Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 4065 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 4
« Gepost op: 4-01-2010, 22:32:32 »
Belgische kijkers gelieve pas na 21:20 dinsdagvanavond over de vierde aflevering te posten om spoilers voor de Nederlandse kijkers te vermijden.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2010, 22:56:21 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2010, 22:04:06 »
Ik vond wel dat de zwemproef niet heel eerlijk was. Als je als eerste moet, heb je geen idee hoe ver de rest zwemt. De mensen daarna hebben een doel om voorbij te zwemmen, namelijk die rode bal. Als je die nadert, geef je volgens mij toch nog even extra gas om die voorbij te komen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2010, 22:07:53 »
ja mee eens.
en dan hier de samenvatting met dank aan Koekoe ::ok::
Dit vond ik de beste aflevering tot nu toe  ::jaja:: ::jaja:: Met alweer een brommende en grommende en deze keer"slimme" Dick  ;D
Christijan was dus teamleider en koos Dick als leider van het andere team.Christijan koos als eerste voor zijn team Stan.Dick koos Thomas,Christian koos Stacey.Bleven dus nog over;Flor Eline en Cystine en het was de beurt aan Dick.Dick koos Cystine,Christijan koos Flor en zo zat Eline automatisch bij Dick,waarna hij meteen de intelligente woorden uitsprak;"hun team is sterker,want ik heb een vrouw meer in mijn team".  ??? ???
Tijdens de comfortproef was het Thomas die zich als leider opstelde en de andere teamleden bakten er weinig van.Het team van Christijan won dan ook de Comfortprijs(een nacht in een warme boerderij met lekker eten en drinken en slapen in een bed.Stacey toonde alweer haar kont  ::wenkbrauw:: als zag je dit keer niets door de damp.
Tijdens de immuniteitsproef vond Christijan het maar niets om gesandwichd te worden tussen 2 mannen  ;D had Flor het steeds over zijn Joske en Thomas vergeleek "iets" met een scampi.Stacey was zo diep gegaan dat ze even buiten westen was.Thomas wint immuniteit.
@lukie4,deze keer heeft Eline niet gezongen en je zal ze ook niet meer horen zingen want ze ligt eruit.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 6-01-2010, 07:36:45 »
Ik vond wel dat de zwemproef niet heel eerlijk was. Als je als eerste moet, heb je geen idee hoe ver de rest zwemt. De mensen daarna hebben een doel om voorbij te zwemmen, namelijk die rode bal. Als je die nadert, geef je volgens mij toch nog even extra gas om die voorbij te komen.
Als eerste moeten is idd niet echt een voordeel,maar niet eerlijk?Tja iemand moet als eerste he.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 6-01-2010, 10:35:34 »
Ja idd, eerste zijn is een nadeel, maar iemand moet het doen. ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2010, 11:10:21 »
Als we het dan toch over niet helemaal eerlijk hebben. De eerste proef (de berg op) waarbij de eerste groep die vlaggetjes moest planten om de 20 minuten had tweede groep ook voordeel bij. Die wist namelijk precies of ze voor of achter lagen en kon zodoende hun tempo hierop aanpassen.
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2010, 12:26:17 »
Als we het dan toch over niet helemaal eerlijk hebben. De eerste proef (de berg op) waarbij de eerste groep die vlaggetjes moest planten om de 20 minuten had tweede groep ook voordeel bij. Die wist namelijk precies of ze voor of achter lagen en kon zodoende hun tempo hierop aanpassen.
Misschien zou het beter zijn als men degene die laatste eindigt tijdens een immuniteitsproef die de volgende immunuteitsproef als eerste te laten starten?(als het een individuele proef is).

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 6-01-2010, 13:21:58 »
Bij allebei de proeven was het een voordeel om als laatste te starten, maar bij de eerste proef had Christijan dat voordeel verdiend door de laatste proef van de vorige aflevering te winnen. Bij de tweede proef daarentegen was het niet duidelijk hoe de volgorde is bepaald; dat is wel een beetje vreemd, aangezien het heel veel uitmaakte.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 6-01-2010, 17:56:30 »
Als we het dan toch over niet helemaal eerlijk hebben. De eerste proef (de berg op) waarbij de eerste groep die vlaggetjes moest planten om de 20 minuten had tweede groep ook voordeel bij. Die wist namelijk precies of ze voor of achter lagen en kon zodoende hun tempo hierop aanpassen.
Ja inderdaad, daar dacht ik dat ook al.

En met dat zwemmen, oké iemand moet eerst, maar laat de rest dan niet kijken en meet op hoever ze gezwommen hebben. Zo is het voor iedereen ook spannend tot het eind van wie het verst gezwommen heeft.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 6-01-2010, 18:24:13 »
Het als eerste starten zou helemaal niks hebben uitgemaakt als ze die stomme rode bal niet in het water hadden gehangen. Gewoon op een andere manier meten tot waar iemand is gekomen en hoppa, de volgende. Dan had niemand precies geweten tot waar zijn voorgangers waren gekomen. Zo, ben ik slim of ben ik slim?  ::trots::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 6-01-2010, 18:36:24 »
Ja dat is dus wat ik bedoelde, dat ze gewoon opmeten hoever elke kandi gezwommen heeft.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2010, 18:37:31 »
Het als eerste starten zou helemaal niks hebben uitgemaakt als ze die stomme rode bal niet in het water hadden gehangen. Gewoon op een andere manier meten tot waar iemand is gekomen en hoppa, de volgende. Dan had niemand precies geweten tot waar zijn voorgangers waren gekomen. Zo, ben ik slim of ben ik slim?  ::trots::

ik dacht mopper :o
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2010, 19:14:40 »
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2010, 21:16:52 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 6-01-2010, 21:46:50 »
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING