Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 428084 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1440 Gepost op: 23-05-2016, 00:55:33 »
(bericht te lang grmbl)

Citaat
Haha, mijn minst favoriete onderwerp. ;D Ik ben al zo lang ik mij kan herinneren vrijgezel. Ook ben ik niet echt op zoek, om eerlijk te zijn. Natuurlijk is het leuk als het zover komt en is het af en toe best ongemakkelijk om te zien dat mensen om je heen trouwen en kinderen krijgen, maar aan de andere kant zie ik ook de voordelen van het single zijn. Het heeft twee kanten, zoals alles in het leven. ::vergroot::
Ja we komen beide nu ongeveer bij de leeftijd waarbij de helft van je vrienden gaan trouwen en kinderen krijgen en de andere helft te dronken is om z'n telefoon op te nemen ::rofl::.

Citaat
Nou, de kop is er af...  ;) ::tandpastasmiley::


Ook weer genoeg mogelijkheden om door te vragen, dus dat gaan we doen:

- Je bent dus alweer twee jaar op het forum, hoe ben je op je nickname gekomen?
- Als één van je hobby's noem je schrijven, wat voor soort dingen/verhalen schrijf je? ::nieuwsgierig::
- Ook benoem je dat je bezigheden doet in een kerk. Wat voor een kerk is dit? Waar geloof jij in?
- Tijdens je wandelingen luister je graag muziek, maar welke muziek luister je eigenlijk? Heb je een favoriete artiest?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1441 Gepost op: 23-05-2016, 11:01:08 »

De tijd kan snel gaan als je het leuk hebt op het forum, ik ben hier alweer bijna 7 jaar ::vergroot::. En leuk dat je veel verschillende dingen kijkt, kunnen we ook altijd over praten in het tv gedeelte ;D.

Haha, 7 jaar is zeker wel een mooi eindje! ::oink:: Ik mag nog even door dan. :)

Ja we komen beide nu ongeveer bij de leeftijd waarbij de helft van je vrienden gaan trouwen en kinderen krijgen en de andere helft te dronken is om z'n telefoon op te nemen ::rofl::.

Haha, en de derde helft vermaakt zich op een forum. Het is wat. ::zwaai::

Citaat
- Je bent dus alweer twee jaar op het forum, hoe ben je op je nickname gekomen?

Hahaha, dat is een verhaal... ::rofl::
Toen ik was geslaagd voor mijn VMBO-TL mocht ik een cadeau kiezen van mijn ouders. Ik had het al een hele tijd gehad over goudvissen in een aquarium (goudvissen zonder aquarium zouden ook niet zo praktisch zijn, bedenk ik me nu) en dat vonden mijn ouders ook een leuk cadeau. Omdat we een kat hebben kwam het aquarium op mijn kamer te staan. Nu weet ik niet of het aan mij ligt of aan alle factoren eromheen, maar mijn goudvissen hielden het nou niet echt langer dan een paar maanden uit bij mij. Op een gegeven moment had ik de halve dierenwinkel al in mijn aquarium gehad, waaronder guppy's. Helaas, op één of andere manier hielden mijn vissen het nooit lang uit.
Nu klink ik wel een klein beetje als een enorm slechte verzorger, maar ik deed oprecht echt m'n best! ::hypocriet::
Hoe dan ook, sindsdien gebruik ik graag vissoorten als nicknames, maar soms ook als profielplaatje. Bijvoorbeeld op een weerwolvenforum waarop ik zit heb ik een afbeelding van Nemo. Dat soort dingen, dus.

Citaat

- Als één van je hobby's noem je schrijven, wat voor soort dingen/verhalen schrijf je? ::nieuwsgierig::

Ik schrijf voornamelijk blogs/columns, maar soms ook af en toe een gedichtje. Voornamelijk over/vanuit het geloof, maar ook wel eens voor een stichting als Present (organisatie die vrijwilligers koppelt aan hulpvragen), wat dan weer mooi matcht met mijn opleiding. Ik heb vorig jaar een jaar lang als gastcolumnist mogen schrijven bij BEAM, het jongerenmerk van de Evangelische Omroep. Dat vond ik ook wel heel erg tof om te doen!! ::tandpastasmiley:: En om het allemaal een beetje te ordenen heb ik een eigen blogspot waarop ik mijn schrijfsels drop. ;)

Citaat
- Ook benoem je dat je bezigheden doet in een kerk. Wat voor een kerk is dit? Waar geloof jij in?

Klopt! En soms ben ik daar zelfs een beetje té druk... Ik ben christelijk opgevoed en heb een paar jaar geleden zelf ook bewust de keuze gemaakt voor God. Ik ga normaal gesproken naar een Nederlands Gereformeerde Kerk. Ik weet niet of je een beetje weet van de 'kerkwereld' maar de kerk waar ik heen ga is op sommige punten typisch gereformeerd (bijvoorbeeld in de vorm van de dienst en de inhoud van de preek), maar op andere punten wel weer ruimdenkender, meer richting 'lossere kerken'. Een beetje een tussenweg, zegmaar. Ik voel me daar wel thuis, ook door de vrienden die ik daar heb gevonden.

