Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426579 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1500 Gepost op: 30-05-2016, 16:18:17 »
Leuk om al jullie verhalen zo te lezen! En leuk dat jullie hier zo open zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1501 Gepost op: 1-06-2016, 04:31:44 »
Toen ik een jaar of 15/16 was heb ik voor het eerst wat geprobeerd met een andere jongen. Vervolgens beschouwde ik mezelf toch nog steeds meer als hetero ;D Een paar vriendinnetjes gehad, dat vond ik ook gewoon leuk, en toen ontmoette ik op een gegeven moment (ik was toen 19 geloof ik) een andere jongen met wie ik nóg meer ging uitproberen. Toen vond ik dat ook heel leuk, dus besloot ik dat ik dat dan maar aan iedereen moest vertellen  ::tandpastasmiley::

Ik ben eigenlijk altijd heel open geweest, nooit bang voor reacties, en nog steeds eigenlijk. Ik vind het heel normaal om op mannen te vallen, dus ik vertel daar ook altijd gewoon over, ook aan mensen die ik net ontmoet heb of vreemden bij wijze van. Alleen in het buitenland ben ik voorzichtiger. Overigens zou ik in Nederland misschien ook wat voorzichtiger moeten zijn af en toe, ik denk wat te rooskleurig over het overal geaccepteerd zijn geloof ik. Maar misschien helpt het in die gevallen soms ook juist wel dat ik het als de normaalste zaak van de wereld beschouw.

Maar terug naar de coming out. Ik heb toen in één dag tijd aan iedereen verteld dat ik met een jongen aan het daten was en naar verwachting vond iedereen dat eigenlijk alleen maar leuk. Ik ben toen wel nog een hele tijd met zowel meisjes als jongens actief geweest, en toen heb ik m'n grote liefde (dacht ik toen) ontmoet, op wie ik smoorverliefd was en met wie ik ging samenwonen en sindsdien ben ik alleen nog maar met jongens en zie ik mezelf alleen nog maar met een andere man oud worden. ::jaja::
Mooi omschreven ;).

Ik heb ook de instelling van dat het gewoon normaal is en het ook zo laten zien. Na mijn coming out heb ik ook tegen mezelf gezegd, er zijn zoveel nieuwe mensen die je nog gaat ontmoeten, je gaat niet elke keer zo'n lelijk awkward moment maken en jezelf voorstellen als homo :P. Dus ik zeg ook gewoon niets meer maar laat het gewoon vallen als ze ernaar vragen, het gaat over liefde of iets of gewoon op één of andere manier ter sprake komt. En eigenlijk zien de meeste mensen het bij mij toch al dus ::). Behalve in het buitenland uiteraard. Bijna een keer een knal gekregen omdat een jongen dacht dat ik aan het flirten was met z'n vriendin in Kroatië en in Turkije gingen ze er ook gewoon vanuit dat de vriendin waarmee ik op vakantie was mijn "vriendin" was. Trouwens zelfs een keer in Nederland, super awkward.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1502 Gepost op: 1-06-2016, 22:18:31 »
- Als je zou reïncarneren als een dier, welk dier zou jij dan zijn? en waarom?

Oh lastige vraag! Schildpad ligt heel erg voor de hand natuurlijk. Maar ik denk toch eerder als een hond, lekker speels, aanhankelijk, lui op zn tijd, mensenvriend, past wel bij mij denk ik.

- Wat is het slechtste cadeau wat je ooit hebt gekregen? (en van wie was het Lips Sealed)

Daar moet ik even heel erg over nadenken. Wij doen met onze familie al jaren geen verjaardagscadeaus meer (voor de volwassenen) en dat bevalt eigenlijk wel heel goed, niet meer moeilijk doen over wat je wilt vragen of een ander zult geven, en geen geschuif met envelopjes geld. Ik krijg dus eigenlijk alleen met Sinterklaas cadeaus, en over het algemeen is dat of leuk omdat het een goed cadeau is of leuk omdat het een geinig cadeau is.
Slechte cadeaus kreeg ik wel van mijn ex-schoonouders met Sinterklaas, vaak omdat zij zoveel mogelijk cadeaus voor een bepaald budget wilden geven. Zo vroeg ik ooit een mooie tuinhaard, met tekening erbij, zoiets (passend bij ons strakke interieur en rechtlijnige tuin):



en ik kreeg een oubollige gietijzeren lelijk iets als dit:



- Wat is je favoriete eten?

Stamppot :P en pasta's en salades. Ben zelf een behoorlijke Hollandse-pot-koker, lekker makkelijk, en genoeg variaties op stamppotten te vinden. Niet alleen voor de winter, gisteren nog een lekkere spinaziestamp gegeten :D

- Heb je een abonnement op een krant of tijdschrift? Zo ja, op welke? Zo nee, waar zou je wel een abonnement op willen hebben?

