Poll

Hoe vaak kijk je WIDMafleveringen terug?

0 keer, ik neem het nooit op.
7 (11.1%)
1 keer.
22 (34.9%)
2-5 keer.
24 (38.1%)
5-10 keer.
3 (4.8%)
10-20 keer.
4 (6.3%)
meer dan 20 keer.
3 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 63

Auteur Topic: Hoe vaak kijk je WIDMafleveringen terug?  (gelezen 9225 keer)

Re: Hoe vaak kijk je WIDMafleveringen terug?
« Reactie #20 Gepost op: 16-04-2006, 15:08:42 »
Leuk om te lezen, al die the-mole-fanatics openbaringen  ;D
Ik kijk wanneer mogelijk de reguliere uitzending en de herhaling, en dan ook nog één keer via .nl
Maar de hoeveelheid tijd die ik op dit forum spendeer is echt ziekelijk te noemen  ::jaja:: (en dat terwijl ik helemaal niet vaak reageer..). Vorig jaar hield ik in Word ook nog bestandjes bij, een soort computermollenboek, maar dat heb ik dit jaar achterwege gelaten omdat er een aantal websites zijn die dat al heel nauwkeurig doen. Scheelt mij weer tijd  ::tandpastasmiley::

Offline lollygirl

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 16-04-2006, 15:16:28 »
Haha interressant topic! Ja het verschilt heel erg. Twee serie's geleden keek ik het echt heel vaak terug. de serie met Elise als mol. Maar ik heb nu niet meer zoveel tijd. Ik kijk op vrijdagavond echt voor het plezier (ik probeer te kijken zonder hints te zoeken echt) en dan ga ik forum lezen enzo en dan kijk ik heb meestal nog 2 keer, licht er btje aan hoeveel tijd ik heb die week. En dan ga ik echt kijke naar verdachte dingen, hoe mensen zich gedragen en wat andere op het forum gezien hebben.
Keep Watching

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 16-04-2006, 18:35:06 »
Ik kijk sommige afleveringen vaker terug dan de andere, maar vaak rond de 2x. Ik kijk wel heel vaak korte stukjes terug om te controleren of alles wat ze op dit forum zeggen waar is. ;)
WIDM addicted....

Offline Waterscout

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 16-04-2006, 19:18:23 »
Ik ben er nooit als het komt dus ik neem het standaard op. Laat wel alle afleveringen op band staan en kijk ze ook vaak na. Echt hint zoeken doe ik niet, vind het vooral erg leuk
Gratis membership, Global One!! www.globaloneteam.nl

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 17-04-2006, 18:32:51 »
Kijk de serie meestal live, om er vervolgens direct nog 1 of 2 keer naar te kijken, aangezien ik de eerste keer de helft niet meekrijg.
Het klinkt als een heel sterk verhaal   ::tandpastasmiley::, maar tis echt zo; heb een papegaai die dolenthousiast begint te kleppen en te fluiten zodra ie de begintoon van WIDM hoort (hij herkent het, heeft ie nu al zo vaak gehoord), dat gaat de hele aflevering door, met dank aan de vele muziekjes in de aflevering en het (vorig jaar reeds veelbesproken) vogelgefluit.
Door de week heen zet ik WIDM nog heel erg vaak op, maar dan is het meer achtergrondmuziek, altijd leuk voor onder het strijken of afwassen  ;D

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #25 Gepost op: 17-04-2006, 21:01:21 »
In tegenstelling tot wat veel mensen zullen denken: ik kijk het 1 keer op vrijdag, en op verzoek delen van de online-uitzending.

Met die papagaai is het toch wel handig: misschien ziet die eerder dan jij wie de mol is. Zet hier eens wat theorieen van het dier neer. Is misschien wel een verfrissende kijk op het programma.

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 18-04-2006, 00:37:29 »
Met die papagaai is het toch wel handig: misschien ziet die eerder dan jij wie de mol is. Zet hier eens wat theorieen van het dier neer. Is misschien wel een verfrissende kijk op het programma.

Ja, hij heeft inderdaad wel wat ideeetjes..
Het lijkt off-topic maar aangezien hij WIDM ook tig keer per week ziet, heeft ie recht van spreken, lijkt me  ;)...

- tijdens de introtune schreeuwt ie meestal keihard "KIEK KIEK KIEK KIEK KIEK KIEK (etc.)" 'Kiek' is in het Limburgs (zoals Jos wel weet) 'Kijk!' Dit wijst dus op een duidelijke hint in het intro; kijk, zie je de hint?
- de halve aflevering fluit ie vrolijk mee met de Argentijnse vogeltjes..dusse...zou er dan TOCH een fluithint verborgen zitten in deze serie?
- hij zegt soms opeens 'Loco' (wat 'gek' betekent in het Spaans), wat kan verwijzen op zeer gekke, verdachte zaken, die ik over het hoofd zie
- soms, en dan meestal als Roderick in beeld is, fluit ie The Pink Panther Tune, dus Roderick is de Inspector Clouseau van WIDM, en wint het spelletje...

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 18-04-2006, 11:40:14 »
Ik zou me dood lachen als alles waar bleek te zijn :P
WIDM addicted....

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #28 Gepost op: 18-04-2006, 13:16:34 »
ik kijk ze bijna nooit terug alleen als ik op zaterdag aaf nix te doen heb, dan kijk ik de herhaling
Menno is gek

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #29 Gepost op: 18-04-2006, 16:49:11 »
Ik kijk het gewoon lkkr 1 keer, op vrijdagavond en als ik dan niet kan gewoon lkkr op zaterdagavond...
Wel download ik elke keer de aflevering van Postman, dan heb ik 'm lkkr op mn pc staan. En kan je altijd nog ff terug'bladeren'.

gr.
SPrien
The sun came up and reality set in.