Daarnaast ga ik af en toe ook naar een wat lossere/evangelische kerk. Daar dansen mensen soms letterlijk door de kerk met de handen in de lucht. Ik heb daar altijd veel respect voor, maar dat is dan toch weer zo niet mijn ding ::), maar ik vind het vaak wel tof om te zien hoeveel verschillende manieren er zijn om te geloven en kan er ook altijd wel weer wat van oppikken en leren, vooral van hun preken. Ook ga ik wel naar evenementen zoals de EO-Jongerendag en met Pinksteren naar een conferentie in Biddinghuizen. Dit vind ik ook altijd tof en heel gezellig.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1442 Gepost op: 23-05-2016, 11:01:22 »
Ohja, nog iets over mij: ik kan echt heel lang van stof zijn, zelfs langer dan een bericht toelaat... ::hypocriet:: :P

Citaat
- Tijdens je wandelingen luister je graag muziek, maar welke muziek luister je eigenlijk? Heb je een favoriete artiest?

Als ik wandel luister ik vaak naar worship (aanbiddingsmuziek). Dat is één van de christelijke muziekstromingen, zegmaar. Ik word daar altijd wel rustig van en het helpt me om mijn gedachten te ordenen enzo. Een lied die ik daarin heel tof vind is Good Good Father. Mocht je benieuwd zijn, hieronder een linkje. Worship is een stijl die veel kanten op gaat, maar de rustige kant met mooie/diepgaande/eerlijke teksten is meer mijn ding in die wereld.


En een ander lied die ik graag luister vanwege zijn eerlijkheid is Stained Glass Masquerade van Casting Crowns (wat ik trouwens één van de beste bands vind). Vooruit, ook maar een linkje erbij.


Je hebt trouwens ook nog een Nederlandse richting daarin. Elke keer rondom Pinksteren maken hun een aantal nieuwe nummers. Een lied wat mij echt enorm aanspreekt is een al bestaand Engels lied, die ze vertaald hebben. Dat lied spreekt mij vooral aan vanwege de situatie waarin ik nu zit.


Een andere muziekrichting die ik leuk vind zijn liedjes van artiesten zoals The Script (ik ben bij hun concert geweest in Amsterdam, ZiggoDome ::bravo::), Kelly Clarkson, Krezip en P!nk. Daarnaast kan ik soms One Direction, Justin Bieber en Nielson ook wel waarderen en ik heb stiekem ook nog altijd een zwak voor K3. Tsjaaaa. Ik kan sowieso, merk ik nu, wel het halve forum volspammen met liedjes die ik tof vind...  :-X
Voor mij is het vooral van belang dat er een boodschap in de muziek zit. Dat heb ik bij alle liedjes en dat is iets dat ik ook altijd al wel gehad heb. Wanneer er gezongen wordt over 'niks' dan vind ik het al snel niet interessant. En nee, K3 valt even buiten beschouwing ::schaam::

Een paar liedjes die ik mooi, leuk of gewoon heel grappig vind (en dan stop ik hoor, whaha) zijn:






Dus dat ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1443 Gepost op: 23-05-2016, 11:09:34 »
Ik heb vorig jaar een jaar lang als gastcolumnist mogen schrijven bij BEAM, het jongerenmerk van de Evangelische Omroep. Dat vond ik ook wel heel erg tof om te doen!! ::tandpastasmiley::
Wat grappig, dan heb ik vast een keer een column van je gelezen :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1444 Gepost op: 23-05-2016, 12:36:26 »
Wat grappig, dan heb ik vast een keer een column van je gelezen :P

Haha wat leuk!! Zou zomaar kunnen ja!
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1445 Gepost op: 23-05-2016, 13:36:31 »
Mijn lievelingsfilm is The Breakfast Club, over vijf middelbare scholieren die als straf samen een zaterdag moeten doorbrengen op hun school. Over vooroordelen, de middelbare-schoolcultuur en ouderlijke invloed. Fantastisch film. Een tweede film die ik zou aanraden is Unfriended, een horror-film. Het is niet echt eng, maar de manier van verhaal vertellen is uitzonderlijk: het enige wat je in die film ziet is een bureaublad met daarop Facebook-chat, Skype-gesprekken, een mail-box, etc. Qua inhoud is het verder niet boeiend, maar de manier waarop het verhaal verteld wordt is uitzonderlijk. Een derde film is mij aangeraden door Duncton, Melancholia. Een van mijn favorieten. Pijnlijk, verscheurend en door de muziek van Wagner hypnotiserend bijna.
Klinkt goed, vooral voor een filmleek als mij is dit handig haha ;D.

Citaat
De fiets. Sowieso vind ik het verkeer verschrikkelijk. Mensen zijn zo ondankbaar voor het leven als ze in het verkeer zitten: rijden door rood, rijden te hard of kijken überhaupt niet uit. En op de fiets voel ik mij altijd het meest kwetsbaar, ook al fiets ik iedere dag.
Oh ja dat kan ik best begrijpen. Ik moet je zeggen dat het in Engeland nog enger is omdat je uberhaupt geen fietspaden hebt, maar inderdaad op de fiets voel je je ook gewoon het meest kwetsbaar.
Citaat
Alleen als toeschouwer zou ik heel benieuwd zijn hoe het einde van de mensheid zou zijn, maar dus echt alleen als toeschouwer. Maar dat is misschien een beetje ongezellig, dus wat me ook heel tof lijkt om in het Oude Rome rond te lopen.
"beetje ongezellig"  ::rofl::
 
Citaat
Leuke vraag. Ik heb Mathilda even opgebeld en ze was vereerd. Maar ze had het vrij druk, ze is doorgebroken dankzij haar Gladiator-cursus en geeft op dit moment zelfverdedigingscursussen aan bejaarde paardenfokkers in San Marino. Ze was dus niet erg tevreden met mijn telefoongesprek dus heb er helaas geen nieuwe quote uit kunnen halen. Mijn favoriete bestaande quote is: "Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar het had een piemel."
Bedankt Mathilda ::bravo::, forever in our hearts.

