Poll

Hoe vaak kijk je WIDMafleveringen terug?

0 keer, ik neem het nooit op.
7 (11.1%)
1 keer.
22 (34.9%)
2-5 keer.
24 (38.1%)
5-10 keer.
3 (4.8%)
10-20 keer.
4 (6.3%)
meer dan 20 keer.
3 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 63

Auteur Topic: Hoe vaak kijk je WIDMafleveringen terug?  (gelezen 9231 keer)

Offline Mollenvanger

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Hoe vaak kijk je WIDMafleveringen terug?
« Gepost op: 10-04-2006, 16:50:31 »
Ik neem alle afleveringen van WIDM altijd op en kijk ze dan ontiegelijk veel keer na, soms wel 20 keer...ik was benieuwd of meer mensen dat doen  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 16:56:20 door Mollenvanger »
Mollenvanger#1

Offline Liett

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe vaak kijk je WIDMafleveringen terug?
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2006, 16:57:59 »
Ik neem het niet op, kijk de herhaling altijd wel. Dus 1x. Maar nu ik die afleveringen heb gedownload ben ik van plan ze op dvd te zetten, dan zal ik ze later vast nog vaker zien ::tandpastasmiley::

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2006, 17:01:07 »
Ik kijk hem vrijdagavond. Soms kijk ik zaterdagavond nog een keer, maar dat is eigenlijk een beetje te laat voor mij. En ik kijk hem een paar keer op widm.nl, soms de hele aflevering en soms fragmenten waar ik hier op geattendeerd wordt.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Mollovic

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2006, 17:01:55 »
Ik kijk de normale uitzending, en soms, als ik t tegenkom, kijk ik de herhaling(zaterdag was pas de 1e keer..). Verder neem ik t niet op, maar kijk gewoon, en wat ik heb gemist, kom ik hier wel achter:)

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #4 Gepost op: 10-04-2006, 17:02:34 »
Kijk altijd op internet nog ff terug. Let dan met name ook op stukjes die op het forum worden aangehaald en uiteraard op zaken die mezelf opvielen.
Meestal halverwege de week ofzo, dan heb ik alles in mijn hoofd eens rustig de revu kunnen laten passeren.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Mollenvanger

• Forumlid
  • Now you're a star in heaven...
« Reactie #5 Gepost op: 10-04-2006, 17:07:22 »
Ok...volgens mij ben ik de enige die de aflevering zo debiel veel nakijkt! ::schaam::  ::rofl::
Mollenvanger#1

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 10-04-2006, 17:07:51 »
normaal kijk ik ze supervaak terug

dan heb ik hem ook gewoon als achtergrond"muziek" aanstaan en luister ik er alleen maar naar
maar nu doen de afleveringen op de WIDM.nl site het niet, of ligt het aan mij

waar kan ik ze anders terugkijken??
Triomf!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #7 Gepost op: 10-04-2006, 19:07:31 »
eerdere jaren (met name de yvon - george series)  keek ik afleveringen zo'n 7 keer terug. maar dat kwam voornamelijk door de kandidaten, die waren te leuk.

afleverign 3 van vorig jaar heb ik zelfs wel 12 keer gezien denk ik  :-[

en 2 keer een widm marathon gehad, hele nacht 1 serie kijken.

deze serie kijk ik alleen live, en nog een keer op internet. en af en toe nog is als er een hint gevonden is. ik vind de groep niet leuk genoeg om het vaker te kijken  :-\\

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 10-04-2006, 19:37:56 »
elke aflevering kijk ik 1 keer terug over t algemeen. bij dat terugkijken zet ik t beeld weleens stil of spoel ik terug. heel soms belijk ik t videootje nog een keer. Ook de vorige serie keek ik 1 keer terug. die ervoor heb ik niet alle afleveringen opgenomen, wat de reden was om dat vorig jaar wél te doen.
Nu, dit seizoen, ben ik ook eigenlijk wel een beetje van plan om alle afleveringen tot nu toe, NOG EENS te bekijken (met de afvallers in mijn hoofd, scheelt een aantal mensen waarop ik moet letten). Ik lijk wel een beetje mollengek whahaha (goed idee voor pasen mocht t dan regenen ofzo)

groetzels Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #9 Gepost op: 10-04-2006, 20:24:50 »
Ik kijk in de week na de uitzendng die uitzending zo'n 4 tot 6 keer volledig terug (al let ik niet altijd even goed op). Maar wil ook nog wel eens eerdere afleveringen weer terug kijken, dus dan kom je bij 10 tot 12.

En als je elke keer nog mee rekend dat ik kleine stukjes terug kijk, dan kom je ver over de 100 (maar dan reken ik wel elke keer terugspoelen mee.)

