet verbazen als het een zet van de productie is.