Kan er iemand mij helpen ivm. de opdracht "paralellen" aub.
Ik heb de video opnieuwe bekeken en krijg er kop nog staart aan.
Het ene moment zitten er weer plots personen aan de andere kant van de ravijn die net zijn overgestoken.
Ik kan hieruit maar 1 ding concluderen : De volgorde die wordt getoond bij het oversteken klopt niet en ook de resterende tijd is dan niet correct.
Zo heeft KAren constant de megafoon in de hand en staat daarbij steeds tussen een goed gevuld groepje medekandidaten. Zij ging toch als eerste ? Hoe kan dat dan ?
Alleen vermoed ik dat Jantien inderdaad als laatste is gegaan en dat daarbij de tijdsaanduiding correct is.
Zou dit kunnen betekenen dat mijn hoofdverdachte, Mr. G., bijvoorbeeld als voorlaatste of derdelaatste is gegaan, en net voldoende tijd heeft genomen om de opdracht extra spannend te maken, zodat de uitzending meer weg heeft van een echte thriller ?
Lijkt me nuttig om te trachten de volgorde vast te stellen. Mol gaat namelijk vast strategisch. Ook begrijp ik niet waarom er niemand met een hartslag van 170 (zoals Karen) begon. Als zij eenmaal geweest is, lijkt het me logisch dit voorbeeld te volgen. Het zou echter ook kunnen dat na Karen wat koele kikkers kwamen, die het ook met een lagere hartslag probleemloos lukte, en dat de rest hierna de noodzaak van 170+ niet meer zo zag.
Verder denk ik dat Ellen en Harry als een van de eersten gaan, omdat het ze zelfs met een relatief lage hartslag snel lukt. Zij zijn nergens bang voor en dan zijn er maar alvast twee geweest.
Dan het mysterie van de terugkomst. Een brug of pad achter Prince en John lijkt mij het meest logisch.
Door nu goed te kijken naar degenen die aan de beginkant van het ravijn staan, wanneer iemand begint met oversteken is wellicht te bepalen wie er daarvoor is geweest; deze is immers nog bezig met terugwandelen.
Hieronder dus slechts feiten, waarop ik graag aanvullingen zou willen zien (ik heb geen videorecorder):
Ellen moedigt Jantien aan.
Karen moedigt veel mensen aan.
Graag wil ik antwoord op de volgende vragen

:
Wie staat er op het touw als Angela met John en Prince bespreekt dat het net gaat lukken (Jantien?). Dit moet wel de persoon zijn, die als laatste gaat.
Wie worden er allemaal door Karen aangemoedigt?
Wie wordt er door Harry aangemoedigt?
Wie zijn er zichtbaar bij het beginpunt wanneer wie begint?
Mochten er nog andere feiten zijn, waaruit iets omtrent de volgorde geconcludeerd kan worden, dan hoor ik dat graag.