- We hebben al filmtips gekregen, maar wat vindt je eigenlijk het leukste aan je studie? Heb je al een idee welke kant je ermee op wil gaan wanneer je klaar bent?
- Hoe ben je bij je baan gekomen als escape room medewerker en wat is het leukste en het minst leuke aan de baan?
- Wat is het engste wat je de afgelopen week hebt gedaan?
- Wat is je favoriete spel om te spelen tijdens een spelletjesmiddag en waarom?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1446 Gepost op: 23-05-2016, 23:48:41 »
Haha, 7 jaar is zeker wel een mooi eindje! ::oink:: Ik mag nog even door dan. :)
Zeker weten, en ik ben niet van plan te stoppen ;D

Citaat
Hahaha, dat is een verhaal... ::rofl::
Toen ik was geslaagd voor mijn VMBO-TL mocht ik een cadeau kiezen van mijn ouders. Ik had het al een hele tijd gehad over goudvissen in een aquarium (goudvissen zonder aquarium zouden ook niet zo praktisch zijn, bedenk ik me nu) en dat vonden mijn ouders ook een leuk cadeau. Omdat we een kat hebben kwam het aquarium op mijn kamer te staan. Nu weet ik niet of het aan mij ligt of aan alle factoren eromheen, maar mijn goudvissen hielden het nou niet echt langer dan een paar maanden uit bij mij. Op een gegeven moment had ik de halve dierenwinkel al in mijn aquarium gehad, waaronder guppy's. Helaas, op één of andere manier hielden mijn vissen het nooit lang uit.
Nu klink ik wel een klein beetje als een enorm slechte verzorger, maar ik deed oprecht echt m'n best! ::hypocriet::
Hoe dan ook, sindsdien gebruik ik graag vissoorten als nicknames, maar soms ook als profielplaatje. Bijvoorbeeld op een weerwolvenforum waarop ik zit heb ik een afbeelding van Nemo. Dat soort dingen, dus.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Je bent dus eigenlijk stiekem een vissen serie-moordenaar en zoals piraten ringen verzamelde van degene die ze hadden vermoord, gebruik jij vissen als forumnaam of avatar op online fora ::rofl::. Ja dat is eens goed verhaal! (maar wel tragisch hoor ::hug::, schildpad al geprobeerd? :-X)

Citaat
Ik schrijf voornamelijk blogs/columns, maar soms ook af en toe een gedichtje. Voornamelijk over/vanuit het geloof, maar ook wel eens voor een stichting als Present (organisatie die vrijwilligers koppelt aan hulpvragen), wat dan weer mooi matcht met mijn opleiding. Ik heb vorig jaar een jaar lang als gastcolumnist mogen schrijven bij BEAM, het jongerenmerk van de Evangelische Omroep. Dat vond ik ook wel heel erg tof om te doen!! ::tandpastasmiley:: En om het allemaal een beetje te ordenen heb ik een eigen blogspot waarop ik mijn schrijfsels drop. ;)
Ah super leuk! Dus eigenlijk ben je ook gewoon best wel goed in schrijven, als je gastcolumnist voor een jaar mocht zijn en voor een stichting schrijft. Misschien leuk om een linkje te plaatsen hier naar de blogspot voor de geïnteresseerden :).
Citaat
Klopt! En soms ben ik daar zelfs een beetje té druk... Ik ben christelijk opgevoed en heb een paar jaar geleden zelf ook bewust de keuze gemaakt voor God. Ik ga normaal gesproken naar een Nederlands Gereformeerde Kerk. Ik weet niet of je een beetje weet van de 'kerkwereld' maar de kerk waar ik heen ga is op sommige punten typisch gereformeerd (bijvoorbeeld in de vorm van de dienst en de inhoud van de preek), maar op andere punten wel weer ruimdenkender, meer richting 'lossere kerken'. Een beetje een tussenweg, zegmaar. Ik voel me daar wel thuis, ook door de vrienden die ik daar heb gevonden.
Ik ben best slecht in het onthouden van dingen uit de kerkwereld haha :-[. Ik ben ook geen kerkganger maar heb wel ervaringen met de kerk omdat ik dat ook belangrijk vindt voor mijn perspectief en professie :). Maar ik snap het denk ik :D.
Citaat
Daarnaast ga ik af en toe ook naar een wat lossere/evangelische kerk. Daar dansen mensen soms letterlijk door de kerk met de handen in de lucht. Ik heb daar altijd veel respect voor, maar dat is dan toch weer zo niet mijn ding ::), maar ik vind het vaak wel tof om te zien hoeveel verschillende manieren er zijn om te geloven en kan er ook altijd wel weer wat van oppikken en leren, vooral van hun preken. Ook ga ik wel naar evenementen zoals de EO-Jongerendag en met Pinksteren naar een conferentie in Biddinghuizen. Dit vind ik ook altijd tof en heel gezellig.
Wel fijn dat het gezellig is dan :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1447 Gepost op: 23-05-2016, 23:56:23 »
Ohja, nog iets over mij: ik kan echt heel lang van stof zijn, zelfs langer dan een bericht toelaat... ::hypocriet:: :P
Voor een talkshow geen slechte eigenschap ;)

Citaat
Als ik wandel luister ik vaak naar worship (aanbiddingsmuziek). Dat is één van de christelijke muziekstromingen, zegmaar. Ik word daar altijd wel rustig van en het helpt me om mijn gedachten te ordenen enzo. Een lied die ik daarin heel tof vind is Good Good Father. Mocht je benieuwd zijn, hieronder een linkje. Worship is een stijl die veel kanten op gaat, maar de rustige kant met mooie/diepgaande/eerlijke teksten is meer mijn ding in die wereld.

