Auteur Topic: [Aflevering 4] Opdracht 3 - Versierpoging  (gelezen 5172 keer)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 4] Opdracht 3 - Versierpoging
« Reactie #20 Gepost op: 27-01-2025, 20:17:47 »
Ja, maar ik vind dat toch wel tamelijk essentiële informatie. Heeft Ray bijvoorbeeld heel bewust Stijn uitgekozen?
En is het niet opvallend dat Sophie en Sam alweer iets samen deden? Het lijkt warempel wel een verliefd stel.
 :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 27-01-2025, 20:23:16 »
Ja, maar ik vind dat toch wel tamelijk essentiële informatie. Heeft Ray bijvoorbeeld heel bewust Stijn uitgekozen?
En is het niet opvallend dat Sophie en Sam alweer iets samen deden? Het lijkt warempel wel een verliefd stel.

Ik vind ze meer broer en zus tbh

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #22 Gepost op: 27-01-2025, 20:24:25 »
Ik zie samen de finale wel halen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 27-01-2025, 20:48:16 »
Ik aan de ene kant ook wel, maar ik denk nog steeds dat Sam met 1-0 achter staat en het zonder troeven zwaarder heeft dan de anderen.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 27-01-2025, 21:32:39 »
Het was me al opgevallen tijdens de introductie-aflevering (of hoe heette dat?) in Amsterdam dat er tussen Sam en Sophie wel een ‘leuke vibe’ was. Ze zaten ook naast elkaar bij dat groepsgesprek met Rik. Toen had ik al het gevoel dat ze graag samen zijn.
En wie weet: de opdrachttitel was bovendien ‘Versierpoging’! Sam of Sophie of misschien zelfs beiden zouden gedacht kunnen hebben: “Het is het ideale moment om die knapperd ‘binnen te doen’.” ;)

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #25 Gepost op: 28-01-2025, 09:21:13 »
Leuke opdracht, maar had van mij uitgebreider gemogen. Zoals bij bestemming X: daar moesten ze geloof ik 4 taferelen kloppend krijgen. Dat had hier ook gekund en had de opdracht  interessanter gemaakt. En dan misschien 150 euro per tafereel. Er mag van mij ook wel iets meer geld verdiend worden.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #26 Gepost op: 29-01-2025, 16:14:27 »
Bij Ray en Stijn is de opdracht eigenlijk al afgelopen, omdat ze niet binnen de tijd de taart vinden.
Een mevrouw haalt de taart en doet voor wat er dan wel had moeten gebeuren.
Het vreemde is dat zowel Ray als Stijn gewoon doorgaan met de opdracht terwijl die dus al afgelopen is.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #27 Gepost op: 29-01-2025, 16:18:59 »
Waaruit nogmaals blijkt dat ze -iig Ray- de opdracht totaal niet hebben gesnapt. Wat eigenlijk verdacht is van Stijn, hij loopt op een gegeven moment linea recta in de richting van de taart, voordat hij wordt ‘teruggefloten’ door Ray, was zo blind om de taart niet te zien of heeft hij dat expres verzwegen..?
« Laatst bewerkt op: 29-01-2025, 16:22:47 door Mollem »