Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 428529 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1420 Gepost op: 4-05-2016, 07:04:26 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Ik heb genoten!! ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1421 Gepost op: 4-05-2016, 09:24:14 »
Bedankt D*N en Aapje ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1422 Gepost op: 5-05-2016, 09:08:12 »
 ::bravo:: Het was weer een heerlijk seizoen D*N en AaPje  ::bravo::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1423 Gepost op: 5-05-2016, 09:36:43 »
Mijn favoriete talkshow ::love::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1424 Gepost op: 5-05-2016, 10:28:04 »
Was weer een geweldig seizoen ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1425 Gepost op: 5-05-2016, 11:02:16 »
Dank je wel :D  ::bravo:: ::bravo::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1426 Gepost op: 9-05-2016, 13:25:03 »
 ::bravo:: ::bravo::

dank jullie wel D*n en Aapje!!

het was ook heel leuk om mee te mogen doen!
« Laatst bewerkt op: 9-05-2016, 13:30:40 door Stormpie »
er was eens......

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1427 Gepost op: 13-05-2016, 22:00:51 »
Ik sluit me volledig bij bovenstaande berichten aan! Door middel van de talkshow kon ik op een ludieke manier met de forummers kennismaken. Ik voelde me meteen warm welkom. :)
Ik wacht met spanning op het volgende seizoen! ::bravo:: ::ok:: ::hyper::

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1428 Gepost op: 14-05-2016, 07:57:15 »
Complimenten   ::ok:: ::ok:: ::ok::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1429 Gepost op: 22-05-2016, 00:46:47 »
Seizoen 4
Seizoen 4: Aflevering 26

Welkom bij het vierde seizoen van de talkshow! Sneller dan het licht, staan we weer in de schijnwerpers forummers te interviewen, om iedereen iets beter te leren kennen. In dit 7 aflevering lange seizoen zal er elke aflevering één nieuwe gast aan tafel zitten met daarnaast een gast die al eens eerder aan tafel heeft gezeten! Voordat we naar onze twee gasten gaan, gaan we natuurlijk naar de onderschriftenronde:



Bedenk een zo leuk mogelijk onderschrift, de volgende aflevering wordt bekend gemaakt wie de ronde wint. Dan gaan we nu naar onze eerste gast. Hij kwam eerder al eens langs in de negende aflevering seizoen 1 en won vorig seizoen de onderschriftenronde.....

Welkom terug Nextgp!

- Leuk is dat ik drie jaar geleden vroeg wat je wou worden. Waarop je antwoordde iets met geschiedenis of iets met media. Het werd uiteindelijk het tweede! Als media student, heb je nog een goede aanrader op het gebied van films?

- Als student krijg je vaak veel te maken met verschillende vervoersmiddelen. Wat is je minst favoriete vervoersmiddel en waarom?

- Als je getuige zou kunnen zijn van een gebeurtenis verleden/heden/toekomst, welke gebeurtenis zou je dan het liefst bijwonen?

- We hebben je een tijdje terug nog zien schitteren als finalist in de Gladiator. Ik denk dat we wel kunnen zeggen dat Mathilda Putdeksel één van de hoogtepunten was van het seizoen. Wat is je favoriete quote van Mathilda? Of je favoriete quote die ze gezegd zou kunnen hebben?  ;D

We gaan zo gelijk door met de tweede gast ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1430 Gepost op: 22-05-2016, 01:13:15 »
Op naar onze nieuwe gast, hij deed kortgeleden nog mee aan het songfestival....

Welkom Gupp!

- We weten eigenlijk nog niet zoveel over Gupp. Ik zie dat je in 2014 als grote Wie is de mol fan je hebt geregistreerd op het forum en 23 jaren jong bent ;). Naast Wie is de mol, welke programma's vermaken jou nog meer?

- Welke studie doe je/heb je gedaan en/of werk? (het gecompliceerd met al die mogelijkheden  ::pinokkio::).

- Uit welke regio van Nederland (of België) kom je? Wat is je gedachte bij deze regio?

- Op naar mijn favoriete onderwerp, de liefde! Wat is je huidige relatie status? (Bij single, waar moeten we naar zoeken om je te koppelen? ::vergroot::)

 ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1431 Gepost op: 22-05-2016, 12:04:01 »
Jaaa, talkshow! ::feest::
En meteen 2 leuke gasten! ::bravo::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1432 Gepost op: 22-05-2016, 13:13:37 »
Op naar onze nieuwe gast, hij deed kortgeleden nog mee aan het songfestival....

Welkom Gupp!

Aah, dankjewel! :) Ik vind het echt enorm tof om mee te mogen doen hieraan! Wat een eer om meteen dit seizoen te openen. Ik ga mijn best doen om alle vragen naar eer en geweten te beantwoorden... ::)

Citaat
- We weten eigenlijk nog niet zoveel over Gupp. Ik zie dat je in 2014 als grote Wie is de mol fan je hebt geregistreerd op het forum en 23 jaren jong bent ;). Naast Wie is de mol, welke programma's vermaken jou nog meer?