En een ander lied die ik graag luister vanwege zijn eerlijkheid is Stained Glass Masquerade van Casting Crowns (wat ik trouwens één van de beste bands vind). Vooruit, ook maar een linkje erbij.

Je hebt trouwens ook nog een Nederlandse richting daarin. Elke keer rondom Pinksteren maken hun een aantal nieuwe nummers. Een lied wat mij echt enorm aanspreekt is een al bestaand Engels lied, die ze vertaald hebben. Dat lied spreekt mij vooral aan vanwege de situatie waarin ik nu zit.

Een andere muziekrichting die ik leuk vind zijn liedjes van artiesten zoals The Script (ik ben bij hun concert geweest in Amsterdam, ZiggoDome ::bravo::), Kelly Clarkson, Krezip en P!nk. Daarnaast kan ik soms One Direction, Justin Bieber en Nielson ook wel waarderen en ik heb stiekem ook nog altijd een zwak voor K3. Tsjaaaa. Ik kan sowieso, merk ik nu, wel het halve forum volspammen met liedjes die ik tof vind...  :-X
Voor mij is het vooral van belang dat er een boodschap in de muziek zit. Dat heb ik bij alle liedjes en dat is iets dat ik ook altijd al wel gehad heb. Wanneer er gezongen wordt over 'niks' dan vind ik het al snel niet interessant. En nee, K3 valt even buiten beschouwing ::schaam::

Een paar liedjes die ik mooi, leuk of gewoon heel grappig vind (en dan stop ik hoor, whaha) zijn:
Hele brede muzieksmaak dus ook ::jaja::.

- Als stiekeme K3 fan....(geen zorgen er zijn er meer o.a. hidm, lucy en ik ;D)....wat vindt je van de nieuwe K3?
- Hoe ziet een gemiddeld ontbijt van gupp eruit?
- Wat is de mooiste vakantie die je hebt meegemaakt en waarom?
- Als je één ding zou mogen veranderen aan de Nederlandse maatschappij, wat zou dit dan zijn?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1448 Gepost op: 24-05-2016, 15:19:22 »

Citaat
- We hebben al filmtips gekregen, maar wat vindt je eigenlijk het leukste aan je studie? Heb je al een idee welke kant je ermee op wil gaan wanneer je klaar bent?

Poeh, lastig. Ik vind de afwisseling van de vakken leuk en de kritische houding die je aangeleerd krijgt tegenover bijna alles. Maar ik kan niet iets specifieks aanwijzen wat ik het leukst vind. Welke kant ik op wil, ook geen idee. Ik hou niet zo van de lange termijnplanning. Of, zoals mijn grootste idool Tim Minchin formuleert: Be micro-ambitious. Put your head down and work with pride on whatever is in front of you… you never know where you might end up. (...) If you focus too far in front of you, you won’t see the shiny thing out the corner of your eye.

Citaat
- Hoe ben je bij je baan gekomen als escape room medewerker en wat is het leukste en het minst leuke aan de baan?
Hoe ik er terecht ben gekomen is geen heel spannend verhaal. Een vriend van me werkte al bij dat bedrijf en vroeg of ik hun nieuwe escape room mee wilde uittesten. Na het uittesten vroegen de mensen daar of iemand toevallig nog werk zocht en dat zocht ik. Het leukste is om mensen zoveel mogelijk in het moment te laten leven. Bij binnenkomst moeten mobiele telefoons weggelegd worden en mensen zijn een uur lang niets anders bezig dan proberen te ontsnappen. Het enthousiasme en de gezelligheid van groepen zijn ook altijd heel fijn. Minder leuk is als een groep er echt niks van bakt: dan moet je hulp geven maar vaak ben je dan genoodzaakt teveel te verklappen omdat ze het anders niet begrijpen. En vrijgezellenfeestjes die net iets teveel gedronken hebben zijn ook niet heel leuk.
Citaat
- Wat is het engste wat je de afgelopen week hebt gedaan?
Voor het eerst met iemand achterop m'n bagagedrager gefietst en gelukkig niet gevallen.

Citaat
- Wat is je favoriete spel om te spelen tijdens een spelletjesmiddag en waarom?
Dat is makkelijk: Weerwolven. Ook een vrij simpele reden, iedereen doet namelijk mee. Vind het heel tof dat iedereen met hetzelfde spel bezig is in plaats van ieder apart aan een tafeltje.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1449 Gepost op: 24-05-2016, 16:23:39 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Je bent dus eigenlijk stiekem een vissen serie-moordenaar en zoals piraten ringen verzamelde van degene die ze hadden vermoord, gebruik jij vissen als forumnaam of avatar op online fora ::rofl::. Ja dat is eens goed verhaal! (maar wel tragisch hoor ::hug::, schildpad al geprobeerd? :-X)

Whahaha, zoiets ja ::) ::)
Ik zit wel te denken om een nieuw huisdier te nemen, waaronder een schildpadje. Maarja, daar denk ik tegenwoordig wel wat langer over na... ::schaam::

Citaat
Ah super leuk! Dus eigenlijk ben je ook gewoon best wel goed in schrijven, als je gastcolumnist voor een jaar mocht zijn en voor een stichting schrijft. Misschien leuk om een linkje te plaatsen hier naar de blogspot voor de geïnteresseerden :).