Afgelopen jaar kreeg ik van Sinterklaas een halfjaarabonnement op een tijdschrift naar keuze. Ik heb gekozen voor Psychologie Magazine. Superinteressant wat daar in staat. Ik heb in 5 VWO getwijfeld of ik Farmacie zou gaan studeren of Psychologie of Pedagogie. Uiteindelijk was het een psycholoog die mij zijn vak afraadde, omdat het alleen maar praten was, altijd praten, weinig doen. Ik heb geen spijt van de keuze voor Farmacie, maar de psyche interesseert me zeker nog steeds.
Mijn vriend heeft een abonnement op Historia, ook een erg interessant tijdschrift. En verder krijg ik mijn vakblad wekelijks in de bus, Pharmaceutisch Weekblad. Maar dat lees ik niet zo goed  :-[ wat daar in staat heb ik vaak al online gelezen, via nieuwsbrieven en zo.
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1503 Gepost op: 2-06-2016, 04:23:50 »
- Wat is het slechtste cadeau wat je ooit hebt gekregen? (en van wie was het Lips Sealed)

Daar moet ik even heel erg over nadenken. Wij doen met onze familie al jaren geen verjaardagscadeaus meer (voor de volwassenen) en dat bevalt eigenlijk wel heel goed, niet meer moeilijk doen over wat je wilt vragen of een ander zult geven, en geen geschuif met envelopjes geld. Ik krijg dus eigenlijk alleen met Sinterklaas cadeaus, en over het algemeen is dat of leuk omdat het een goed cadeau is of leuk omdat het een geinig cadeau is.
Slechte cadeaus kreeg ik wel van mijn ex-schoonouders met Sinterklaas, vaak omdat zij zoveel mogelijk cadeaus voor een bepaald budget wilden geven. Zo vroeg ik ooit een mooie tuinhaard, met tekening erbij, zoiets (passend bij ons strakke interieur en rechtlijnige tuin):



en ik kreeg een oubollige gietijzeren lelijk iets als dit:

::rofl:: ::rofl:: Dat is best wel hilarisch

Citaat
- Wat is je favoriete eten?

Stamppot :P en pasta's en salades. Ben zelf een behoorlijke Hollandse-pot-koker, lekker makkelijk, en genoeg variaties op stamppotten te vinden. Niet alleen voor de winter, gisteren nog een lekkere spinaziestamp gegeten :D
Lekker lekker :)

Citaat
- Heb je een abonnement op een krant of tijdschrift? Zo ja, op welke? Zo nee, waar zou je wel een abonnement op willen hebben?

Afgelopen jaar kreeg ik van Sinterklaas een halfjaarabonnement op een tijdschrift naar keuze. Ik heb gekozen voor Psychologie Magazine. Superinteressant wat daar in staat. Ik heb in 5 VWO getwijfeld of ik Farmacie zou gaan studeren of Psychologie of Pedagogie. Uiteindelijk was het een psycholoog die mij zijn vak afraadde, omdat het alleen maar praten was, altijd praten, weinig doen. Ik heb geen spijt van de keuze voor Farmacie, maar de psyche interesseert me zeker nog steeds.
Mijn vriend heeft een abonnement op Historia, ook een erg interessant tijdschrift. En verder krijg ik mijn vakblad wekelijks in de bus, Pharmaceutisch Weekblad. Maar dat lees ik niet zo goed  :-[ wat daar in staat heb ik vaak al online gelezen, via nieuwsbrieven en zo.

Bedankt voor het interview Swifty ::bravo::, je mag nu nog een pittige vraag terug stellen. Verwacht een goeie van degene die dit heeft bedacht ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1504 Gepost op: 2-06-2016, 05:02:38 »
Seizoen 4: Aflevering 28

Swifty mag nog een vraag stellen maar wij gaan alvast door met de derde aflevering van dit seizoen. Hij was ooit één van de eerste twee gasten in de pilot/onofficiële aflevering van de talkshow, zij is al een tijdje hier als widm fan maar zien we steeds vaker in de relaxhoek. Maar eerst gaan we naar de onderschriftenronde:

De winnaar van vorige ronde is:

"Honkballer Blue Jays ziet waarheid 'onder ogen': wenkbrauwverplaatsing door speler Royals compleet mislukt"

Gefeliciteerd Mollenvanger!

Tussenstand:
Stormpie 1
Mollenvanger 1

Nieuwe ronde, nieuwe kansen:



Welkom terug Mollenvanger!

Mollenvanger was samen met Aapje één van de aanstichters van dit topic. Het begon met een simpele ondervraging in de relaxhoek, waarna dit idee geboren werd. Fijn om je eigenlijk écht in de talkshow te hebben!

- Welke muziek zit er in de soundtrack van jou leven?

- Wat is voor jou het belangrijkste in een vriendschap?

- Wat wou je worden toen je klein was?

- We hebben het in de pm's gehad over routine ten opzichte van het forum. Kan je dit gevoel omschrijven? Misschien zijn er meer die zich hierin herkennen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1505 Gepost op: 2-06-2016, 05:07:04 »
Daarnaast hebben we een nieuwe gast,

Welkom Koemba!

- Welke studie deed je ook alweer? (Was het medische biologie?) Wat doe je hierbij en waarom heb je het gekozen?

- Wat is je favoriete chocolade?

- Hoe zou je de relatie met je ouders omschrijven?

- Wat zijn je hobby's?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1506 Gepost op: 2-06-2016, 09:43:02 »
Leuk en dank Dennis dat ik te gast mag zijn in de show.  ::bravo:: Antwoorden komen later vandaag (of morgen), maar ik zag het plaatje en had meteen een nieuw onderschrift in gedachten:


Crisis slaat toe in Duckstad: Kwik, Kwek en Kwak leiden dame af, Oom Dagobert slaat slag.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1507 Gepost op: 2-06-2016, 12:07:14 »
Daarnaast hebben we een nieuwe gast,

Welkom Koemba!