Is het alweer 2 jaar geleden dat ik me aanmeldde? :o Ik las al een tijd mee, voordat ik me inschreef. Uiteindelijk bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om zelf ook af en toe iets te kunnen zeggen over Wie is de Mol. Niet dat ik een goede speurder ben, maar ik vind het wel heel erg leuk om te doen. Zo schrijf ik op Facebook ook na elke aflevering een blog over wat mij opvalt en dergelijke. :P
Ik ben zeker groot fan van Wie is de Mol, hoewel ik pas begon te kijken in het seizoen van Inge Ipenburg. Het is ook gewoon hét beste tv-programma, als je het mij vraagt. Daarnaast houd ik van domme wegkijk-spelprogramma's als Ik hou van Holland, Miljoenenjacht en dat soort shows. Af en toe mag ik ook wel graag kijken naar hulpverleningsprogramma's zoals Bonje met de buren of zelfs de Rijdende rechter. Ik ben ook niet vies van een talentenjachtje op z'n tijd. Ook vind ik Expeditie Robinson tof, al kijk ik dat minder lang dan Wie is de Mol, ik denk nu zo'n 3 seizoenen. Daarnaast vind ik Flikken Maastricht en Rotterdam leuk, die ik ook nog maar net ontdekt heb. Met andere woorden: ik kijk veel. Heel veel. Teveel, soms. ::hypocriet::

Citaat
- Welke studie doe je/heb je gedaan en/of werk? (het gecompliceerd met al die mogelijkheden  ::pinokkio::).

Op dit moment volg ik even geen studie. Ik ben begonnen met MBO4, Medewerker Maatschappelijke Zorg Gehandicaptenzorg. Deze opleiding heb ik afgemaakt en dit vond ik ook leuk om te doen. Wel bleef ik rondlopen met het gevoel dat ik meer wilde leren over mijzelf met betrekking tot het beroep, aangezien je zelf het instrument bent in het zorg- en welzijnswerk. Hierdoor heb ik toen besloten om de HBO-opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening er achteraan te doen. Op dit moment zou ik tegen het einde van het derde jaar zitten, maar een paar maanden geleden heb ik de (moeilijke) beslissing gemaakt om even te stoppen met mijn opleiding en stage. Ik liep tegen veel (oude) dingen van mijzelf aan die ik eerst aan wil pakken, voordat ik weer verder kan en echt weer wat kan opsteken en mijn blik op de toekomst kan zetten. Op dit moment ben ik dus thuis en maak ik gebruik van hulpverlening. Ik was van plan om de opleiding na de zomervakantie door te zetten, maar dat plan staat nu ook op losse schroeven, aangezien ik steeds meer over mijzelf te weten kom (wat dus niet altijd even positief is, zegmaar ???). :P
Hoewel ik dus het MBO volgde met het idee om in de gehandicaptenzorg te gaan (en daar ook op bijna alle niveaus qua doelgroepen wel stage gelopen heb), heb ik nu de switch gemaakt naar de ouderenzorg en dan specifiek dementerende ouderen. Vind ik fantastisch om te doen! ::bravo:: Gelukkig kan ik dat ook doen met mijn MBO-diploma, dus mocht ik HBO helemaal niet meer af (kunnen) ronden, kan ik alsnog lekker in deze doelgroep terecht komen. ::love::

Ohja, wat ik nu dus wél doe (na alle dingen die ik niet (meer) doe :P) is schrijven, allerlei bezigheden in de kerk en veel wandelen in het bos. ::ok:: Maar daarover meer bij de volgende vraag. #cliffhanger

Citaat
- Uit welke regio van Nederland (of België) kom je? Wat is je gedachte bij deze regio?

Ik woon in de kop van Overijssel. Ja, inderdaad, bij Giethoorn in de buurt daar. ::zwaai:: Een mooie omgeving om te wandelen door het bos en te fietsen langs de weilanden en dorpjes. Dat laatste doe ik eigenlijk nooit, terwijl ik dat opzich wel wil oppakken, maar het wandelen doe ik bijna dagelijks. Oordopjes in met muziek en gaan met die banaan door het bos. Dat is het voordeel van deze omgeving: met een paar minuten ben je al op een mooie plek. Vooral in deze tijd dat ik veel rondom huis ben is dat prettig!