Haha, nou, ik vind zelf dat ik alles behalve goed schrijf. ::) Ik doe letterlijk maar wat. Vaak komt er op de één of andere manier een kleine gedachten in mijn hoofd en dat groeit dan steeds verder uit. En dan ga ik gewoon achter de computer zitten en dan komt er vanzelf wat uitgerold. Maar zelf kan ik niet zeggen dat ik goed ben :P Ohja, de link (en let ook op de sitenaam..... :-[) http://goudvisjes.blogspot.nl/

Hele brede muzieksmaak dus ook ::jaja::.

- Als stiekeme K3 fan....(geen zorgen er zijn er meer o.a. hidm, lucy en ik ;D)....wat vindt je van de nieuwe K3?

Ik heb zeker een brede muzieksmaak en daar ben ik ook wel blij om, voor elk moment is d'r dan wel een liedje te vinden! ;)
EN WAT EEN FEEST DAT ER MEER MENSEN ZOALS MIJ ZIJN ::bravo:: ::bravo:: Ik dacht echt dat ik de laatste tijd de enige was die stiekem fan van K3 is... ::joehoe::
De nieuwe K3 vind ik best oké. Ik denk dat Klaasje nog iets meer moet leren om wat minder Nederlands te doen (met andere woorden: ze heeft haar woordje al snel klaar op tv met interviews en dergelijke), maar dat komt wel goed. Of Hanne en Marthe moeten gewoon wat meer van zich laten horen. Muzikaal vind ik ze gewoon oké. Ik vind het trouwens wel super grappig om te zien dat er met de nieuwe formatie eigenlijk dezelfde soort typetjes aanwezig zijn als met Karen, Kristel en Josje. Maar uiteraard missen we Kathleen nog altijd. #neverforget :\'(

Citaat
- Hoe ziet een gemiddeld ontbijt van gupp eruit?

Wat ontbijten betreft ben ik erg saai. Elke dag hetzelfde: twee boterhammen met hagelslag en een kop thee. Ik heb er wel eens over nagedacht om wat anders te eten, maar eigenlijk ben ik 's ochtends zo'n warhoofd dat ik standaard hetzelfde pak en klaarmaak. ::hypocriet:: Het ontbijt vind ik wel heel belangrijk, omdat het goed is om 's ochtends te eten. ::zwaai::

Citaat
- Wat is de mooiste vakantie die je hebt meegemaakt en waarom?

Die is gemakkelijk! ::tandpastasmiley:: Dat was de eerste vakantie die ik zonder ouders heb gehad. Ik ging met twee vriendinnen (ik heb eigenlijk sowieso voornamelijk vriendinnen en veel minder vrienden) met een busreis van Beteruit naar Italië, naar een badplaats in de buurt van Rimini. (Dat klinkt wilder dan het was, ik ben totaal geen uitgaanstype :-\\) en daar hebben we een fantastische tijd gehad, veel nieuwe leuke mensen mogen ontmoeten, heel erg genoten en enorm veel mooie dingen gezien. Zo zijn we ook naar Venetië en San Marino geweest (dikke aanraders!!). Wat ik verder qua vakanties nog op mijn bucketlist heb staan is voornamelijk Scandinavië: dat lijkt me ook fantastisch mooi.

Citaat
- Als je één ding zou mogen veranderen aan de Nederlandse maatschappij, wat zou dit dan zijn?

Super goede vraag en heb daar ook wel degelijk een tijdje over na moeten denken. Aan de ene kant zeg ik: iets in de zorg aanpakken, want daarin zijn gewoon een tal van dingen die beter zouden kunnen. Maar als ik kijk op echt algemeen maatschappelijk niveau is het denk ik vooral dat we elkaar meer lief moeten hebben en meer elkaar met respect moeten behandelen. Nu is het zo gemakkelijk om mensen die een andere mening zijn toegedaan dan die van jou, bespottelijk te maken: dat vind ik écht niet kunnen en dat raakt me ook. Ik denk bijvoorbeeld aan een Zwarte Pieten-discussie: de manier waarop die gevoerd wordt vind ik bijvoorbeeld heel erg onrespectvol. Er wordt over het algemeen te weinig naar elkaar geluisterd en te weinig in gesprek gegaan om elkaar en elkaars leefwerelden beter te leren kennen. Het boeit mij niet zoveel wie welk standpunt heeft, maar vooral wie de mens achter het standpunt is, zegmaar. ::hug::
Er mag wat mij betreft véél meer wederzijds respect komen voor iedereen, want alleen dan valt er wat te bewerkstelligen. Misschien is het te idealistisch, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit.
Amen. ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1450 Gepost op: 25-05-2016, 02:42:34 »
Poeh, lastig. Ik vind de afwisseling van de vakken leuk en de kritische houding die je aangeleerd krijgt tegenover bijna alles. Maar ik kan niet iets specifieks aanwijzen wat ik het leukst vind. Welke kant ik op wil, ook geen idee. Ik hou niet zo van de lange termijnplanning. Of, zoals mijn grootste idool Tim Minchin formuleert: Be micro-ambitious. Put your head down and work with pride on whatever is in front of you… you never know where you might end up. (...) If you focus too far in front of you, you won’t see the shiny thing out the corner of your eye.
Nice quote ::bravo::


Citaat
Hoe ik er terecht ben gekomen is geen heel spannend verhaal. Een vriend van me werkte al bij dat bedrijf en vroeg of ik hun nieuwe escape room mee wilde uittesten. Na het uittesten vroegen de mensen daar of iemand toevallig nog werk zocht en dat zocht ik. Het leukste is om mensen zoveel mogelijk in het moment te laten leven. Bij binnenkomst moeten mobiele telefoons weggelegd worden en mensen zijn een uur lang niets anders bezig dan proberen te ontsnappen. Het enthousiasme en de gezelligheid van groepen zijn ook altijd heel fijn. Minder leuk is als een groep er echt niks van bakt: dan moet je hulp geven maar vaak ben je dan genoodzaakt teveel te verklappen omdat ze het anders niet begrijpen. En vrijgezellenfeestjes die net iets teveel gedronken hebben zijn ook niet heel leuk.
Oeh nu wil het ook uittesten, vooral om te kijken of ik in de groep behoor die er niets van bakt ::rofl::. Maar het klinkt echt als een super leuk baantje ::jaja::.