Dankje ::zwaai:: Ik ben zeer vereerd dat ik te gast mag zijn in je beroemde Talkshow! :D

Citaat
Welke studie deed je ook alweer? (Was het medische biologie?) Wat doe je hierbij en waarom heb je het gekozen?

Ja klopt, ik studeer medische biologie. Ik werk veel op het lab en ik probeer te onderzoeken hoe bepaalde ziektes ontstaan. Mijn interesse ligt voornamelijk in het ontstaan van kanker en daar heb ik momenteel al 3 stages in gedaan. Hierbij heb ik bijvoorbeeld onderzocht hoe het kan dat borstkanker uitzaait of waarom kanker cellen resistent kunnen zijn tegen bestraling. Iedere kanker soort is weer anders dus het onderzoek is nooit saai :D.

Hiervoor heb ik laboratoriumonderzoek op het HBO gestudeerd en mijn moeder zei altijd dat ik de studie heb gekozen vanwege de labjas :P. Ik weet niet of dat helemaal waar is, maar ik vind het praktisch bezig zijn (pipetteren, cellen kweken etc.) het leukste van mijn studie. Ik ben uiteindelijk een master gaan doen omdat ik graag nog wat meer wilde leren over de moleculaire achtergrond waarom bepaalde ziektes ontstaan (DNA mutaties o.i.d.) en op het HBO leer je alleen hoe bepaalde laboratorium technieken werken.

Citaat
Wat is je favoriete chocolade?

Ik ben niet zo'n zoetekauw, dus ik zou eerder de voorkeur geven aan een stuk brie of toastje met kruidenboter :P Maar als ik toch een soort chocolade moet kiezen, kies ik voor melkchocolade (lekker standaard). Puur vind ik niet lekker. Wit gaat op zich nog wel, maar dan vind ik melk toch lekkerder :).

Citaat
Hoe zou je de relatie met je ouders omschrijven?

Die is goed. Ik kan alles met ze bepreken en ze staan altijd voor mij klaar en steunen me in alles, dus ik heb niks te klagen ::hypocriet::.

Citaat
Wat zijn je hobby's?

Ik speel golf sinds mijn 13de. Daarnaast houd ik van festivals en concerten. Ik probeer minimaal 1x per jaar naar een festival te gaan :D En doe ik geocaching (zoeken naar geheime boxen met logboekjes die over de hele wereld verstopt zijn) :) Ook heb ik nog een gitaar en saxofoon, alleen heb ik momenteel niet zo veel tijd om daar in te investeren helaas i.v.m. school :-\\

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1508 Gepost op: 2-06-2016, 15:45:04 »


Ellie Lust: "Zoals u ziet zijn we hier op zoek naar 4 verdachten. Nummer 1, de hoofdverdachte, is een eend met witte verenkleur..."
Ich bin ein Bärliner!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1509 Gepost op: 2-06-2016, 16:21:32 »


Iets meer duckvrees had haar waarschijnlijk geen kwaad gedaan...
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1510 Gepost op: 2-06-2016, 22:54:40 »
Mollenvanger was samen met Aapje één van de aanstichters van dit topic. Het begon met een simpele ondervraging in de relaxhoek, waarna dit idee geboren werd. Fijn om je eigenlijk écht in de talkshow te hebben! Welkom terug Mollenvanger!


Dank Dennis, leuk om hier te zijn  ::bravo::

Citaat
- Welke muziek zit er in de soundtrack van jou leven?

Een band die eigenlijk al als een rode draad door mijn leven heenloopt is Coldplay. Sinds ik Clocks in 2003 voor het eerste hoorde hield ik al van die muziek. Alleen toen was ik nog helemaal niet bewust bezig muziek. Ik hoorde in mijn kinderjaren gewoon vaak liedjes voorbij komen op de radio, maar deed er nog niks mee. Nu hoor ik een liedje en denk ik: o ja, dat was toen en toen dat jaar. Ik koppel vaak jaartallen of momenten in mijn leven aan muziek, waardoor ik bijna een soort wandelende hit encyclopedie ben geworden (iemand zei dat ooit tegen me :P). Afijn, weer jaar later hoorde ik Speed of Sound en dacht ik hey, ik ken die zang ergens van. Maar echt mijn ontdekking van Coldplay was in 2006. Inmiddels dus al 10 jaar 'fan' en deze maand ga ik ze eindelijk live zien in de Arena! Naast Coldplay staan er uiteenlopende nummers, en muzikanten in mijn soundtrack, waaronder Keane, The Script, Imagine Dragons, Kensington en Racoon. En verder ook veel top 40 meuk, die elk jaar voorbij komen. 

Citaat
- Wat is voor jou het belangrijkste in een vriendschap?
Misschien is dit een cliché antwoord. Maar voor mij is het belangrijkste in een vriendschap dat vrienden elkaar respecteren om wie/hoe ze zijn, met alle goede eigenschappen en gebreken. Maar ook dat je er voor elkaar bent als je elkaar echt nodig hebt, maar ook samen de goede dingen kunt vieren en dat je van tijd tot tijd samen leuke dingen kunt doen.

Citaat
- Wat wou je worden toen je klein was?
Verschillende dingen. Ik wilde als kind graag speelgoed maken voor andere kinderen, verhalen bedenken en/of schrijven, maar ook piloot leek me vroeger erg tof.

