Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363622 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12920 Gepost op: 16-01-2013, 11:34:29 »
Dank je wel, Daisy  :-*  o nee, niet zoenen
...maar soms even niet :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dśh
Re: Irritant
« Reactie #12921 Gepost op: 16-01-2013, 13:50:09 »
pc die crasht :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #12922 Gepost op: 16-01-2013, 13:54:56 »
Aww ... You're next dus ::hug:: beterschap ::hug::

Ot: slecht begaanbare wegen ... Had van de gemeente Utrecht wel iets meer verwacht. ::ohno::
sja dan worden de gemeentelijke heffingen hoger ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #12923 Gepost op: 16-01-2013, 14:05:07 »
 ::rofl::
You'll never walk alone

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Irritant
« Reactie #12924 Gepost op: 16-01-2013, 14:33:08 »
sneeuw  :(
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12925 Gepost op: 16-01-2013, 15:43:53 »
sneeuw  :(

Mee eens!!!!

(en dan baal ik nog eens extra vanwege een school die niet te moeite neemt het plein even ķets begaanbaarder te maken. Mensen durven er amper te lopen en elk jaar weer gaan mensen onderuit op die ijsbaan en ik kan er met de scoot eigenlijk ook niet overeen. Waarom nou niet even een pad van 1 meter schoonmaken  ???  >:( )
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #12926 Gepost op: 16-01-2013, 16:37:24 »
Mee eens!!!!

(en dan baal ik nog eens extra vanwege een school die niet te moeite neemt het plein even ķets begaanbaarder te maken. Mensen durven er amper te lopen en elk jaar weer gaan mensen onderuit op die ijsbaan en ik kan er met de scoot eigenlijk ook niet overeen. Waarom nou niet even een pad van 1 meter schoonmaken  ???  >:( )

ja dat vind ik ook.
heb je ook een idee wie dat moet doen ?
groep 8?
directeur ?
leerkrachten?

#dtv
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12927 Gepost op: 16-01-2013, 16:41:16 »
Aangezien de leerlingen uit de hogere klassen (5 en 6 = groep 7 en 8) voor allerlei van die karweitjes ingezet worden, lijkt het me dat ze dit ook wel kunnen doen...

Wat dat betreft worden de leerlingen sowieso voor allerlei dingen ingezet. Ze maken al vanaf klas 1 (groep 3) de klas schoon, in beurten, na de les enzo.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #12928 Gepost op: 16-01-2013, 16:44:45 »
Stel het voor op je school ::ok::
Het kan zomaar zijn dat ze er niet aan denken en als er alleen aan "het hek" wordt geklaagd kunnen ze het ook niet weten ;).
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #12929 Gepost op: 16-01-2013, 17:16:15 »
sneeuw  :(
Mijn advies: post-elastieken om je schoenen.


Ziet er niet uit, maar breken jullie liever iets met modieus uitziend schoeisel aan je voeten?


OT: een vrouw die mij na bijna 5 jaar aanspreekt op een kwestie die allang is weerlegd via mijn werkgever. Zij zegt dat het nooit is afgehandeld, mijn werkgever haalt zo een kopie van de aan haar (aangetekend!!!!) verzonden brief tevoorschijn.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12930 Gepost op: 16-01-2013, 17:25:23 »
Stel het voor op je school ::ok::
Het kan zomaar zijn dat ze er niet aan denken en als er alleen aan "het hek" wordt geklaagd kunnen ze het ook niet weten ;).

Ik denk dat ze het wel weten. Vorig jaar gingen er nogal wat mensen onderuit op het ijsplein, dus dit jaar hebben ze het hobbeltje het plein op (loopt schuin, dus dat was vorig jaar een punt waarop je echt ging glijden) wel geveegd of geschoven. Maar dat is dan 1 meter en de rest van het plein wordt niets gedaan.
Gestrooid zal er van school wel niet mogen worden, want dat is niet milieuvriendelijk, maar ja, schuiven kan wel.

Ik zal het vrijdag eens op school voorstellen. Misschien dat het iets is wat een paar ouders ook wel willen doen. Qua inzet wordt er van de ouders sowieso al veel gevraagd. Er moet worden schoongemaakt op school en er is een groep die de tuin doet.