:P
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 20:39:50 door Rat »

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #10 Gepost op: 10-04-2006, 20:32:12 »
Ok...volgens mij ben ik de enige die de aflevering zo debiel veel nakijkt! ::schaam::  ::rofl::

Wow, jullie zijn echt freaks!  ;D  ;)
Nee hoor, heel knap dat je er eerlijk voor uitkomt, maar dan zal je na zo'n reeks wel enorme afkickverschijnselen hebben, of niet? Zodat je in therapie moet?  ::)  ;)
Ik kijk iedere aflevering, heel saai, maar één keer, vrijdagavond op tv. Daardoor mis ik misschien wel wat onopvallende hints (hoewel: daar is dit forum voor  ::vergroot::), maar ik heb wel een erg goed geheugen   8).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 10-04-2006, 20:40:46 »
Ik kijk elke aflevering denk 3 keer helemaal, de tweede keer vaak meteen erna. En de losse stukjes zijn ontelbaar, soms kan ik stukken al mee praten en weet ik welk shot er na een bepaalde zin komt. Net als nu met die TV-schermen allemaal. De shots zitten tussen de opdracht en biechtjes door verwerkt. De aflevering op het strand van vorig jaar heb ik heel vaak gezien, omdat marc-marie zo onwaarschijnlijk grappig was daar. Van de serie ervoor heb ik alleen de aflevering opgenomen, waar alles werd verklaard omtrent Elise en die heb ik ook heel veel terug gezien, omdat het nog zo goed inelkaar zat.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 11-04-2006, 00:08:51 »
Keer of 2/3 meestal!! :) Wat zijn we eigenlijk een stelletje freaks zeg!! ::oink:: ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Caramia

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 11-04-2006, 00:56:10 »
Ik bekijk m'n opgenomen DVD-tje ook minimaal 3 of 4 keer, inderdaad weird  :P

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 11-04-2006, 01:10:58 »
Ik kijk de reguliere uitzending en ik laat alles op me inwerken.
Daarna kan ik niet wachten tot de aflevering te zien is via .nl om alles weer te gaan bekijken maar dan met andere ogen.
Ik schrijf opvallende dingen op en ga er over nadenken. Eventuele opmerkingen vanuit het forum bekijk ik weer aandachtig.
Een aflevering bekijk ik zeker iedere dag, soms helemaal soms stukjes. Wordt me iets duidelijker dan bekijk ik vorige afleveringen ook weer om een bevestiging te krijgen.
Ik ga niet tellen hoevaak ik kijk, maar zeker iedere dag een paar keer.

BTW kun je afleveringen via .nl ook bewaren op de PC ???? Ik laat de aflevering afdraaien via real. Ik zou ze namelijk best graag willen bewaren op mijn PC voor later. Als iemand dat weet dan graag uitleg hoe dat moet.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 11-04-2006, 08:45:09 »
@yessie: dan moet je eens het topic van Postmann gaan bekijken genaamd: "Afleveringen zum download" Daarin staan alle afleveringen klaar om te downloaden, het enige waardoor je Bittorrent als programma nodig hebt is omdat de afleveringen daarin verpakt zijn. In torrent bestanden dus. Je kan het vergelijken met ZIP bestanden die je ook eerst moet uitpakken. Vervolgens als je dat hebt gedaan (duurt best een tijdje) dan heb je de aflevering in .avi bestand en met haarscherp beeld vind ik zelf :)

Dan nu weer on topic...

Reguliere aflevering...... 1 x
Herhaling aflevering...... 1 x
Postman downloads......... 1/2 x

Maakt in totaal vier keer, maar minimaal 2 keer. Het gaat mij vooral om het "Volgende Week" filmpje. Want na de reguliere en herhaling uitzending heb ik de aflevering goed genoeg gezien wat betreft groepsverhoudingen/verdenkingen/de opdrachten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #16 Gepost op: 11-04-2006, 10:26:50 »
Ik ben ook heel simpel...kijk gewoon een keer en de rest lees ik wel hier.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2006, 10:47:52 »
Ik ben ook heel simpel...kijk gewoon een keer en de rest lees ik wel hier.

Wat goed dat je dan de neiging kan onderdrukken om nog een keer na te kijken als er een hint over een bepaald fragment op het forum is, ik ben altijd wel van de check, check, dubbelcheck (misschien een vrouwen-freakafwijking)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #18 Gepost op: 11-04-2006, 13:07:30 »
ik ben altijd wel van de check, check, dubbelcheck (misschien een vrouwen-freakafwijking)
Volgens mij heeft het niet veel met man/vrouw te maken. Ik ben geen vrouw en check ook alles tien keer.

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 16-04-2006, 14:43:40 »
Ik kijk de aflevering in de aanloop van de volgende aflevering vaak een keer of 3/4 keer. Masar als de serie is afgelopen kijk ik ze voor mn plezier ook heel vaak terug