Citaat
- We hebben het in de pm's gehad over routine ten opzichte van het forum. Kan je dit gevoel omschrijven? Misschien zijn er meer die zich hierin herkennen.
Ja, ik moet even goed denken hoe ik dit ga omschrijven. Begrijp me niet verkeerd in wat ik nu ga zeggen, want ik heb het absoluut nog steeds naar mijn zin op het forum. Maar er is iets waar ik de laatste tijd best wel heel erg mee zit.

Ik ben nu ruim zes jaar actief hier en de laatste tijd merk ik gewoon dat, ook al heb ik net iets gelezen, of ik als ik ergens mee bezig ben, ik dan toch even denk: oh even kijken op RN, of even RN checken. Vroeger vond ik het ook heel erg leuk de Relaxhoek vol te spammen, gewoon lekker op elkaar reageren, nu denk ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig? Wat ben ik eigenlijk aan het doen? Of wat ik ook doe, is posts teruglezen. En als ik dan bepaalde posts van mezelf teruglees (of nadenk over wat ik heb geplaatst) denk ik: roep ik hier geen irritatie mee op? Ben ik niet te betweterig? (bv. in het sportboard) Plaats ik niet iets te vaak in het ik voel me nu topic dat het niet loopt zoals ik wil, of weer eens tegen een tegenslag aanloop (zoals vandaag nog).

Daarom ben ik de laatste tijd ook wat minder aanwezig en selectiever in wat en waar ik post. In plaats van spammen selecteer ik een paar topics per dag, of ik ben actief in andere boards als het sportboard of het widm gedeelte (want ik vind het ook belangrijk en juist leuk ook buiten de uitzendingen actief te zijn). Of wat ik dus ook soms doe is even een paar dagen niks posten, puur vanwege die routine die het forum is geworden voor me. Voorbeeld hiervan is misschien wel alle gemiste oproepen in het Wie reageert er op jou topic.  

Eigenlijk wil ik zelfs nog iets meer op de rem drukken, met het oog op een scriptie die deze maand af moet zijn. Maar ja het blijft lastig dit gevoel, want het forum gaat me ontzettend aan het hart. Het forum heeft me ontzettend veel gegeven, namelijk steun op de moeilijke momenten, de mogelijkheid spellen te organiseren en niet geheel onbelangrijk: vriendschap :)

Sowieso verdwijn ik niet helemaal hoor. Daarom vind ik het ook fijn dat ik dit hier in de talkshow een podium krijg mijn gevoel open naar iedereen toe te uiten. Iets wat ik heel lang een beetje afgehouden heb is contact met anderen, maar inmiddels heb ik de nodige forummers op FB en een aantal op de app gesproken. Dus daar ben ik ook nog te bereiken als ik hier even stil ben ;D

Maar sowieso ga ik deze zomer "op reis" voor de verdere voorbereidingen van WIDM 2017 op het forum. Deel van de voorbereiding is al gedaan, maar er is nog voldoende werk te verrichten. Ik hoop natuurlijk dat we de editie van 2015 kunnen overtreffen. Alleen of ik er zelf bij ben als presentator ligt een beetje aan de drukte van volgend schooljaar (en anders heb ik in Tim een prima vervanger klaar staan  ::ok::).
« Laatst bewerkt op: 4-06-2016, 11:17:56 door Mollenvanger-MV »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1511 Gepost op: 3-06-2016, 06:05:53 »
Dankje ::zwaai:: Ik ben zeer vereerd dat ik te gast mag zijn in je beroemde Talkshow! :D
8)

Citaat
Ja klopt, ik studeer medische biologie. Ik werk veel op het lab en ik probeer te onderzoeken hoe bepaalde ziektes ontstaan. Mijn interesse ligt voornamelijk in het ontstaan van kanker en daar heb ik momenteel al 3 stages in gedaan. Hierbij heb ik bijvoorbeeld onderzocht hoe het kan dat borstkanker uitzaait of waarom kanker cellen resistent kunnen zijn tegen bestraling. Iedere kanker soort is weer anders dus het onderzoek is nooit saai :D.
Klinkt inderdaad interessant, en klinkt ook als een nuttig onderzoek ;).
Citaat
Hiervoor heb ik laboratoriumonderzoek op het HBO gestudeerd en mijn moeder zei altijd dat ik de studie heb gekozen vanwege de labjas :P. Ik weet niet of dat helemaal waar is, maar ik vind het praktisch bezig zijn (pipetteren, cellen kweken etc.) het leukste van mijn studie. Ik ben uiteindelijk een master gaan doen omdat ik graag nog wat meer wilde leren over de moleculaire achtergrond waarom bepaalde ziektes ontstaan (DNA mutaties o.i.d.) en op het HBO leer je alleen hoe bepaalde laboratorium technieken werken.
Labjassen zijn best wel sexy inderdaad ::wenkbrauw::.
Citaat
Die is goed. Ik kan alles met ze bepreken en ze staan altijd voor mij klaar en steunen me in alles, dus ik heb niks te klagen ::hypocriet::.
Dat is super fijn :)
Citaat
Ik speel golf sinds mijn 13de. Daarnaast houd ik van festivals en concerten. Ik probeer minimaal 1x per jaar naar een festival te gaan :D En doe ik geocaching (zoeken naar geheime boxen met logboekjes die over de hele wereld verstopt zijn) :) Ook heb ik nog een gitaar en saxofoon, alleen heb ik momenteel niet zo veel tijd om daar in te investeren helaas i.v.m. school :-\\