Citaat
Dat is makkelijk: Weerwolven. Ook een vrij simpele reden, iedereen doet namelijk mee. Vind het heel tof dat iedereen met hetzelfde spel bezig is in plaats van ieder apart aan een tafeltje.
Zeker weten ook één van mijn favorieten ::ok::.

- Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?
- Wat is je laatste ervaring waardoor je een sterker persoon bent geworden?
- Wat vindt je van het idee van trouwen?
- Heb je ooit iets gestolen? Zo ja, wat?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1451 Gepost op: 25-05-2016, 02:55:46 »
Whahaha, zoiets ja ::) ::)
Ik zit wel te denken om een nieuw huisdier te nemen, waaronder een schildpadje. Maarja, daar denk ik tegenwoordig wel wat langer over na... ::schaam::
Leuk, gelukkig denk je er goed over na ;D

Citaat
Haha, nou, ik vind zelf dat ik alles behalve goed schrijf. ::) Ik doe letterlijk maar wat. Vaak komt er op de één of andere manier een kleine gedachten in mijn hoofd en dat groeit dan steeds verder uit. En dan ga ik gewoon achter de computer zitten en dan komt er vanzelf wat uitgerold. Maar zelf kan ik niet zeggen dat ik goed ben :P Ohja, de link (en let ook op de sitenaam..... :-[) http://goudvisjes.blogspot.nl/
Het gaat om het resultaat hé ;). Site ziet er goed uit ::ok::.

Citaat
EN WAT EEN FEEST DAT ER MEER MENSEN ZOALS MIJ ZIJN ::bravo:: ::bravo:: Ik dacht echt dat ik de laatste tijd de enige was die stiekem fan van K3 is... ::joehoe::
De nieuwe K3 vind ik best oké. Ik denk dat Klaasje nog iets meer moet leren om wat minder Nederlands te doen (met andere woorden: ze heeft haar woordje al snel klaar op tv met interviews en dergelijke), maar dat komt wel goed. Of Hanne en Marthe moeten gewoon wat meer van zich laten horen. Muzikaal vind ik ze gewoon oké. Ik vind het trouwens wel super grappig om te zien dat er met de nieuwe formatie eigenlijk dezelfde soort typetjes aanwezig zijn als met Karen, Kristel en Josje. Maar uiteraard missen we Kathleen nog altijd. #neverforget :\'(
jaa Kathleentje tragisch  :\'(. Ik was met K3 zoekt K3 voor Demi ::love::, maar ben wel content met de drie die het zijn geworden uiteindelijk.

Citaat
Wat ontbijten betreft ben ik erg saai. Elke dag hetzelfde: twee boterhammen met hagelslag en een kop thee. Ik heb er wel eens over nagedacht om wat anders te eten, maar eigenlijk ben ik 's ochtends zo'n warhoofd dat ik standaard hetzelfde pak en klaarmaak. ::hypocriet:: Het ontbijt vind ik wel heel belangrijk, omdat het goed is om 's ochtends te eten. ::zwaai::
Routine is ook belangrijk!

Citaat
Die is gemakkelijk! ::tandpastasmiley:: Dat was de eerste vakantie die ik zonder ouders heb gehad. Ik ging met twee vriendinnen (ik heb eigenlijk sowieso voornamelijk vriendinnen en veel minder vrienden) met een busreis van Beteruit naar Italië, naar een badplaats in de buurt van Rimini. (Dat klinkt wilder dan het was, ik ben totaal geen uitgaanstype :-\\) en daar hebben we een fantastische tijd gehad, veel nieuwe leuke mensen mogen ontmoeten, heel erg genoten en enorm veel mooie dingen gezien. Zo zijn we ook naar Venetië en San Marino geweest (dikke aanraders!!). Wat ik verder qua vakanties nog op mijn bucketlist heb staan is voornamelijk Scandinavië: dat lijkt me ook fantastisch mooi.
klinkt goed, natuurlijk eerste keer zonder ouders is ook speciaal. Scandinavië staat ook nog op mijn lijstje  ::jaja::. Forumuitje?

Citaat
Super goede vraag en heb daar ook wel degelijk een tijdje over na moeten denken.

Thank you thank you ::bravo::.

Citaat
Aan de ene kant zeg ik: iets in de zorg aanpakken, want daarin zijn gewoon een tal van dingen die beter zouden kunnen. Maar als ik kijk op echt algemeen maatschappelijk niveau is het denk ik vooral dat we elkaar meer lief moeten hebben en meer elkaar met respect moeten behandelen. Nu is het zo gemakkelijk om mensen die een andere mening zijn toegedaan dan die van jou, bespottelijk te maken: dat vind ik écht niet kunnen en dat raakt me ook. Ik denk bijvoorbeeld aan een Zwarte Pieten-discussie: de manier waarop die gevoerd wordt vind ik bijvoorbeeld heel erg onrespectvol. Er wordt over het algemeen te weinig naar elkaar geluisterd en te weinig in gesprek gegaan om elkaar en elkaars leefwerelden beter te leren kennen. Het boeit mij niet zoveel wie welk standpunt heeft, maar vooral wie de mens achter het standpunt is, zegmaar. ::hug::
Er mag wat mij betreft véél meer wederzijds respect komen voor iedereen, want alleen dan valt er wat te bewerkstelligen. Misschien is het te idealistisch, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit.
Amen. ::bravo::
Helemaal mee eens. Heb er ook een mooie voorstelling over gezien genaamd: Hoffelijkheid. En ja de zwarte pieten discussie, laten we die vooral in de vrieskast laten :-X. Bedankt voor je antwoord :).