Citaat
- Op naar mijn favoriete onderwerp, de liefde! Wat is je huidige relatie status? (Bij single, waar moeten we naar zoeken om je te koppelen? ::vergroot::)

Haha, mijn minst favoriete onderwerp. ;D Ik ben al zo lang ik mij kan herinneren vrijgezel. Ook ben ik niet echt op zoek, om eerlijk te zijn. Natuurlijk is het leuk als het zover komt en is het af en toe best ongemakkelijk om te zien dat mensen om je heen trouwen en kinderen krijgen, maar aan de andere kant zie ik ook de voordelen van het single zijn. Het heeft twee kanten, zoals alles in het leven. ::vergroot::


Nou, de kop is er af...  ;) ::tandpastasmiley::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1433 Gepost op: 22-05-2016, 13:54:16 »
Leuk!  ::bravo:: Vanavo d zal ik antwoorden, eerst goed over filmtips nadenken!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1434 Gepost op: 22-05-2016, 14:19:30 »
O, ik dacht dat het helemaal stopte .....gelukkig niet! :)

Leuk om te lezen, Gupp!  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1435 Gepost op: 22-05-2016, 17:05:24 »



"mijn kroontje moet ongeveer zo groot en dan liefst oranje"


mooie omgeving om te wonen Gupp!! Heb in de omgeving van Giethoorn 2 jaar terug nog een korte vakantie doorgebracht en heeeeel veeeeel gefietst! Door Giethoorn zelf fietsen was trouwens een crime, dat is veel leuker met een kano of zo..
« Laatst bewerkt op: 22-05-2016, 17:07:37 door Stormpie »
er was eens......

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1436 Gepost op: 22-05-2016, 18:54:45 »


"Ja, en dan ben ik de koningin!"
...óf niet!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1437 Gepost op: 22-05-2016, 18:58:04 »


UITGELEKT: De reactie van Maxima na de vraag van Art Rooijakkers of ze mee wilde doen aan Wie is de Mol...
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1438 Gepost op: 22-05-2016, 20:10:09 »

Citaat
- Leuk is dat ik drie jaar geleden vroeg wat je wou worden. Waarop je antwoordde iets met geschiedenis of iets met media. Het werd uiteindelijk het tweede! Als media student, heb je nog een goede aanrader op het gebied van films?

Mijn lievelingsfilm is The Breakfast Club, over vijf middelbare scholieren die als straf samen een zaterdag moeten doorbrengen op hun school. Over vooroordelen, de middelbare-schoolcultuur en ouderlijke invloed. Fantastisch film. Een tweede film die ik zou aanraden is Unfriended, een horror-film. Het is niet echt eng, maar de manier van verhaal vertellen is uitzonderlijk: het enige wat je in die film ziet is een bureaublad met daarop Facebook-chat, Skype-gesprekken, een mail-box, etc. Qua inhoud is het verder niet boeiend, maar de manier waarop het verhaal verteld wordt is uitzonderlijk. Een derde film is mij aangeraden door Duncton, Melancholia. Een van mijn favorieten. Pijnlijk, verscheurend en door de muziek van Wagner hypnotiserend bijna.

Citaat
- Als student krijg je vaak veel te maken met verschillende vervoersmiddelen. Wat is je minst favoriete vervoersmiddel en waarom?
De fiets. Sowieso vind ik het verkeer verschrikkelijk. Mensen zijn zo ondankbaar voor het leven als ze in het verkeer zitten: rijden door rood, rijden te hard of kijken überhaupt niet uit. En op de fiets voel ik mij altijd het meest kwetsbaar, ook al fiets ik iedere dag.

Citaat
- Als je getuige zou kunnen zijn van een gebeurtenis verleden/heden/toekomst, welke gebeurtenis zou je dan het liefst bijwonen?
Alleen als toeschouwer zou ik heel benieuwd zijn hoe het einde van de mensheid zou zijn, maar dus echt alleen als toeschouwer. Maar dat is misschien een beetje ongezellig, dus wat me ook heel tof lijkt om in het Oude Rome rond te lopen.
 
Citaat
- We hebben je een tijdje terug nog zien schitteren als finalist in de Gladiator. Ik denk dat we wel kunnen zeggen dat Mathilda Putdeksel één van de hoogtepunten was van het seizoen. Wat is je favoriete quote van Mathilda? Of je favoriete quote die ze gezegd zou kunnen hebben?  ;D

Leuke vraag. Ik heb Mathilda even opgebeld en ze was vereerd. Maar ze had het vrij druk, ze is doorgebroken dankzij haar Gladiator-cursus en geeft op dit moment zelfverdedigingscursussen aan bejaarde paardenfokkers in San Marino. Ze was dus niet erg tevreden met mijn telefoongesprek dus heb er helaas geen nieuwe quote uit kunnen halen. Mijn favoriete bestaande quote is: "Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar het had een piemel."