- Golf is wel een niet alledaagse sport om te doen. Doe je ook wedstrijden? Wat vindt je het leukste aan golf?
- Festivals moeten, naar de verhalen die ik heb gehoord, best wild zijn. Wat is het interessantste verhaal wat je hebt van een festival waar je bent geweest?
- Gitaar én Saxofoon! Leuk leuk, welke stijl muziek speel je hiermee? En welke muziek luister je graag?
- Waar ging je laatste vakantie naartoe en hoe was het?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1512 Gepost op: 3-06-2016, 09:56:57 »


'hou 'r even bezig jongens, ik zoek nog een kwartje'
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1513 Gepost op: 3-06-2016, 13:45:24 »
Dankjewel dat ik weer te gast mocht zijn D*N ::bravo:: wat een fijne host ben je toch :D
Leuke nieuwe interviews alweer! MV, ik laat het even op me inwerken, ik herken er wel eea in ::hug::

Mijn lastige vraag voor jou moest ik even over nadenken. Dit is 'm geworden: wat heb jij voor het laatst over jezelf geleerd?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1514 Gepost op: 3-06-2016, 16:38:30 »
Labjassen zijn best wel sexy inderdaad ::wenkbrauw::
::rofl:: Het probleem is meestal dat die dingen mega over-sized zijn dus echt sexy... meh :P

Citaat
Golf is wel een niet alledaagse sport om te doen. Doe je ook wedstrijden? Wat vindt je het leukste aan golf?
Momenteel doe ik niet meer zo veel aan wedstrijden (ik ben niet zo heel goed hoor, ik doe het meer voor de hobby ;D). Vroeger toen ik nog bij de jeugd hoorde toen speelde ik wel meer wedstrijden.  Het leukste aan golf? Ik denk het buiten zijn en iedere baan die je speelt is weer anders. En natuurlijk de holes zo goed mogelijk spelen zodat je handicap weer omlaag kan ;D (al is dat soms nogal lastig). Ik heb een paar maanden geleden mijn vriend eindelijk kunnen overtuigen om ook mee te gaan golfen, dus nu heb ik een maatje waarmee ik samen de baan kan lopen dus dat is wel leuk :)

Citaat
Festivals moeten, naar de verhalen die ik heb gehoord, best wild zijn. Wat is het interessantste verhaal wat je hebt van een festival waar je bent geweest?
Festivals wild? ::rofl:: Nee joh. Gewoon naar muziek luisteren en lekker in het gras liggen. Oké, als je bij een metal band helemaal voor aan bij het podium gaan staan, kan het nog wel eens wild worden ja :P Maar daar moet je dan ook niet gaan staan.
Mijn interessantste verhaal? Dat is twee jaar geleden toen ik op Pinkpop was en die mega harde onweersbui overtrok. We stonden te schuilen in de stand van Douwe Egtberts en je zag gewoon dat de lucht langzaam zwart werd. Het was toen 6 uur of zo maar het leek toen midden in de nacht zo donker was het. De onweer ging echt heel hard, maar gelukkig heb ik er niet zo veel van meegekregen omdat we binnen stonden. Later op tv zag ik pas hoe erg het was. Nee, ik was wel blij dat we niet midden op het veld gehurkt op de grond hoefde te schuilen want dan was ik helemaal gek geworden :P

Een sfeerimpressie van hoe het toen was ::ok::



Citaat
Gitaar én Saxofoon! Leuk leuk, welke stijl muziek speel je hiermee? En welke muziek luister je graag?

Ik speel voornamelijk de liedjes uit de boeken. Niet specifiek een stijl. Ik hoorde laatst wel van iemand dat er een website is waar bladmuziek van liedjes die bijvoorbeeld nu in de top 40 staan op staat. Dus misschien dat ik binnenkort daar eens op ga richten. Ik zou het wel vet vinden als ik met de saxofoon wat meer Jazz nummers zou kunnen spelen. Het geluid vind ik heel mooi en alle kleppen en constructie dingetjes die aan de saxofoon zitten intrigeren mij wel :P

Qua muziek luisteren ben ik heel kieskeurig. Ik vind meestal iets leuk en anders vind ik het niet leuk. Er zit meestal niet iets tussenin. Zelf luister ik met meeste naar Rock muziek (niet wat de meeste mensen kunnen waarderen :P). Ik luister veel naar Green Day en Muse, maar goede hardrock zoals Volbeat of het album van Slash en Miles Kennedy vind ik ook leuk ;D. Maar, ik ben vorig jaar ook naar een concert van Katy Perry geweest en dat was zeker mijn hoogtepunt van 2015. Dus ik luister niet alleen maar Rock, bijvoorbeeld The Script en Keane (bands die van die lekkere mee blèr nummer hebben ;D) dat vind ik ook leuk.
Muziek die ik dan weer vreselijk vind is o.a. Coldplay (sorry MV en alle andere mensen hier op het forum die er wel fan van zijn), John Mayer en The Editors. Ik weet niet, ik denk dat ik gewoon niet zo van die zweverige sound houd of van die kwijl nummers die alleen maar over verbroken relaties gaan ::hypocriet::.