Maar ik denk dat de reactie van school zal luiden: "Als we een stuk van het plein sneeuwvrij maken belemmeren we de kinderen in hun speelgedrag en hebben ze minder sneeuw om mee te spelen."  >:(
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12931 Gepost op: 16-01-2013, 17:41:22 »
Dussss de ouders en kinderen doen het schoonmaakwerk en dergelijke?
Heeft die school goed geregeld ::oink::
Ik wil me bij deze distantiėren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12932 Gepost op: 16-01-2013, 19:15:32 »
Vrije School ;)

En wegens budget maken de ouders van de kinderen om en om op vrijdag de klas schoon. Bij Robin zitten er 30 kinderen in de klas, dus dan ben je ongeveer 2x per jaar aan de beurt. Elk kwartaal is er kwartaalpoets waarbij de klassen nog beter schoongemaakt worden én ook de aula, podium etc.
Vroeger schijnen ook de wc's schoongemaakt te moeten worden, maar tegenwoordig is er een schoonmaakbedrijf die dat doet. Voor die mensen die niet graag schoonmaken is er de tuin. Deze mensen mogen naar de tuinploeg.

De kinderen uit de klassen hebben na school klassendienst waarbij ze gauw even opruimen en een swiffer door de klas halen. Althans... van een paar klassen weet ik het. Bij Robin in de klas is het niet zo en doet juffie het altijd zelf.

En de oudste kinderen helpen ook met heel veel karweitjes. Het komt wel eens voor dat er 's morgens door een meester of juf een paar oudere kinderen naar binnen worden gevraagd (voor de bel) om met iets te helpen.

Ach, op zich vind ik dat ook niet zo erg. Er mogen best taken zijn die ze uitvoeren (en even een sneeuwschuiver over het plein kan wat mij betreft best) en ook als ouder wil ik best meehelpen, maar die verplichte schoonmaaktaak vind ik nooit zo prettig :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12933 Gepost op: 16-01-2013, 19:19:51 »
als hdd nou eens even een sneeuwschuifsysteem bedenkt voor op de scootmobiel  ;)
...maar soms even niet :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #12934 Gepost op: 16-01-2013, 19:25:43 »
Ik denk dat ze het wel weten. Vorig jaar gingen er nogal wat mensen onderuit op het ijsplein, dus dit jaar hebben ze het hobbeltje het plein op (loopt schuin, dus dat was vorig jaar een punt waarop je echt ging glijden) wel geveegd of geschoven. Maar dat is dan 1 meter en de rest van het plein wordt niets gedaan.
Gestrooid zal er van school wel niet mogen worden, want dat is niet milieuvriendelijk, maar ja, schuiven kan wel.

Ik zal het vrijdag eens op school voorstellen. Misschien dat het iets is wat een paar ouders ook wel willen doen. Qua inzet wordt er van de ouders sowieso al veel gevraagd. Er moet worden schoongemaakt op school en er is een groep die de tuin doet.

Maar ik denk dat de reactie van school zal luiden: "Als we een stuk van het plein sneeuwvrij maken belemmeren we de kinderen in hun speelgedrag en hebben ze minder sneeuw om mee te spelen."  >:(
Dan kun je toch afspreken om een straatje naar de deur leeg te maken maar de rest van het plein niet te doen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #12935 Gepost op: 16-01-2013, 19:28:39 »
kwartaalpoets , wat een woord XD

Ik vind spotify nu irritant
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #12936 Gepost op: 16-01-2013, 21:31:02 »
kwartaalpoets , wat een woord XD

Ik vind spotify nu irritant
Tijd voor een abonnementje?

OT: Mobiel internet dat er uit ligt. Zo kan ik toch niet bijhouden wat mijn vriendjes allemaal zeggen op whatsapp  ::ohno::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geļnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #12937 Gepost op: 16-01-2013, 21:45:14 »
Voelen dat je erg verkouden begint te worden (enorme keelpijn)
Terwijl ik morgen begin met de inca-trail, dus 4 dagen aan het trekken ben op enorme hoogte (dus al heel weinig zuurstof in de lucht en nu ook nog zuurstofopname niet maximaal)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12938 Gepost op: 16-01-2013, 22:01:46 »
O god, daar is de volgende. Beterschap Tdietz  ::hug:: en (hopelijk) veel plezier!  ::bravo::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #12939 Gepost op: 16-01-2013, 22:14:12 »
O god, daar is de volgende. Beterschap Tdietz  ::hug:: en (hopelijk) veel plezier!  ::bravo::
Thnx :D plezier zal ik zeker hebben
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!