Auteur Topic: [Aflevering 4] Opdracht 3 - Versierpoging  (gelezen 5175 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Aflevering 4] Opdracht 3 - Versierpoging
« Gepost op: 25-01-2025, 19:22:11 »
Bespreek hier de derde opdracht van aflevering 4.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2025, 21:17:38 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tristan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 4] Opdracht 3 - Versierpoging
« Reactie #1 Gepost op: 25-01-2025, 21:20:24 »
Hm, deze opdracht lijkt wel heel veel op een opdracht uit Bestemming X.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 25-01-2025, 21:35:56 »
Wat een schok, Ray weg.
 ;D :\'(

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #3 Gepost op: 25-01-2025, 21:44:42 »
Hm, deze opdracht lijkt wel heel veel op een opdracht uit Bestemming X.
Oh, en ik dacht dat ie uit DeMol kwam  :P
(Was de enige opdracht die ik het programma waard vond om te kijken, daarna vrij snel afgehaakt)

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 25-01-2025, 21:47:02 »
Dit was een leuke opdracht.
Jammer dat het van invloed was op de test en niet een gewone opdracht. En dan 4 verschillende situaties.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #5 Gepost op: 25-01-2025, 21:49:55 »
Grappige opdracht voor een kinderpartijtje.

Offline _Malle_Molloot

• Forumlid
  • Doorgedraaide Molloot
« Reactie #6 Gepost op: 25-01-2025, 22:26:10 »
Toen Bridget en Maaike bezig waren met de tray limonade en de cadeaudoos, zei Bridget over de cadeaudoos: “Is dit het cadeau ofzo voor het feest?”
Waarop Maaike zei: “Nee, hier zitten die dingen in”

Bedoelt ze dat daar de laptops inzitten? Dat stond niet op het kaartje en de kandidaten wisten dit niet. Had ze voorkennis?
Het lijkt me eigenlijk overbodige informatie voor de mol omgeving weten. Zoals Ray zei: je moet alleen het hoognodige aan info hebben, dat is genoeg.

Van Bridget kandidaats dat ze ontdekte dat ze de limonade tray moest wisselen voor het cadeau
« Laatst bewerkt op: 25-01-2025, 22:33:22 door _Malle_Molloot »
Deze hobby kost me echt teveel tijd...

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 25-01-2025, 22:33:57 »
Dit was een leuke opdracht.
Jammer dat het van invloed was op de test en niet een gewone opdracht. En dan 4 verschillende situaties.

Eens, jammer dat het aan de test was gekoppeld. Ray doet niets tijdens de opdracht waar hij Stijn nogal mee benadeelt (en zichzelf mogelijk in de voet heeft geschoten?).

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #8 Gepost op: 25-01-2025, 22:41:57 »
Snap niet waarom we dezelfde simpele opdracht door meerdere kandidaten in biechten uitgelegd moesten krijgen. Meer beelden van repetitieve biechten gezien dan van de opdracht zelf leek het.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #9 Gepost op: 26-01-2025, 01:07:32 »
Deze opdracht kwam echt uit het niets, en was compleet out of pocket. ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 26-01-2025, 01:10:05 »
Deze opdracht kwam echt uit het niets, en was compleet out of pocket. ::rofl::

Yes, maar toen Rik de test aankondigde keek ik op m'n horloge en toen dacht ik 'dat kan niet', dus ik zag 'm ook wel weer een beetje aankomen. Ik snap overigens hoe je 'm bedoelt :)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #11 Gepost op: 26-01-2025, 01:20:01 »
Van Bridget kandidaats dat ze ontdekte dat ze de limonade tray moest wisselen voor het cadeau
Ja. Als ze nou de opdracht nog op een andere manier gesaboteerd had... maar niet. Dus geld in de pot. Onnodig, zo hebben we aan de andere stelletjes gezien (alleen Nora/Roos haalde verder geld binnen).
De Blondine is de Mol :)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 26-01-2025, 12:55:50 »
Slim van Ray om zo stijn voor het blok te zetten, helaas werkte dat averechts..