Citaat
Waar ging je laatste vakantie naartoe en hoe was het?
Mijn laatste vakantie was vorige zomer naar Antwerpen. Dat was heel erg leuk. Ik heb genoten van de stad en we hebben veel gezien. Echter, de reden dat we daar heen gingen was minder leuk. Het plan was dat we vorig jaar naar Oostenrijk zouden gaan. Toen we daar 3 dagen waren overleed mijn opa en konden we weer terug. Dus na de begrafenis zijn we nog een lang weekend met de trein naar Antwerpen gegaan. Zeker een aanrader voor als je een keer een weekendje weg wilt, echt een hele leuke stad ::ok::
« Laatst bewerkt op: 3-06-2016, 16:43:23 door Koemba »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1515 Gepost op: 3-06-2016, 19:37:12 »
Een band die eigenlijk al als een rode draad door mijn leven heenloopt is Coldplay. Sinds ik Clocks in 2003 voor het eerste hoorde hield ik al van die muziek. Alleen toen was ik nog helemaal niet bewust bezig met muziek. Ik hoorde in mijn kinderjaren gewoon vaak liedjes voorbij komen op de radio, maar deed er nog niks mee. Nu hoor ik een liedje en denk ik: o ja, dat was toen en toen dat jaar. Ik koppel vaak jaartallen of momenten in mijn leven aan muziek, waardoor ik bijna een soort wandelende hit encyclopedie ben geworden (iemand zei dat ooit tegen me :P). Afijn, weer jaar later hoorde ik Speed of Sound en dacht ik hey, ik ken die zang ergens van. Maar echt mijn ontdekking van Coldplay was in 2006. Inmiddels dus al 10 jaar 'fan' en deze maand ga ik ze eindelijk live zien in de Arena! Naast Coldplay staan er uiteenlopende nummers, en muzikanten in mijn soundtrack, waaronder Keane, The Script, Kensington en Racoon. En verder ook veel top 40 meuk, die jaar in jaar uit voorbij komen. 
Leuk dat je ze live gaat zien!
Citaat
Misschien is dit een cliché antwoord. Maar voor mij is het belangrijkste in een vriendschap dat vrienden elkaar respecteren om wie/hoe ze zijn, met alle goede eigenschappen en gebreken. Maar ook dat je er voor elkaar bent als je elkaar echt nodig hebt, maar ook samen de goede dingen kunt vieren en dat je van tijd tot tijd samen leuke dingen kunt doen.
Cliché maar wel mooi :).

Citaat
Verschillende dingen. Ik wilde als kind graag speelgoed maken voor andere kinderen, verhalen bedenken en/of schrijven, maar ook piloot leek me vroeger erg tof.
Nouja uiteindelijk maak je hier spelletjes voor grote kinderen en verhalen kan je hier ook best goed kwijt denk ik ;D.
 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1516 Gepost op: 3-06-2016, 19:37:31 »
Citaat
Ja, ik moet even goed denken hoe ik dit ga omschrijven. Begrijp me niet verkeerd in wat ik nu ga zeggen, want ik heb het absoluut nog steeds naar mijn zin op het forum. Maar er is iets waar ik de laatste tijd best wel heel erg mee zit.

Ik ben nu ruim zes jaar actief hier en de laatste tijd merk ik gewoon dat, ook al heb ik net iets gelezen, of ik als ik ergens mee bezig ben, ik dan toch even denk: oooh even kijken op RN, of even RN checken. Vroeger vond ik het ook heel erg leuk de Relaxhoek vol te spammen, gewoon lekker op elkaar reageren, nu denk ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig? Wat ben ik eigenlijk aan het doen? Of wat ik ook doe, is posts teruglezen. En als ik dan bepaalde posts van mezelf teruglees (of nadenk over wat ik heb geplaatst) denk ik: roep ik hier geen irritatie mee op? Ben ik niet te betweterig? (bv. in het sportboard) Plaats ik niet iets te vaak in het ik voel me nu topic dat het niet loopt zoals ik wil, of weer eens tegen een tegenslag aanloop (zoals vandaag nog).

Daarom ben ik de laatste tijd ook wat minder aanwezig en selectiever in wat en waar ik post. In plaats van spammen selecteer ik een paar topics per dag, of ik ben actief in andere boards als het sportboard of het widm gedeelte (want ik vind het ook belangrijk en juist leuk ook buiten de uitzendingen actief te zijn). Of wat ik dus ook soms doe is even een paar dagen niks posten, puur vanwege die routine die het forum is geworden voor me. Voorbeeld hiervan is misschien wel alle gemiste oproepen in het Wie reageert er op jou topic.  

Eigenlijk wil ik zelfs nog iets meer op de rem drukken, met het oog op een scriptie die deze maand af moet zijn. Maar ja het blijft lastig dit gevoel, want het forum gaat me ontzettend aan het hart. Het forum heeft me ontzettend veel gegeven, namelijk steun op de moeilijke momenten, de mogelijkheid spellen te organiseren en niet geheel onbelangrijk: vriendschap :)

Sowieso verdwijn ik niet helemaal hoor. Daarom vind ik het ook fijn dat ik dit hier in de talkshow een podium krijg mijn gevoel open naar iedereen toe te uiten. Iets wat ik heel lang een beetje afgehouden heb is contact met anderen, maar inmiddels heb ik de nodige forummers op FB en een aantal op de app gesproken. Dus daar ben ik ook nog te bereiken als ik hier even stil ben ;D

Maar sowieso ga ik deze zomer "op reis" voor de verdere voorbereidingen van WIDM 2017 op het forum. Een deel van de voorbereiding is al gedaan, maar er is nog voldoende werk te verrichten. Ik hoop natuurlijk dat we de editie van 2015 kunnen overtreffen. Alleen of ik er zelf bij ben als presentator ligt een beetje aan de drukte van volgend schooljaar (en anders heb ik in Tim een prima vervanger klaar staan  ::ok::).