Dit is ook alweer het einde van het interview :o. Bedankt voor je enthousiasme ::bravo::. Je mag nu nog een (pittige) vraag terug stellen aan mij ::ok::.

 ::joehoe::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1452 Gepost op: 25-05-2016, 09:16:09 »


Oeh nu wil het ook uittesten, vooral om te kijken of ik in de groep behoor die er niets van bakt ::rofl::. Maar het klinkt echt als een super leuk baantje ::jaja::.


Het is ook gewoon een hele gave escaperoom ::hyper::
En creepy :-X
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1453 Gepost op: 25-05-2016, 16:25:32 »
Oeh nu wil het ook uittesten, vooral om te kijken of ik in de groep behoor die er niets van bakt ::rofl::. Maar het klinkt echt als een super leuk baantje ::jaja::.

Ik ben er ook echt heel blij mee & zuinig op.  ::jaja::

Citaat
- Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?
Poeh, jeetje, wat een lastige vraag. Ik zou sowieso school en werk laten vallen en zoveel mogelijk tijd proberen door te brengen met vrienden en familie. Verder zou ik zorgen dat mijn geld op zou zijn, dus dat ik allemaal leuke dingen heb gedaan. Maar ik zou met niet per se anders gaan gedragen, denk ik.

Citaat
- Wat is je laatste ervaring waardoor je een sterker persoon bent geworden?

Annabolen geslikt.

Nee, grapje. Ik denk dat dit twee gesprekken zijn geweest, één met m'n moeder en een met een collega laatst. Die laatste was bijna zo'n emotioneel film-moment: een onverwacht persoon geeft op precies het onverwachte maar toch juiste moment een advies, dat je eigenlijk echt even nodig had. Maar ik wil liever niet al te veel op de inhoud ingaan van die gesprekken, omdat dit nogal een vrije publieke en openlijke internetsite is die voor iedereen leesbaar is.

Citaat
- Wat vindt je van het idee van trouwen?
Hoeft van mij niet per se. Sowieso ben ik niet religieus ingesteld, dus de goedkeuring van de Kerk is voor mij niet echt iets wat ik wil. Verder vind ik ook dat het niet per se nodig is om je wettelijk of administratief (of hoe noem je dat?) te registreren als partners om zo je eeuwige liefde te verklaren. Vind ik eerder bezitterig dan romantisch. Maar als mijn vriend of vriendin het heel graag zou willen, zou ik denk ik niet 'nee' zeggen.

Citaat
- Heb je ooit iets gestolen? Zo ja, wat?
Je weet toch dat ik zo'n brave burger ben.  ;D Ik heb nog nooit iets gestolen, zelfs geen snoepjes uit de Kruidvat of iets dergelijks. Dus ik heb helaas geen spannend verhaal voor je. Ja, of je moet beweren dat illegale streams en illegaal downloaden ook diefstal zijn - dan wel. Maar ik heb ook besloten dat zo min mogelijk tot niet meer te doen, dus op dat gebied ben ik ook mijn leven aan het beteren.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1454 Gepost op: 25-05-2016, 18:35:38 »
leuke vragen èn antwoorden weer :) Wat hebben we toch een leuke forummers op Realitynet!!

heb even je blog bekeken Gupp.. knap hoor dat je je gedachten zo onder woorden kunt brengen!

ik schrok heel even van de anabolen van Next, maar gelukkig is het niet waar.. Daar krijg je trouwens alleen maar spierballen van en niet op een gezonde manier.. Goede gesprekken zijn veel beter voor een mens ::ok::

 
er was eens......

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1455 Gepost op: 25-05-2016, 22:17:53 »
Ik ben er ook echt heel blij mee & zuinig op.  ::jaja::
Gelukkig :)

Citaat
Annabolen geslikt.
::rofl::

Citaat
Nee, grapje. Ik denk dat dit twee gesprekken zijn geweest, één met m'n moeder en een met een collega laatst. Die laatste was bijna zo'n emotioneel film-moment: een onverwacht persoon geeft op precies het onverwachte maar toch juiste moment een advies, dat je eigenlijk echt even nodig had. Maar ik wil liever niet al te veel op de inhoud ingaan van die gesprekken, omdat dit nogal een vrije publieke en openlijke internetsite is die voor iedereen leesbaar is.
Natuurlijk, begrijpelijk ::ok::. Wel fijn dat je die mensen om je heen hebt ::hug::.
Citaat
Je weet toch dat ik zo'n brave burger ben.  ;D Ik heb nog nooit iets gestolen, zelfs geen snoepjes uit de Kruidvat of iets dergelijks. Dus ik heb helaas geen spannend verhaal voor je. Ja, of je moet beweren dat illegale streams en illegaal downloaden ook diefstal zijn - dan wel. Maar ik heb ook besloten dat zo min mogelijk tot niet meer te doen, dus op dat gebied ben ik ook mijn leven aan het beteren.
m-maar, soms heeft zelfs de braafste burger wel iets stouts gedaan :(. Je bent wel een voorbeeld voor de maatschappij hoor  :-*.