Ben benieuwd of de tijd die de kandidaten verloren hebben echt invloed heeft gehad op de test..

Zou Sam al vanaf het begin goed zitten (net als fons vorig jaar?) omdat hij de test zo snel maakt?
« Laatst bewerkt op: 26-01-2025, 13:31:06 door Demanuitwenen »

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 26-01-2025, 13:02:05 »
Zou Sam al vanaf het begin goed zitten (net als frits vorig jaar?) omdat hij de test zo snel maakt?
Een groen scherm zegt helemaal niks, dus het kan net zo goed dat hij er steeds nét aan ontkomt.

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 26-01-2025, 13:03:32 »
Zou Sam al vanaf het begin goed zitten (net als frits vorig jaar?) omdat hij de test zo snel maakt?

Wie is Frits?

Of Sam goed zit of tunnelvisie heeft en misschien goed zit, weten we natuurlijk nog niet.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 26-01-2025, 13:15:48 »
Ja. Als ze nou de opdracht nog op een andere manier gesaboteerd had... maar niet. Dus geld in de pot. Onnodig, zo hebben we aan de andere stelletjes gezien (alleen Nora/Roos haalde verder geld binnen).

Bridget molt meteen door het dienblad op de handen van de actrice te leggen en door te claimen dat ze al 4 elementen hadden, omdat ze de kopjes los op tafel heeft gezet. Maaike suggereert dat er een taart moet zijn, Bridget gaat vervolgens kaarsjes zoeken in de kast terwijl ze zelf net uitgebreid met het dienblad bezig is geweest. Maaike zet de taart op de juiste plek en vindt vervolgens de kaarsjes op het dienblad. De vrouw die stond wordt op een stoel gezet, moet vervolgens weer opstaan en krijgt uiteindelijk het kado in haar handen geduwd.

Bridget heeft tijdens de ijsjes-opdracht Maaike al bovenop zich. (Ze kijkt overigens vrij lang de camera in nadat ze Sam tot team captain heeft gebombardeerd, zie screenshot). Ik kan me voorstellen dat ze het tijdens het verjaardagsscenario heeft geprobeerd te rekken tot ze niet meer geloofwaardig kon mollen zonder zich heel verdacht te maken bij Maaike.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 26-01-2025, 13:32:10 »
Wie is Frits?

Sorry bedoelde Fons. Hij ging al snel voor anna en kon toen lekker gaan nepmollen en heeft heel wat kandidaten naar huis gestuurd.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 26-01-2025, 15:33:56 »
Bridget molt meteen door het dienblad op de handen van de actrice te leggen en door te claimen dat ze al 4 elementen hadden, omdat ze de kopjes los op tafel heeft gezet. Maaike suggereert dat er een taart moet zijn, Bridget gaat vervolgens kaarsjes zoeken in de kast terwijl ze zelf net uitgebreid met het dienblad bezig is geweest. Maaike zet de taart op de juiste plek en vindt vervolgens de kaarsjes op het dienblad. De vrouw die stond wordt op een stoel gezet, moet vervolgens weer opstaan en krijgt uiteindelijk het kado in haar handen geduwd.
Ik kan me voorstellen dat ze het tijdens het verjaardagsscenario heeft geprobeerd te rekken tot ze niet meer geloofwaardig kon mollen zonder zich heel verdacht te maken bij Maaike.
Bridget heeft hier inderdaad duidelijk proberen mollen en niks bijgedragen aan de oplossing. Ook het cadeau juist zetten kwam niet van haar, kan je uit de interactie die ze hierover hebben duidelijk afleiden.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #18 Gepost op: 27-01-2025, 19:53:53 »
Hoe zijn de vier duo's eigenlijk samengesteld? Heb ik iets gemist, of is daar helemaal niets over verteld?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 27-01-2025, 20:11:04 »
Nee, dat weten we niet. Dat was gewoon zo, voor ons.