Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2362158 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #12940 Gepost op: 16-01-2013, 22:15:38 »
Leuk zeg, de Inca trail, heb je die lang van tevoren moeten boeken?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #12941 Gepost op: 16-01-2013, 22:24:39 »
Leuk zeg, de Inca trail, heb je die lang van tevoren moeten boeken?
doordat het regenseizoen is niet, was nog wel een paar plekken vrij
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #12942 Gepost op: 16-01-2013, 22:28:11 »
Mijn neef heeft in die regio, inclusief Inca Trail, 8500 foto's gemaakt. Hij zat er in november (2007). Hij boekte in augustus.....

Maar om terug ontopic te gaan: het is zeeeeer irritant om net met die tocht een dikke verkoudheid te hebben, en dat wordt er met het regenseizoen echt niet leuker op.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #12943 Gepost op: 16-01-2013, 22:33:57 »
Mijn neef heeft in die regio, inclusief Inca Trail, 8500 foto's gemaakt. Hij zat er in november (2007). Hij boekte in augustus.....

Maar om terug ontopic te gaan: het is zeeeeer irritant om net met die tocht een dikke verkoudheid te hebben, en dat wordt er met het regenseizoen echt niet leuker op.
ja ik ben niet echt van de foto's maken, laat iemand anders dat altijd doen

Ot: gidsen die hele hoge verwachtingen van je krijgen omdat ze van andere gidsen hebben gehoord dat ik zo goed tegen de hoogte kan waardoor ik tot nu toe alle gidsen eruit gelopen heb :p
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #12944 Gepost op: 16-01-2013, 22:35:32 »
irritant voor die gidsen zeg........

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #12945 Gepost op: 16-01-2013, 22:38:25 »
irritant voor die gidsen zeg........
nee mijn vader is langzamer dan de gidsen dus ik moet altijd wachten :p
Is meer dat ik nu denk die hoge verwachtingen niet waar te kunnen maken ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #12946 Gepost op: 16-01-2013, 22:39:10 »
ruil die pindakaas maar weer in :P

maak er een mooie tocht van ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #12947 Gepost op: 16-01-2013, 22:48:54 »
ruil die pindakaas maar weer in :P

maak er een mooie tocht van ;)
Thnx, zal ik doen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #12948 Gepost op: 16-01-2013, 22:54:37 »
::rofl:: ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #12949 Gepost op: 17-01-2013, 11:33:55 »
Een examensecretariaat die vind dat de registratiedatum van een vak hetzelfde is als de mutatiedatum. De mutatiedatum is 9 januari terwijl ik 100% zeker weet dat het cijfer op 29 november voor het eerst in Osiris stond. Nu willen ze dat ik mij nog voor een maand inschrijf omdat ik niet was ingeschreven op mijn examendatum (wat de laatste werkdag van de maand waarin je laatste cijfer geregistreerd is in Osiris. geREGISTREERD dus en niet geMUTEERD!!!)
Mag ik zeker nog een maand gaan betalen, je kan de pot op! Als jullie niet gewoon bijhouden wat de registratiedatum is is dat jullie probleem. Ik heb mails om redelijk hard te maken dat het idd 29 november was. Maar dat vinden jullie zeker geen bewijs... Had ik nou maar een printscreen gemaakt op 29 november van het resultaat in osiris, maar ik mag er toch vanuit gaan dat je je werk goed doet!
Like serieus? Je denkt dat een vak dat half november afgelopen is pas op 9 januari er in komt. Nou ok ze waren zo 'aardig' om er rekening mee te houden dat het kerst was geweest en dus hebben ze mijn examendatum op 21 december gezet. Niet dat dat uit maakt hoor, want al zetten ze hem op 30 januari. ik moet mij voor februari inschrijven en dat wordt mijn examendatum eind februari.

*boos*

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12950 Gepost op: 17-01-2013, 15:44:12 »
Mijn moeder die me nét op donderdag om half 9 naar bed stuurt. Ook al beloof ik de hele week om half 9 te gaan, het moet en zal donderdag blijven...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12951 Gepost op: 17-01-2013, 17:39:52 »
Mijn moeder die me nét op donderdag om half 9 naar bed stuurt. Ook al beloof ik de hele week om half 9 te gaan, het moet en zal donderdag blijven...