Dat waren de vragen, bedankt voor het interview! ::bravo:: Je mag nu nog een (pittige) vraag terug stellen.

 ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1456 Gepost op: 26-05-2016, 08:30:58 »

Je bent wel een voorbeeld voor de maatschappij hoor  :-*.

 ;D Dankje.


Hmm... Stel je was een broodbeleg, welk broodbeleg zou je dan zijn en waarom?

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1457 Gepost op: 26-05-2016, 10:41:34 »
jaa Kathleentje tragisch  :\'(. Ik was met K3 zoekt K3 voor Demi ::love::, maar ben wel content met de drie die het zijn geworden uiteindelijk.

Haha, Demi was de beste zangeres: zeker weten. Maar ze paste voor mij niet echt in het K3-plaatje zoals we die kennen. Ik had Lisa ook nog wel (heel) graag zien winnen, maar ben zeker tevreden met deze uitslag. :P

Site ziet er goed uit ::ok::.

heb even je blog bekeken Gupp.. knap hoor dat je je gedachten zo onder woorden kunt brengen!

Dank jullie wel! :)

Citaat
Dit is ook alweer het einde van het interview :o. Bedankt voor je enthousiasme ::bravo::. Je mag nu nog een (pittige) vraag terug stellen aan mij ::ok::.

Nou, komt'ie: Stel dat je vandaag een brief zou schrijven naar jezelf die je pas over 10 jaar mag gaan lezen. Wat zou je daarin sowieso willen benoemen naar jezelf: waar hoop je te staan, hoe hoop je te leven, wat zijn die dingen die je aan jezelf alvast mee wilt geven, waar hoop je met blijdschap op terug te kijken, enzovoort. ;) Hoop dat hij niet té pittig is... ::hypocriet::

Ik vond het echt heel erg tof om mee te mogen doen aan deze talkshow! Super gaaf om te zien hoe je dit allemaal doet D*N: mijn grootse complimenten! En vooral: ga zo door!! ::ok:: ;D ::ok::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1458 Gepost op: 26-05-2016, 12:24:54 »
- Als stiekeme K3 fan....(geen zorgen er zijn er meer o.a. hidm, lucy en ik ;D)....
::zwaai:: ::regenboog::

Ik was met K3 zoekt K3 voor Demi ::love::, maar ben wel content met de drie die het zijn geworden uiteindelijk.
Helemaal mee eens. ::jaja:: ::bravo::

Mijn favoriete bestaande quote is: "Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar het had een piemel."
Dat zijn in 1x 2 items van Ramarmar: het radioprogramma van Margriet van der Linden en Martine Sandifort! :D


D*N: leuke vragen! Gupp en NextGP: leuke antwoorden! Het publiek is zeer te spreken over de talkshow, de kijkleescijfers zijn stijgende. Dus, zoals Gupp zegt:
En vooral: ga zo door!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1459 Gepost op: 26-05-2016, 13:27:46 »
Hmm... Stel je was een broodbeleg, welk broodbeleg zou je dan zijn en waarom?
Vruchtenhagel. Het is kleurrijk, vrolijk, zoet en brengt een lach op je gezicht ;D. Ik heb ook wel een reputatie dat ik veel zoete dingen eet.

Nou, komt'ie: Stel dat je vandaag een brief zou schrijven naar jezelf die je pas over 10 jaar mag gaan lezen. Wat zou je daarin sowieso willen benoemen naar jezelf: waar hoop je te staan, hoe hoop je te leven, wat zijn die dingen die je aan jezelf alvast mee wilt geven, waar hoop je met blijdschap op terug te kijken, enzovoort. ;) Hoop dat hij niet té pittig is... ::hypocriet::
Dat is zeker een pittige vraag :-[.

Beste Dennis,

Je bent nu 32 als je deze brief leest. Ik hoop dat je op dit moment even terug kan kijken en dat je gelukkig bent.
Ik hoop dat je succesvol bent in de liefde en in je carriere, oke of in ieder geval een van de twee. Maar wees vooral niet bang om te falen, om fouten te maken en zelfvertrouwen uit te stralen. Ik heb de afgelopen tijd ook geleerd dat te ver vooruit plannen ook niet goed is en je van het moment moet genieten. Ik heb het volgende jaar van mijn leven al gepland, maar wat daarna gebeurt, wie weet. Dat zegt waarschijnlijk veel over wie ik nu ben geworden. Heb je een carriere in de cmv richting gevonden? Heb je een carriere in de muziek gevonden? Of heb je iets nieuws gevonden? Ben je nog steeds bij de liefde van je leven? Heb je een nieuwe liefde van je leven ontmoet? Misschien ben ik naief, maar ik geloof in true love. Ik hoop dat ik daar over tien jaar ook nog in kan geloven. Mocht je ongelukkig zijn, herinner dan dat je heel veel zelf kan vormgeven. Ga erop uit en maak je eigen geluk!

Liefs,
22-jarige Dennis


oke dat was echt moeilijk ::regenboog::

Ik vond het echt heel erg tof om mee te mogen doen aan deze talkshow! Super gaaf om te zien hoe je dit allemaal doet D*N: mijn grootse complimenten! En vooral: ga zo door!! ::ok:: ;D ::ok::
D*N: leuke vragen! Gupp en NextGP: leuke antwoorden! Het publiek is zeer te spreken over de talkshow, de kijkleescijfers zijn stijgende. Dus, zoals Gupp zegt:
Bedankt voor de complimenten ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human