Hier haal ik wel weer wat nieuwe vragen uit ;D. Overigens herken ik het gevoel ook en ben ik zelf ook minder gaan spammen en selectiever gaan posten. Ik denk dat voornamelijk de moderators dat wel merken ::rofl::.

- Je geeft aan al wat meer contact te hebben met forumleden via bijv. whatsapp en facebook. Denk je dat je een keer een spelletjesmiddag zal bezoeken om ook daadwerkelijk mensen te ontmoeten?

- De gevreesde scriptie benoem je ook, waar gaat de scriptie over en waarom heb je voor dit onderwerp gekozen?

- Ook benoem je de nieuwe wie is de mol, heb je een scoop voor ons? Een talkshow first?

- Welke sport doe je het liefst en welke kijk je het liefst?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1517 Gepost op: 3-06-2016, 19:56:37 »
::rofl:: Het probleem is meestal dat die dingen mega over-sized zijn dus echt sexy... meh :P
Ligt eraan wat je eronder aan hebt :-X

Citaat
Momenteel doe ik niet meer zo veel aan wedstrijden (ik ben niet zo heel goed hoor, ik doe het meer voor de hobby ;D). Vroeger toen ik nog bij de jeugd hoorde toen speelde ik wel meer wedstrijden.  Het leukste aan golf? Ik denk het buiten zijn en iedere baan die je speelt is weer anders. En natuurlijk de holes zo goed mogelijk spelen zodat je handicap weer omlaag kan ;D (al is dat soms nogal lastig). Ik heb een paar maanden geleden mijn vriend eindelijk kunnen overtuigen om ook mee te gaan golfen, dus nu heb ik een maatje waarmee ik samen de baan kan lopen dus dat is wel leuk :)
ohjah dat is wel leuk, je moet best vaak veel lopen naar de volgende hole volgens mij. Behalve als je zo'n cool golfkarretje hebt ;D.

Citaat
Festivals wild? ::rofl:: Nee joh. Gewoon naar muziek luisteren en lekker in het gras liggen. Oké, als je bij een metal band helemaal voor aan bij het podium gaan staan, kan het nog wel eens wild worden ja :P Maar daar moet je dan ook niet gaan staan.
Bloop, en weg is de bubbel ::rofl::.
Citaat
Mijn interessantste verhaal? Dat is twee jaar geleden toen ik op Pinkpop was en die mega harde onweersbui overtrok. We stonden te schuilen in de stand van Douwe Egtberts en je zag gewoon dat de lucht langzaam zwart werd. Het was toen 6 uur of zo maar het leek toen midden in de nacht zo donker was het. De onweer ging echt heel hard, maar gelukkig heb ik er niet zo veel van meegekregen omdat we binnen stonden. Later op tv zag ik pas hoe erg het was. Nee, ik was wel blij dat we niet midden op het veld gehurkt op de grond hoefde te schuilen want dan was ik helemaal gek geworden :P

Een sfeerimpressie van hoe het toen was ::ok::

Haha heftig, dat is best wild ;D.los van dat je het niet echt door had
 
Citaat
Ik speel voornamelijk de liedjes uit de boeken. Niet specifiek een stijl. Ik hoorde laatst wel van iemand dat er een website is waar bladmuziek van liedjes die bijvoorbeeld nu in de top 40 staan op staat. Dus misschien dat ik binnenkort daar eens op ga richten. Ik zou het wel vet vinden als ik met de saxofoon wat meer Jazz nummers zou kunnen spelen. Het geluid vind ik heel mooi en alle kleppen en constructie dingetjes die aan de saxofoon zitten intrigeren mij wel :P
Ja Jazz is erg mooi met een saxofoon. Ik wou ook altijd saxofoon spelen, maar ik mocht niet omdat ik astma had. Dus toen ging ik piano spelen :P.

Citaat
Qua muziek luisteren ben ik heel kieskeurig. Ik vind meestal iets leuk en anders vind ik het niet leuk. Er zit meestal niet iets tussenin. Zelf luister ik met meeste naar Rock muziek (niet wat de meeste mensen kunnen waarderen :P). Ik luister veel naar Green Day en Muse, maar goede hardrock zoals Volbeat of het album van Slash en Miles Kennedy vind ik ook leuk ;D. Maar, ik ben vorig jaar ook naar een concert van Katy Perry geweest en dat was zeker mijn hoogtepunt van 2015. Dus ik luister niet alleen maar Rock, bijvoorbeeld The Script en Keane (bands die van die lekkere mee blèr nummer hebben ;D) dat vind ik ook leuk.
Was Katy een beetje goed live?
Citaat
Muziek die ik dan weer vreselijk vind is o.a. Coldplay (sorry MV en alle andere mensen hier op het forum die er wel fan van zijn), John Mayer en The Editors. Ik weet niet, ik denk dat ik gewoon niet zo van die zweverige sound houd of van die kwijl nummers die alleen maar over verbroken relaties gaan ::hypocriet::.
Perfect, een coldplay fan en coldplay hater in dezelfde aflevering  ::vergroot::, ik ben zo goed in gasten bij elkaar zoeken ;D.