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1439 Gepost op: 23-05-2016, 00:55:14 »
Aah, dankjewel! :) Ik vind het echt enorm tof om mee te mogen doen hieraan! Wat een eer om meteen dit seizoen te openen. Ik ga mijn best doen om alle vragen naar eer en geweten te beantwoorden... ::)
You are welcome ::bravo::

Citaat
Is het alweer 2 jaar geleden dat ik me aanmeldde? :o Ik las al een tijd mee, voordat ik me inschreef. Uiteindelijk bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om zelf ook af en toe iets te kunnen zeggen over Wie is de Mol. Niet dat ik een goede speurder ben, maar ik vind het wel heel erg leuk om te doen. Zo schrijf ik op Facebook ook na elke aflevering een blog over wat mij opvalt en dergelijke. :P
Ik ben zeker groot fan van Wie is de Mol, hoewel ik pas begon te kijken in het seizoen van Inge Ipenburg. Het is ook gewoon hét beste tv-programma, als je het mij vraagt. Daarnaast houd ik van domme wegkijk-spelprogramma's als Ik hou van Holland, Miljoenenjacht en dat soort shows. Af en toe mag ik ook wel graag kijken naar hulpverleningsprogramma's zoals Bonje met de buren of zelfs de Rijdende rechter. Ik ben ook niet vies van een talentenjachtje op z'n tijd. Ook vind ik Expeditie Robinson tof, al kijk ik dat minder lang dan Wie is de Mol, ik denk nu zo'n 3 seizoenen. Daarnaast vind ik Flikken Maastricht en Rotterdam leuk, die ik ook nog maar net ontdekt heb. Met andere woorden: ik kijk veel. Heel veel. Teveel, soms. ::hypocriet::
De tijd kan snel gaan als je het leuk hebt op het forum, ik ben hier alweer bijna 7 jaar ::vergroot::. En leuk dat je veel verschillende dingen kijkt, kunnen we ook altijd over praten in het tv gedeelte ;D.
Citaat
Op dit moment volg ik even geen studie. Ik ben begonnen met MBO4, Medewerker Maatschappelijke Zorg Gehandicaptenzorg. Deze opleiding heb ik afgemaakt en dit vond ik ook leuk om te doen. Wel bleef ik rondlopen met het gevoel dat ik meer wilde leren over mijzelf met betrekking tot het beroep, aangezien je zelf het instrument bent in het zorg- en welzijnswerk. Hierdoor heb ik toen besloten om de HBO-opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening er achteraan te doen. Op dit moment zou ik tegen het einde van het derde jaar zitten, maar een paar maanden geleden heb ik de (moeilijke) beslissing gemaakt om even te stoppen met mijn opleiding en stage. Ik liep tegen veel (oude) dingen van mijzelf aan die ik eerst aan wil pakken, voordat ik weer verder kan en echt weer wat kan opsteken en mijn blik op de toekomst kan zetten. Op dit moment ben ik dus thuis en maak ik gebruik van hulpverlening. Ik was van plan om de opleiding na de zomervakantie door te zetten, maar dat plan staat nu ook op losse schroeven, aangezien ik steeds meer over mijzelf te weten kom (wat dus niet altijd even positief is, zegmaar ???). :P
Hoewel ik dus het MBO volgde met het idee om in de gehandicaptenzorg te gaan (en daar ook op bijna alle niveaus qua doelgroepen wel stage gelopen heb), heb ik nu de switch gemaakt naar de ouderenzorg en dan specifiek dementerende ouderen. Vind ik fantastisch om te doen! ::bravo:: Gelukkig kan ik dat ook doen met mijn MBO-diploma, dus mocht ik HBO helemaal niet meer af (kunnen) ronden, kan ik alsnog lekker in deze doelgroep terecht komen. ::love::
Oh dat klinkt wel even vervelend :(. Wel goed dat je veel plezier hebt in je werk (sociaal werk is ook leuk! ;D), daar gaat het natuurlijk om ::ok::.

Citaat
Ohja, wat ik nu dus wél doe (na alle dingen die ik niet (meer) doe :P) is schrijven, allerlei bezigheden in de kerk en veel wandelen in het bos. ::ok:: Maar daarover meer bij de volgende vraag. #cliffhanger
Spanning en sensatie ::hyper::

Citaat
Ik woon in de kop van Overijssel. Ja, inderdaad, bij Giethoorn in de buurt daar. ::zwaai:: Een mooie omgeving om te wandelen door het bos en te fietsen langs de weilanden en dorpjes. Dat laatste doe ik eigenlijk nooit, terwijl ik dat opzich wel wil oppakken, maar het wandelen doe ik bijna dagelijks. Oordopjes in met muziek en gaan met die banaan door het bos. Dat is het voordeel van deze omgeving: met een paar minuten ben je al op een mooie plek. Vooral in deze tijd dat ik veel rondom huis ben is dat prettig!
Mooie omgeving woon je ::jaja::, fijn dat je tot rust kan komen daar ook.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human