Hoe oud ben jij dan?  ::oink::
Die van ons is 9, maar die gaat elke avond om half 9 slapen (behalve vrijdag en zaterdag, want dan blijft hij op)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Irritant
« Reactie #12952 Gepost op: 17-01-2013, 17:46:36 »
Ik dacht 12..
Ikzelf ben 14 en ga om halftien naar boven en om halfelf slapen.
Op weekenden rond 12 uur s'avonds..
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12953 Gepost op: 17-01-2013, 17:58:38 »
Hoe oud ben jij dan?  ::oink::
Die van ons is 9, maar die gaat elke avond om half 9 slapen (behalve vrijdag en zaterdag, want dan blijft hij op)

Gezien de informatie wanneer je op z'n naam klikt 12.
Nu is het een molletje - dus het kan misinformatie zijn - maar ik denk dat we met goede waarschijnlijkheid kunnen zeggen dat de 12 plausibel is.
Het valt daarentegen op dat M&M2 impliceert dat'ie naar Moeder gaat luisteren. Wat natuurlijk niet zo is. Dat sterkt mij weer in mn gedachte dat hij de mol is.



..wacht, ik zit weer in het verkeerde forum :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12954 Gepost op: 17-01-2013, 18:01:18 »
Een examensecretariaat die vind dat de registratiedatum van een vak hetzelfde is als de mutatiedatum. De mutatiedatum is 9 januari terwijl ik 100% zeker weet dat het cijfer op 29 november voor het eerst in Osiris stond. Nu willen ze dat ik mij nog voor een maand inschrijf omdat ik niet was ingeschreven op mijn examendatum (wat de laatste werkdag van de maand waarin je laatste cijfer geregistreerd is in Osiris. geREGISTREERD dus en niet geMUTEERD!!!)
Mag ik zeker nog een maand gaan betalen, je kan de pot op! Als jullie niet gewoon bijhouden wat de registratiedatum is is dat jullie probleem. Ik heb mails om redelijk hard te maken dat het idd 29 november was. Maar dat vinden jullie zeker geen bewijs... Had ik nou maar een printscreen gemaakt op 29 november van het resultaat in osiris, maar ik mag er toch vanuit gaan dat je je werk goed doet!
Like serieus? Je denkt dat een vak dat half november afgelopen is pas op 9 januari er in komt. Nou ok ze waren zo 'aardig' om er rekening mee te houden dat het kerst was geweest en dus hebben ze mijn examendatum op 21 december gezet. Niet dat dat uit maakt hoor, want al zetten ze hem op 30 januari. ik moet mij voor februari inschrijven en dat wordt mijn examendatum eind februari.

*boos*

Dit meen je niet! Wat een klojo's. Ik weet dat dingen slecht zijn gereeld op de uni maar dit slaat echt alles! Ik hoop dat het opgelost wordt en je snel je diploma kan ophalen. Ben je van dat gezeik af.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Irritant
« Reactie #12955 Gepost op: 17-01-2013, 18:03:53 »
als hdd nou eens even een sneeuwschuifsysteem bedenkt voor op de scootmobiel  ;)
Is dit wat?

In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #12956 Gepost op: 17-01-2013, 18:30:31 »
die komt te laat ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #12957 Gepost op: 17-01-2013, 18:51:30 »
Thnx, zal ik doen
Veel plezier daar!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12958 Gepost op: 17-01-2013, 20:32:51 »
Ik dacht 12..
Ikzelf ben 14 en ga om halftien naar boven en om halfelf slapen.
Op weekenden rond 12 uur s'avonds..

Lijkt me ook wel een mooie tijd. Robin ging tot de zomervakantie altijd om 8 uur naar bed, maar dan lag hij altijd nog wel stiekem een half uur te lezen :P Hij vroeg toen of hij half 9 mocht (na de zomervakantie) en nu gaat hij gewoon slapen. Dus wij vinden het prima. Hij slaapt dan tot 7 uur en dat is voor hem goed.

Irritant: -7 weer vannacht :(
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12959 Gepost op: 17-01-2013, 20:39:45 »
Ik ben 12
Normaal lig ik 9uur in bed en daarna hang ik nog een uur op t forum via mij mobiel.