Citaat
Mijn laatste vakantie was vorige zomer naar Antwerpen. Dat was heel erg leuk. Ik heb genoten van de stad en we hebben veel gezien. Echter, de reden dat we daar heen gingen was minder leuk. Het plan was dat we vorig jaar naar Oostenrijk zouden gaan. Toen we daar 3 dagen waren overleed mijn opa en konden we weer terug. Dus na de begrafenis zijn we nog een lang weekend met de trein naar Antwerpen gegaan. Zeker een aanrader voor als je een keer een weekendje weg wilt, echt een hele leuke stad ::ok::
Awh hoe oud was je opa?

- Waar komt je nickname vandaan?

- Nog een verhaal over festivals, er wordt vaak drugs gebruikt. Heb jij al eens drugs gebruikt? Of een sigaret gerookt?

- Wat was je beste vak op de middelbare school?

- Waar zie jij jezelf in 5 jaar?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1518 Gepost op: 3-06-2016, 20:14:14 »
- Ook benoem je de nieuwe wie is de mol, heb je een scoop voor ons? Een talkshow first?

 ::hyper::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1519 Gepost op: 4-06-2016, 00:28:34 »
Ligt eraan wat je eronder aan hebt :-X
::rofl::

Citaat
Was Katy een beetje goed live?
Ja ze was geweldig live ::bravo:: Wat kan die vrouw goed zingen zeg, ze is echt heel professioneel. Het was echt een complete show die ze gegeven heeft. Bij ieder liedjes had ze weer een ander pakje aan en was er wel weer een ander decor en choreografie. Het podium bevatte allemaal gaten waar ze in kon verdwijnen of weer op kon duiken en het kon ook nog ronddraaien. Toen ik bij haar concert was kwam ik er pas achter hoeveel hits ze eigenlijk gescoord heeft. Ik kende bijna ieder liedje, ondanks dat niet heel vaak bewust Katy Perry op zet om naar te luisteren :P Optreden is echt een sport voor haar. Die vrouw is echt mega gespierd en heeft echt een top conditie. Dansen, springen en zingen kan ze allemaal tegelijk. Ik heb wel respect voor haar :D
Dit zou ook iets voor jou geweest zijn denk ik D*N, aangezien Ariana Grande en Jessie J ook redelijk in die categorie vallen of niet?

Toch weer even een kleine sfeerimpressie van het concert toen :P


Citaat
Awh hoe oud was je opa?
92 :)

Citaat
Waar komt je nickname vandaan?
Haha, dat is eigenlijk best een stom verhaal. Ik heb het een soort van gestolen van mijn zusje ;D. Vroeger wilde mijn zusje en ik een account voor de website Kindertent. Dat was een of andere vage website waarbij je je eigen "internetpagina" kon hebben en hier kon je allerlei dingen op zetten die je leuk vond. Andere kinderen die jouw pagina dan bezochten konden hier sterren voor geven. Dus, wij waren op zoek naar een goede nickname, maar zoals altijd waren de doorsnee namen al vergeven. Mijn zusje is heel goed in random woorden verzinnen dus zij had de nickname "Koembie" bedacht, ik had toen der tijd de nickname Zoopie terwijl ik op dat moment niet eens naar de serie ZOOP keek ::). Dus we hadden een nickname. Een paar jaar later was ik op zoek naar een nickname voor mijn account op Habbo Hotel ::), maar intussen was de serie ZOOP al zo populair geworden dat de nickname Zoopie al vergeven was. Toen heb ik stiekem de nickname van mijn zusje "geleend" aangezien niemand die ooit gebruikt en sinds toen gebruikte ik deze nickname best regelmatig, waaronder dus ook voor Realitynet :P. Mijn zusje moest op zoek naar een andere nickname ::regenboog::. Een paar jaar geleden was ik de nickname Koembie een beetje moe en heb ik er een variatie op gemaakt. Ook is er nu een film uit met een baby zebra die Koemba heet, dus dat vond ik wel leuk klinken :)

Citaat
Nog een verhaal over festivals, er wordt vaak drugs gebruikt. Heb jij al eens drugs gebruikt? Of een sigaret gerookt?
Nee beiden niet, ik ben heel braaf, haha. Ik vind rook echt heel erg stinken en roken gewoon smerig dus dat is niet aan mij besteed. Daarnaast doe ik een opleiding tot bioloog en ik heb genoeg colleges gehad over roken en longkanker, dus het zou raar zijn als ik dan zou roken denk ik. En drugs gebruiken kan ik nog niet aan denken ;D

Citaat
Wat was je beste vak op de middelbare school?
Scheikunde :) Dat was echt mijn lievelingsvak. Ik vond de practica leuk en we hadden ook een super leuke docent daarvoor, dus goede herinneringen daar aan :)

Citaat
Waar zie jij jezelf in 5 jaar?
Hopelijk heel saai huisje, boompje, beestje samen met mijn vriend :P
« Laatst bewerkt op: 4-06-2016, 00:31:06 door Koemba »